1. januára 2014

Šťastný Nový rok 2014 !!!


Vítam Vás u prvého článku v Novom roku 2014 ! Chcem Vám aj ja popriať len to najlepšie do nového roku, aby ste vkročili tou správnou nohou, aby rok 2014 bol ešte lepší a krajší ako ten predchádzajúci. Tento rok blog oslávi už druhé narodeninky, takže Vám veľmi, veľmi ďakujem za Vašu podporu, sledovanosť, že Vás stále bavím :) Dúfam, že sa mi tento rok bude dariť a všetko zlé má bude zďaleka obchádzať :) Na nejaké predsavzatie kašlem, keďže keď niečo naozaj chcete tak to spravte hneď a nie čakať na nový rok aby ste s tým začali, je to podľa mňa blbosť a nikdy to ani nevyjde. Dúfam, že aj po  tento celý rok budeme sa tu spolu stretávať, že budem môcť pre Vás písať naďalej články, ešte kvalitnejšie :) Spravila som menšiu koláž rôznych fotiek za posledný rok, sú to len fotky, ktoré sa už objavili na blogu, takže žiadne zo súkromia :)
Taktiež dúfam, že prežili silvestrovskú noc niekde na zábave, s priateľmi, že ste sa naplno zabavili bez ujmy na zdraví :)

Patrícia 

9 komentárov:

  1. pekná koláž :)) všetko dobre Patty :) teším sa na nový rok s tvojim blogom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný nový rok a ať Tě blog pořád bavíííí! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeju ti Šťastní nový rok!:) a hlavně hodně úspěchů s blogem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šťastný Nový rok ♥ K predsavzatiam máš rovnaký prístup ako ja a všetko je naozaj jednoduchšie keď sa človek nenaháňa za niečim, čo vie už vopred, že nesplní :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. stymi predsavzatiami mam uplne rovnaky nazor ked chceš niečo zmeniť môžes hocikedy a načo čakať na novy rok:D

    OdpovedaťOdstrániť