22. januára 2014

PROSBA (súťaž o najkrajšie večerné líčenie)

Ahojte kočky, dúfam,že nikoho nepodráždím týmto článkom, ale mám na Vás jednu prosbu :) Zapojila som sa do súťaže s jedným mojím líčením, ktoré ste mohli vidieť v tomto článku. Ide o súťaž o balíček kozmetickej značky Make-up Atelier Paris. Neviem či poznáte, ja priznám sa doteraz tiež nie, ale keď tak pozrite ich FB stránku :) Ide o súťaž o najkrajšie večerné líčenie. Nejako nedúfam, že vyhrám, ale za skúsenie nič nedám, je tam veľa krásnych líčení (súťaž začala ešte len dnes a zapojiť sa so svojím líčením môžte do 28. februára, ak sa nemýlim ) Určite si pozrite fotky, stojí za kuknutie. Čo ma nepotešilo, je akým spôsobom sa hlasuje -zháňanie lajkov :( Vyherkyne budú tri s najvačším počtom lajkov, takže ak si nájdete chvíľku času, tak by som chcela aby ste mi tam šupli Váš hlas-lajk. Budem Vám veľmi vďačná za podporu a určite sa zapojte aj Vy, ak máte záujem !! :)



ODKAZ NA FOTKU - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=603171069754071&set=a.603169319754246.1073741846.410918318979348&type=1&theater

11 komentárov:

  1. Zahlasované! Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš ho tam :) moc pěkný líčení, nic extravagantního a to se mi velmi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) si ma veľmi potešila :-)

      Odstrániť
  4. tak, nechápu proč raději nevyberou oni sami ty své favority, ale myslím si že ty si ten lajk fakt zasloužíš, a sdílela jsem tak doufám, že se bude líbit i dalším, tvoje líčení se mi moc libí i jak to umíš vyfotit, tak ti držím palečky a doufám že vyhraješ :-) fakt si to zasloužíš, a v porovnaní s ostatníma si stejně zatím nejlepší a hlavně nejpřirozenější :-) ostatní na mě působily uměle !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hlasovala jsem jasně pro tebe :) Nelibí se mi soutěž,kde vyhraješ podle nejvic like.. je to nespravedlivé,měli by vybrat oni, ppokud TY to nevyhraješ..tak ej to pěkně nefér..

    OdpovedaťOdstrániť