17. januára 2014

Súťaž o XOXOPATTY BEAUTY BOX !!!

Ahojte kočky, konečne piatok že ?

Tento týždeň bol pre mňa veľmi ťažký, najmä kvôli škole, keďže som sa musela každý deň učí a na blog mi nevyšiel vôbec čas, aj keď som veľmi chcela spraviť recenziu(e) na produkty, ktoré už čakajú na svoj priestor na blogu. Takže budem sa veľmi snažiť cez víkend, aspoň niečo stihnúť. No ale dnes mám pre Vás dúfam, že výbornú správu a poteším Vám týmto. Rozhodla som sa spraviť po dlhom čase(naposledy začiatkom septembra) GIVEAWAY a to nie hocijakú, rozhodla som sa spraviť súťaž o moju krabičku krásy, videla som to na pár blogoch a myslím, že by to mohlo byť super, kupovanie darčekov pre Vás, pekne to zabaliť a plus nejaké malé nekozmetické prekvapko.
Keďže ešte nič nemám kúpené, okrem teda dvoch produktoch, ktoré už mám doma a dvoch produktoch, ktoré venuje do súťaže firma  Dermacol, za čo im veľmi ďakujem, tak to bude taká tajomná krabička krásy aj pre mňa. Pôjde o 8 kozmetických vychytáviek z drogérie, vyberiem snáď produkty, ktoré budú stáť zato a najmä, ktoré mám overené.

Prezradím Vám len že produkty budú značiek ako je Ryor, Dermacol, Essence, Maybelline a Rimmel London. Myslím, že sa máte na čo tešiť, určite nevyberiem nejaké prepadáky. Dúfam, že sa tešíte aspoň tak, ako ja :)
Súťaž ukončím dňa 1.3.2014 o 22:00 takže času máte naozaj dosť, zapojiť sa môže každý, kto ma verejne sleduje cez GFC a nezabudnite napísať do komentára svoj e-mail, v prípade výhry :) Možno časom, keď budem mať všetky produkty pokúpené a bude krabička krásy pre jednu z Vás prichystaná, pridám do tohto článku fotku, poprípade na FB. Veľa šťastia ! Patrícia 

UPDATE: Ako som Vám písala, pridávam fotky XOXOPATTY boxu, fotky mi zaslala Katka, ktorý ho vyhrala a som veľmi rada že sa jej páčil :) Dúfam, že aj Vám a že čoskoro bude znova taká súťaž :)

129 komentárov:

  1. Jeee, to je paráda. :)
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, to je úžasný nápad:) !
    Sleduji pravidelně jako Romana Lánská.
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej no steba niečo bude dáky grafik pekne si to spravila,,
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mariana8@email.cz
    :) Sleduju ♥ Už dlouho...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé parádna giveaway :) Veľmi rada sa zapojím, pretože tvoj blog je jeden z naj a rada sa sem vraciam :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chcem XOXOPATTY BEAUTY BOX ! :) ! :) ! :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj kočko, sleduji přes GFC. k.fritschova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji už delší dobu jako Caroline :)
    kajush.01@centrum.cz
    Všechny tyhle značky mám moc ráda, takže ceny určitě budou výborné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zaujímavý nápad :)

    veronika.stefanicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jej, no tesim sa :)

    jaivjak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tajdza@gmail.com
    sledujeeem už dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jee samé moje oblíbené značky :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduji :) Balíček vypadá podle značek opravdu moc dobře!
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sledujem už dlho ako Simona
    sima.slosarova@gmail.com
    Super suuuutaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji jako ilonkastrejcova
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc zajímavá soutěž :)
    Sleduji jako Janík :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jeee to vypadá krásně :-)
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj!
    Už sa teším na tvoje nové recenzie. Tento nápad s krabičkou je super, veľmi by ma potešila. :-)
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Wow, no vyzerá to zaujímavo! :) Mne sa tiež tento nápad veľmi páči ;)
    GFC:Lucia Sedliaková
    lsedliakova@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super značky:) anda.v@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Vlastní krabička krásy ... júúú :D Ráda bych se zapojila do soutěže, protože jsem vážně zvědavá, co tam bude schované :))
    snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sledujem aj na FB :)
    mail- nikaavukova@gmail.com
    Jééééj zaujímavá súťaž :) určite bude skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Janescolours@gmail.com

    to je krásná GA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. sledujem už dávnejšie :-)

    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jéé, to je super:)
    sleduji jako Jenn R
    a mail: janca.randovka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. dimtoval@gmail.com
    Jsem zvědavá, co hezkého přichystáš

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Skvělý nápad, balíček bude jistě luxusní! :) Sleduji pod jménem Ivana Mikuličková. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Tak to je super :))
    luciath483@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sleduju :)
    zuzik1310@seznam.cz

    Jinak snad se na mě usměje štěstí :) bylo by to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. vyzerá to super :)
    sledujem ako eR.Ka.
    romanakuzmova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sledujem ťa aj na FB a aj tu :) :)
    polakova.natalia1996@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sledujem už aj cez GFC ako Zuzanka, doteraz len cez Bloglovin´
    linkinzuzka@gmail.com
    Som zvedavá na obsah balíčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Super nápad a jsem zvědavá, co vybereš :)
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. :)))
    Sledujem ako Kristín K. :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Jůůj!Bomba :)
    GFC:Anett
    anuska128@seznam..cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sledujem :*
    natalia.lenhartova@gmail.com
    Som veľmi zvedavá na tajomný obsah tvojho balíčka <3

