19. januára 2014

Radox sprchové krémy

Prajem peknú nedeľu a vítam Vás u dnešnej recenzií :)

Chcela by som Vám predstaviť úžasné sprchové krémy, ktoré stoja v drogérii za povšimnutie. O pene do kúpeľa som vám už písala tu. Produkty od Radox majú dve veľké výhody - prijateľná cena(1.50 €), istota, že neostanene sklamané. Ja som zatiaľ bola so všetkými produktami veľmi spokojná. Celkovo sprchové gély sú produkty v našich kúpeľniach, ktoré sa najrýchlejšie míňajú. Podľa mňa, je úplne zbytočné s nimi šetriť a treba si dopriať po náročnom dní poriadnu dávku relaxu. Tieto sprchové gély by som skôr nazvala ako sprchové krémy (ako je aj na obale napísané). Od klasických sprcháčov sú oveľa krémovejšie. Ja vlastním rovno tri vône. Radox má tri katégorie- unisex,dámske sprchové gély a pánske sprchové gély. Z dámskych sprcháčov je na výber až zo 6 vôní, z pánskych z troch a unisex má 2 vône :) Takže každý si vyberie podľa seba :) Celý zoznam si môžte pozrieť na ich stránke- TU. Osobne plánujem vyskúšať aj iné vône sprcháčov (keď sa mi ale zminú 10 ďalších), pien a ešte aj soľ do kúpeľa ma veľmi láka.

Čo sa mi naozaj veľmi páči je obal produktov, ktorý vyzerá naozaj veľmi pekne(chutne), prepracovaný a ja mu nemám čo vytknúť.Krajší som ešte po pravde. ani nevidela. Za mňa 100 bodov za obal :) Tvar je tiež zaujímavý, ako môžte vidieť a príde mi v celku originálny. Inak ako taká vychytávka obalu je to, že má špeciálny uzáver a produkt Vám nevytečie aj keby ste s ním hádzali, vytečie Vám až keď ho sami jemne stlačíte :) Čo je naozaj super :)

Obsah je 250 ml.  Ja mám konkrétne vône: Soothe milk & vanilla , Burst milk & berries a Splash milk & vitamin. Každý jeden sa mi už len podľa názvu veľmi zapáčil. Mám ich už dlhšie a stále mám ich viac ako polovičku. Bohužiaľ, nie som z tých, ktorý by používali po jednom a začali by používať ďalší až keď zminú prvý, ja ich mám načatých asi zo päť :)


Soothe milk & vanilla

Kombinácia mlieko a vanilka ma láka a preto som sa rozhodla ho použiť ako prvý :) Vôňa je jemná, cítiť tam najmä vanilku, už len tá predstava je lahodná. Obal je krásny, potešenie pre moje oči aj čuchové bunky :) Ide o tú sladšiu vôňu, veľmi príjemnú, po náročnom dní, práve po tejto vôni siaham.Mám celkovo radšej tie sladšie vône :) Pokožka je hladká po aplikácií, hydratuje dobre, sú suchou pokožkou som nemala žiadny problém. Určite sa k nemu vrátim :)

Brust Milk & Berries

Ďalší miláčik, zaujímalo by ma či je tu niekto, kto nemá rad jahody :) Pretože ja ich milujem a aj teraz mi idú po chuti :) Keď sa pozriem na ten obal tak mi slinky tečú a pripomína mi to čerstvé jahody, mňam. Vôna je už výraznejšia, tiež sladká, aj keď už menej, cítim tam tie jahody a mlieko tú vôňu len o trošku zjemňuje. Túto vôňu je na pokožke cítiť dlhšie ako predchádzajúcu, pokožku výborne hydratuje. Používam ju veľmi rada a hodí sa mi skôr na jar, keď sa to všetko prebúdza, narozdiel do vanielkovej vôni, ktorú mám radšej na zimu, ale samozrejme je to aj náladou :)

Splash Milk & Vitamin

Najvýraznejšia vôňa je práve táto, ako je aj z obalu vidno, že pôjde o sviežu vôňu. Takže komu som neulahodila práve predchádzajúcimi dvoma sladkými vôňami, tak táto je ako stvorená, kto má rád výrazné, na prebudenie pri kúpeli vône :) Ja som túto použila ešte najmenej, asi dva krát, pretože mi jednoducho viac pasuje na leto ako teraz :) Takže si to teraz nechávam nedoktnuté, ale rad príde aj naň :) Už len ten obal je oveľa pestrejší, hravý :) Cítiť ho naozaj dlho po nanesené, vlastnosti má tie isté ako predchádzajúci. Farbu má už mierne do oranžova.

Konzistencia všetkých sprcháčov je krémová, skvele sa rozotierajú a nanášajú na pokožku, penia dostatočne, voňajú ešte nejaký čas po aplikácií ale dlho to bohužiaľ nie je, to ma núti, aby som išla ešte raz do kúpe ľa :) Vôňa ma potešila u všetkých troch sprchových krémoch, ani jeden ma nesklamal a som veľmi spokojná. Pokojne ich môžem označiť, ako najlepšie sprchové krémy( gély) !!! :) Kto nevyskúšal, môže ľutovať a hneď by si mal aspoň jeden kúpiť, pretože tie vône sú nenahraditeľné a tie necelé 2 € ešte nikoho nikdy nezruinovali :)
Máte nejakú vôňu ? :)

13 komentárov:

  1. Teda, já bych vyzkoušela všechny. Už jsem myslím od Radoxu nějaký sprcháč měla a vím že krásně vydrží vůně na těle.
    Snad nejvíce by mě lákala ta vanilka, pak jahoda a pak ten pomeranč! Balení je vážně pěkné, originální, dovedu si představit tu vůni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obaly mají fakt pěkné :))) Ale od Radox se mi zdá, že jsem ještě nic neměla :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v akej drogerii sa da Radox kúpiť? hľadala som ich v DM tam som ich nenašla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skus pozrieť v Tete alebo ja som ich videla aj v Tescu :)

      Odstrániť
  4. ešte som ich neskúšala ale vyzerajú skvele :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež som ich skúšala a bola som spokojná :) ale rada to striedam takže...nabudúce zas nejaký iný

    Beauty Diaries

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechny 3 vypadají lákavě a já sama bych se mezi nimi nemohla rozhodnout který zvolit:) ale nejspíš bych v tomhle chladnějším období zvolila ten vanilkový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyto sprcháče od Radoxu mám ráda. Čas od času něco zkusím a bez výhrad. Na to, že za ně dávám 30 korun:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten jahodovy sa mi celkom paci.. inak ma zaujala myslienka mlieka do sprychy..kedze sa vcelku nerada po kupeli natieram.. :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zatiaľ som ich neskúšala, ale asi si ich najbližšie zadovážim :)

    pozývam ťa na môj blog a luxusnú giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. všetky by som brala :D určite musia krásne vonať :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť