10. februára 2014

Dávate si záležať na výbere správnej podprsenky ?

Prajem Vám pekný pondelok !

Dnešný článok, ktorý som si pre Vás pripravila, bude trošku od kozmetiky vzdialený, ale stále sme v okruhu módy. Dúfam, že nikoho týmto článkom nepohorším alebo niečo také.

Správne spodné prádlo je určite veľmi dôležité. Každá si potrpí, na niečo iné, niekto je ochotný dať za podprsenku 50-70 €, niekto 10-20 €. Osobne si myslím, že je to úplne individuálne a každého osobná vec. Myslím, že sa dá najsť kvalitná podprsenka aj za slušnú cenu, treba si to len poskúšať, na čo mnohé z nás bohužial nervy nemajú :) Rozhodne to nie je na 15 minút, pokiaľ natrafíme na tú správnu velkosť a všeobecne podprsenku, ktorá sa nám aj výzorovo páči a pohodlne nám sedí. Na internete nájdete veľa tém na túto tému a kto nevie akú veľkosť by si mal kúpiť tak Vám dávam link na celkom populárne video(TU) a kalkulátor, kde si hodíte svoje miery a vypočíta Vám to správnu veľkosť podprsenky, ktorú by ste mali nosiť, myslím, že mnohé z Vás by po pozretí na tú veľkosť, dosť prekvapené, ako aj ja :)

Už dlho som rozmýšľala nad kúpou podprsenky práve na internete, dlho som o tom uvažovala a práve pred nedávnom ma oslovil e-shop - www.pushup.sk. Kde nájdete naozaj rôzne košielky, spodné prádlo,body, pánsku bielizeň, korzety, podväzky, legíny,kostýmy dámske oblečenie, čiapky. Naozaj široké spektrum. Ja som hneď zamierila na podprsenky,keďže som chcela nejakú kvalitnejšiu skúsiť. V ponuke je veľa druhov podprseniek, stačí si len vybrať podľa Vášho vkusu :) Od push-upie, nevystužených, vystužených až po bardotky. Ja som hľadala klasickú, nejakú telovú alebo bielu, napokon som si vybrala telovú :) Je značky Nipplex a čo ma úplne dostalo je názov/meno podprsenky, moje meno - Patrícia :) Nájdete ju TU !

Podprsenka Nipplex Patricia je model vyrobený z jemného mikrovlákna. Vnútornu stranu tvorí bavlna. Vystužené košíky s kosticami s push-up efektom, dokonale vytvarujú celé poprsie. Podprsenka s hladkými košíkami je výbornou voľbou pri priliehavom oblečení. Jemná kvetinová čipka zdobí zadnú stranu modelu. Tenké ramienka je možné podľa potreby zložiť.
Zloženie: 60 % polyamid, 20 % polyester, 13 % bavlna, 7 % elastan



V skutočnosti je taká pekná ako aj na obrázku, telová farba mi v zbierke dosť chýbala. Veľkosť som si vybrala podľa kalkulátora na určenie správnej veľkosti, takže o "niečo" vačšia ako nosievam zvyčajne, nebudem uvádzať presnú veľkosť :) Inak nájdete tam rôzne veľkosti, takže s hľadaním tej správnej by nemal byť problém. Je to o niečo lepšia kvalita ako mám doterajšie podrsenky, je veľmi pohodlná,dá sa manipulovať s ramienkami, nikde ma netlačí, skvele mi sadla. Veľmi sa mi páči krajkovaný detail podprsenky. Aj po vyskúšaní tejto, pre mňa "drahšej" podprsenky, neviem či by som v momentálnej situácií dala 23 € za jednu podprsenku, možno ako darček od priateľa by to bol fajn nápad, tak ak rozmýšľate tak skôste navrhnúť na Valentína :) Ja som rada, že som mala možnosť vybraťsi túto podrpsenku, ja som spokojná. Veď posúďte sami ako sa Vám páči.
A určite mi dajte vedieť ako ste na tom vy pri výbere podprsenky, či si doplatíte za kvalitu a kde zväčša nakupujete spodné prádlo, ak Vám pravdaže táto téma nevadí. Osobne som spokojná s výberom podprseniek v H&M.

15 komentárov:

  1. Nechci davat nekolik stovek ci dokonce tisice za podprsenky. Ja mam nejradeji z New Yorkeru,maji nadherny a ve sleve uz se sezene set za super penize.
    Podle kalkulacky mam nosit 70C, jeste jsem na ni nenarazila nikde, tak nevim, jak by mi sedela, kor kdyz obvod mam 71cm, bohim se, ze bude trochu skrtit. Nosim 75B a sedi mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě v H&M skoro žádné nesedí :( 75B je taková universální klasika...ty mě sedí ale teď jsem zjistila že mi líp sedí 70D. Což jsem vůbec netušila. Nejradši nakupuju podprsenky v Lindexu a občas i ten New yorker.

