7. januára 2014

Večerné zlato-fialové líčenie s kvapkou striebra

Ahojte, konečne som sa vyhrala s líčením a spravila som výrazné líčenie očí, čo ja mám rada, ako aj výrazné pery. Je mi len veľmi ľúto, že líčenie je fotené už nie na dennom svetle a s bleskom, farby sú tak dosť skreslené a nie je to už to pravé ako keby to bolo fotené na dennom svetle bez blesku :( Nuž, zimné obdobie je v tomto kruté. Fotky som trochu upravila aby som aspoň trochu priblížila farby ku skutočnosti. Dosť dlho som rozmýšľala len tak, ako môže vyzerať na oku strieborná a zlatá spolu, pretože pre mňa je každá farba na inom konci  a tak som práve tieto dve farby spolu s mojou milovanou fialovou zaradila ako hlavné farby v dnešnom líčení, úprimne, už druhý krát som sa takto nalíčila, tak to asi o niečom svedčí :) Celé líčenie očí som spravila pomocou paletiek od Sleek(Vintage Romance a Oh so special ! ) a fialového Color tattoo ako podklad a na dolné viečko.
Postup a použité produkty na líčenie očí 

- ako prvé som naniesla podkladovú bázu pod očné tiene od Zoevy, aby tiene vydržali celú noc, keďže ide o večerné líčenie, pri úžasnej pigmentovanosti Sleek tieňov, zvýrazňujúca biela Jumbo ceruzka nie je potrebná
- na celé viečko som naniesla fialové color tattoo od Maybelline (odtieň 15 Endless purple), ktoré som už ale k vnútornému kútiku oka strácala, pretože tam už fialový tieň nepoputoval
- prvý tieň zo Sleek Vintage Romance som použila Love in London, čo je čierny trblietavý odtieň a naniesla som ho do vonkajšej časti a do ohybu oka, kde som ho poriadne strácala až k smerom k obočiu
- do ohybu oka som naniesla aj tieň Forever in Florence, ktorý pôsobí ako hnedo čierny tieň, no má odlesky do burgundy, ale to s čiernym tieňom skoro nie je vidieť
- smerom do vnútorného kútika cca od polovice oka som naniesla perfektný zlatý tieň pod názvom Meet in Madrid 
od polovice oka k vonkajšej časti som konečne naniesla tú pravú fialovú, pod názvom Bliss in Barcelona, je to perfektná fialova a hneď som sa do nej zamilovala, naniesla som ju trošku navlhčeným štetcom
- do vnútorného kútika išla žiarivá strieborná Pretty in Paris , je to skvelá rozjasňujúca farba, veď predsa nikde nie je napísane že do vnútorného kútika musí isť len jemná biela,rozjasňujúca
- pod obočie som naniesla telový matný tieň zo Sleek Oh So special paletka - Bow
- na dolné viečko som naniesla po celej dĺžke fialové Color tattoo, na ktoré som naniesla k vonkajšej strane fialový tieň vyššie spomenutý, taktiež zlatý a k vnútru strieborný, v podstate to isté ako na viečku

Určite mi napíšte či používate zlatú a striebornú spolu pri líčení a ako sa Vám líčenie páči :)Možno niekomu bude chýbať linka, no ja sa kľudne zaobídem aj bez nej a myslím, že líčenie je aj tak výrazné. Teším sa na Vaše komentáre, veľmi pekne Vám ďakujem za Vašu podporu, prajem Vám krásny deň, u mňa bohužiaľ už posledný prázdninový, takže neviem kedy sa tu objaví nový článok. Patrícia

42 komentárov:

  1. Veľmi peknéé :) Tohto som sa aj ja vždy bála - zlatá a strieborná :D To bolo niečo opačné, ale vyzerá to veľmi pekne :) A tie color tattoo si už musím konečne kúpiť, vyzerá skvele !! :))
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) Presne, tiež som to brala ako dve opačné farby..ale je to zaujimavé spolu :)

      Odstrániť
  2. Tá fialová dodáva očiam takú iskričku :) super je to :) Simča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto líčenie sa mi páči úplne najviac zo všetkých tvojich líčení :) pripomínaš mi jednu zahraničnú blogerku,ktorú sledujem, ale ani za ... si neviem spomenúť ako sa volá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? tak som som veľmi rada :) jooj, škoda že si nespomínaš, ak si spomenšie napíš som zvedava :D

      Odstrániť
    2. dala som si tú námahu a hľadala som :) je to táto kočka: http://mind-tricks.blogspot.com :)))) neviem prečo, ale týmto líčením si mi ju pripomenula :)

      Odstrániť
    3. pozrela som ju, krásna je, jej vlasy su perfektné..no neviem či sa podobame :DD

      Odstrániť
    4. podľa mňa na niektorých fotkách hej :)

      Odstrániť
  4. Líčení je úžasné, něco podobného bych chtěla zkusit k šatům ve kterých půjdu na svatbu, tak snad se povede:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. držím palce určite bude krásne :) výrazne oči su na svatbu skvelé !

      Odstrániť
  5. pekné :) zlatú a striebornú som použila aj na pri mojom silvestrovskom líčení a myslím si, že sa k sebe skvelo hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja sa ich už budem snažiť spolu viac používať

      Odstrániť
  6. no teda nadherne.. color tattoo nemam ani jeden odtien..tak nejak sa mi v tej drogerke vyhyba :D len raz som ho kupila kamoske.. osobne nekombinujem zlatu a stiebornu ani v licenie ani v doplnkoch.. ale na tebe sa mi to paci.. linka mi nechyba, praveze sa mi zda, ze bez si jemnejsia..:)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa zas vôbec nechce vyhábať a ponúka sa mi každý odtien :) v doplnkoch ani ja ale takto v líčeni sa mi to páči :) tak to som rada, pretože linkam sa celkom vyhýbam a neviem prečo keby som si vybrala či linku alebo tiene vyberem si tiene :)

      Odstrániť
  7. Další fantastické líčení očí!!! vypadá to parádně :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/sera-na-roztrepene-konecky-garnier-vs.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velice pěkné!!! :) Miluji tvoje líčení :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak toto sa ti skutočne podarilo, musím aj ja túto kombináciu vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prekrasne! Len tak ziaris :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ...no to nie je vôbec féér..tebe pristane všetko ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ďakujem, ale to nie je pravda :))

      Odstrániť
  12. Je to veľmi pekné a zlatá s tou fialovou vyzerajú skvele :-) ... len by som tej striebornej v kútiku oka trošku ubrala :-))

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no možno je tam jej trošku viac, ale nevedela som ako to bude vidieť na fotkách, tak som pridala radšej :)

      Odstrániť
  13. Práve som natrafila na tvoj blog a veru ostávam vernou čitatľkou cez bloglovin! Líčenie je krásne!
    Zároveň ťa pozývam na ten svoj, ak budeš mať chuť zavítaj, budem sa tešiť :)

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som velmi rada, vážim si to :) a dakujem :) hned idem kuknuť aj ked tvoj blog už poznám dávnejšie ale dlho som tam nebola :)

      Odstrániť
  14. Normálně se mi třpytivé líčení nelíbí, ale musím říct, že s tou fialovou to vypadá moc pěkně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krasne je velmi sa mipači fialova zo zlatou spolu riadne pasuju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ano je to super kombinacia :)

      Odstrániť
  16. Krásne líčenie. Zvláštna ale zato geniálna farebná kombinácia. Opäť sa ti líčenie veľmi podarilo - rovnako ako všetky tvoje ostatné. :) A navyše ti aj veľmi pristane! Klobúk dolu. :3

    OdpovedaťOdstrániť