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Parádny nápad :)
    Sledujem ako Owl Em
    lubicamorvaiova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. teším sa aj ja.lu-cinda(at)azet.sk
    fb L.A.
    gfc ako Lucia A

    OdpovedaťOdstrániť
  41. WOW no parada :)
    patoprsta,zuzana@gmail.com
    Sledujem ako ZuzanaP

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Google nemám, Facebook nevedu, ale mám tě nastavenou na Bloglovinu, jestli to nevadí:-)

    rea.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Sleduji přes GFC jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Tak takáto tajomná GA o krabičku krásy sa mi páči:) Určite bude obsahovať krásne veci. Sledujem ťa už dlho ako Dany Love. Danylovelife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. sledujem ako MimsLady :)
    úžasná GA, milujem tvoj blog a tvoje nápady!
    miriama.vargova121@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sledujem ako Nikoj Ka
    nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. wauuu mam rada tieto boxikove GA...danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sleduju už nějakej ten pátek :)

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Jééé, 1.3. mám narozeniny.
    Sleduji jako Kateřina Kalábová

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. uz sa tesim, som zvedava :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Já jsem to ještě nikde neviděla, je to super nápad!!
    adel.konarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. To bude ale prekvapenie!
    Skvele si to vymyslela...:)
    zuzka.vesturova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. vynikajúci napad :)
    daniela.kubalova153@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Sleduji a nemužu se dočkat, co to asi bude za produkty. :)
    kristina.1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. jeej to je super nápad :)

    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. mám rada takéto prekvapkové GA:)
    dalila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. to by bol skvelý darček k mojim narodkám... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Toto vyzerá veľmi lákavo :-)

    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. super napad... takato krabicka urcite potesi kazdu z nas ;) ...
    petraryskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. uzasny napad.. tymto potesis urcite kazdu z nas ;)
    petraryskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sledujem cez Blogger:)
    michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. To je skvělý nápad. K Vánocům jsme si s kamarádkou taky udělaly navzájem krabičky krásy.
    Sleduji. Tinka.linka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. skvelý nápad :))
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. b.grekcova@gmail.com
    podmienky splnene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. vyzerá to super! :) takže sledujem!
    janka.heinrichova8@gmail.com
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  66. :) super nápad ,
    sledujem ako SiMona ,
    simona.petricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. uplně jsem to četla s napětím, jestli se můžu přihlásit i z Česka :D
    sledujem :) leenule22@gmail.com
    laidy007@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. GFC: L
    E-mail: l.clavel@azet.sk
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Je to velmi pekny blog a milujem tajomstva.
    GFC: Heňa
    E-mail: hena.vadocova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Super teším sa
    Sledujem ako Paťuš
    email: patus.durkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC:dominika sedliakova
    ddbauer2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. sledujeeem:))
    natalyadameova@gmail.co,
    GFC: Nataly Adameová- tuším:D

    OdpovedaťOdstrániť
  73. škoda, já GFC nemám, ale sledují tě přes Bloglovin jako Lucinda Suede, tak jen kdyby náhodou jsem dostala šanci i já ;-)
    můj e-mail je mullerovalucie@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hotovo :-) tak přes GFC tě sleduji jako Lucinda Suede

      Odstrániť
  74. sledujem ťa Paťkaaaaa :-))) Máš to tu naozaj krásne, vidno že ťa to baví a robíš to rada.. len tak ďalej... :-) Strácam dych nad tými nádhernými líčeniami... :-O si šikulka !!!
    a tak skúsim aj ja šťastie :-) môj e-mail : iva891@aze.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Jej tak to si super vymyslela, rada sa zapojím :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. to zní zajímavě :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. To je skvělý nápad. Naprosto úžasný beauty box, který nikdo jiný nemá :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. sleduju jako Veronika Francková
    franckova.veronika@seznam.cz
    btw. skvělý nápad na giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  80. ahoj :) skvelá giveaway som zvedavá čo bude v balíčku
    sledujem gfc: violette vanmoriel môj mail violettevanmoriel@facebook.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Zaujímavá giveaway :))
    Sledujem ako Beth Grant
    alzbeta.katonova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. sledujem cez GFC
    martinaukusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. gfc Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. cvanci1608@gmail.com
    :) dúfam, že vyherca potom odhalí čo bolo v balíku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. A rovno sa teda zapojím aj tu:)) alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Sledujem. pampeliska.pupavova@gmail.com
    Super nápad. Mám rada prekvapenia (ak sú dobré), aj značky sa mi páčia.
    Ja by som fotku pridala, až keď výherkyňa dostane balík. Nech je to pre ňu prekvapko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Sledujem ťa :) dadusqa511@gmail.com Milujem ťa za takýto nápad, riadne sa mi to páči. Tvoj blog som sledovala už dlho, ale nejak som nemala čas na čítanie blogov v poslednej dobe a som rada že sa ešte stíham zapojiť. Vážne top nápad dievča!

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Parááda!!
    GFC ako Donny
    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Nooo tak to bude určite hojná nádielka, bodaj by sa na mňa usmialo šťastie ! :D
    uharcekovav@gmail.com

    Pekný deň prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Sledujem ta pod tymto menom.na GFC:-)
    zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Sleduju tě už dlouho :)
    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Sleduji :)
    Jinak chválím za nápad, je božský. Určitě se jím nechám v příští Giveaway inspirovat:)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
  94. wow to som zvedavá čo vyberieš, snáď sa to potom dozvieme
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  95. GFC - Skalinky
    skalinky (zavinac) post (bodka) sk
    Mystery box = super napad :)

    OdpovedaťOdstrániť