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podprsenka vypada opravdu moc pěkně, líbí se mi. Já nakupuji prádlo snad všudě možna z H&M mi vůbec nevadí :)

    Nicole blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na podprsenky si potrpím, mám ich doma asi 30 a stále pribúdajú nové, lebo vždy zistím, že takú farbu alebo taký vzor nemám :D
    Táto je veľmi pekná, úplne jednoduchá klasika, ktorú určite vynosíš :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo v HM mají pěkné podprsenky, ale i v NY jsou pěkné :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ja som zatiaľ drahé podprsenky ešte nikdy nekupovala :) Neviem, proste mi stačia tie z obchodov ako H&M, NY a podobné, aj to ich kupujem väčšinou v zľave :) A tá kalkulačka ma teda riadne prekvapila, budem si musieť niekedy vyskúšať v tej veľkosti, ako mi to vyrátalo :) A tá Tvoja je super! :) Presne v tejto farbe som si minule kupovala aj ja, lebo ... je to uni farba :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fakt je velmi krasna a take telovej farby alebo biele mám najradšej a košíky bez žiadnych aplikácii sú uplne naj nič z pod trička netrčí ani nič podobne pekný článok:) ja už si ani nepamatam kde som si naposledy kupovala ale bolo to už davnejšie tak netušim

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já s tímhle mám opravdu velký problém:D Bohužel mě příroda neobdarovala tak abych to měla jednoduché, ale dala mi neskutečně malé prsa:D:/ Podprsenka se pro mě hledá hrozně strašně a bohužel asi nikdy nebudu ten typ co si bude moct koupit nějaký hezký komplet, jelikož vždy bude jedno z těch věcí dělat problém:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Suhlasim s tebou :) ja osobne moc vela peknazi za podprsenky nedavam lebo si myslim ze v niektorych pripadoch sa to ani neoplati :) ta tvoja nova je krasna jednoducha a pekna <3
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mně chvíli trvalo, než jsem našla to pravé ořechové. Osobně nakupuju na perfektnipradlo.cz, protože nikde jinde jsem velikost 60C nesehnala:-). A kamenné obchody jsou pro mě také passé. Ale za to pohodlí při mošení mi to stojí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já mám bohužel velký problém se sháněním podprsenek. Jediný řetězec, kde si občas vyberu, je M&S. Jinak ráda nakupuji v Triumphu. Cena podprsenky bohužel ani v jednom případě nebývá pod tisícovku. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mne kalkulačka vypočítala (ešte pred sto rokmi) 75B, tak som si kupovala tie aj keď sa mi zdali nejaké divné. Ale raz mi tak preplo, že asi nie je všetko s kostolným poriadkom, keď to proste nesedí úplne k mojej spokojnosti. Niekde niečo trčalo a tak. Takže som skúsila rôzne veľkosti a zatiaľ mi najlepšie sedí 70D. Chudiatka moje utláčané celé tie roky :) V normálnych obchodoch mám problém nakupovať spodné prádlo, ale keď sa pošťastí tak sa niečo nájde, ale mám len 3 podprsky, ktoré sú mi dobré, ale výzorovo nič moc. Proste niekedy si človek nenavyberá :( Na nete nekupujem. Podprsenky musím vyskúšať inak si ich nekúpim už som sa to naučila, aj keď nie vždy mi aj to vyskúšanie pomôže. Neviem sa proste trafiť. Pozerala som xy návodov ako si vybrať tu správnu podprsenku, ale skôr by som potrebovala nejakú šikovnú pani predávačku čo by mi pomohla s výberom, ale pochybujem, že sa v našich obchodoch taká nájde. Inak veľmi pekná podprda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já mám pokaždé jinou velikost (podle značky) a taky pokaždé mi sedí tvarově jiná :( Ale v H&M jsem také velmi spokojené a výběrem, ale tak i stejně v Lindexu :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To je vynikajúce internetové stránky. Ďakujem za tento príspevok.ahref="http://nalepovaciapodprsenka.combezramienokpodprsenkaBye Bra je jednoduchériešenie, akorýchloaefektívnezvýrazniťžensképoprsiebezpotrebychirurgie, čidokoncabezklasickejpodprsenky! Bye Bra je vyrobená z ultratenkej a pružnejsamopriľnúcejfólie v tvarepodkovyhttp://nalepovaciapodprsenka.com"mienokpodprsenkaktoráumožníposunúťbradavkysmeromnahor o niekoľkocentimetrov. Môžesatiežpoužiť pre korekciunerovností, napríklad v prípade, keďmáženarozdielnytvaraleboveľkosťprsníkov, čiasymetrickyumiestnenébradavky.
    bezramienokpodprsenk
    Bye Bra ponúkašpeciálnutechnológiu 3M hmoty, ktorásapoužívaaj v zdravotníctve a je pretoabsolútnebezpečná pre použitie. To istésazďalekanedápovedať o kvalitečinskychpodvodnýchkópií

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mam rada krasne spodne pradlo,ale pre mna to nie je vec,za ktoru by som mala vyhadzovat velke prachy..teraz som si vypratala suflik a vyhodila som plnu tasku podprseniek a nie je mi to luto,lebo viem ze si zalacno mozem nakupit nove a pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť