30. januára 2014

Potešenie pri kúpeli - sprchový gél Šepot mesta od Alverde :o)

Prajem pekné ráno :)

Dnešné ráno začneme spolu s voňavou recenziou. Chcela by som Vám predstaviť novinku,ktorá by sa mala objaviť v DM-ke, ide o limitovanú edíciu sprchové gélu od dm-kovskej značky Alverde, ktorá je prírodná takže aj tento sprchový gél. Keďže ide o limitku je možné že sa dlho neudrží a rýchlo sa rozpredá, takže nebude v stálej ponuke. Tento produkt mi vďaka spolupráci s DM drogériou prišiel skorej, takže som túto novinku mohla vyskúšať ako aj iné blogerky a priniesť Vám moje dojmy z tohto produktu.
S prírodnou kozmetikou Alverde nemám skoro žiadne skúsenosti, hlavne čo sa týka telovej kozmetiky, mám jediný produkt a to gél na obočie, ktorý si neviem vynachváliť a je to Top produkt  ! Mrzí ma, že ho neviem už nikde nájsť a kúpila som si vtedy len jedno balenie a teraz neviem čo mám robiť, pozerala som všade a nenašla som ho v stojane, neviem či už nie je v ponuke alebo čo...
Takže som sa tešila keď som našla v balíku práve tento produkt a hneď v ten deň som ho vyskúšala. V prvom rade sa mi páči krásne balenie, z ktorého už je vidieť že pôjde najmä o citrónovú vôňu.Balenie je roztomilé a tento sprcháč nesmie pomenovanie - Šepot mesta.Názov ma zaujal ihneď, mám rada takéto malé drobné vychytávky produktov :)
Hneď ako som ho ovoňala mi pripomenul citrónové rezy, ktoré sme mali na Vianoce :) Priznám sa, že celkovo som trošku "úchyl" na všetko citrónové. Cez leto nesmie chýbať citrónová zmrzlina,tá mi chutí zo všetkých najviac a nedám na ňu dopustiť, taktiež aj rôzne citrónové koláče, ako spomínané napr.citrónové rezy. Milujem proste všetko citrónové. Takže mne tento sprcháč ulahodil všetky zmysly :) Je to zaujímavá vôňa a neviem ju presne špecifikovať, cítim v nej okrem citronových koláčoch aj čaj a mnoho ďalšieho, ale nejako sa neviem v tom vyznať, takže zostaňme najmä u citrónovej vône. Ide o sladkú vôňu ktorá sa ale prepája so sviežou, úplne v nej cítim veľkomesto :) Naozaj krásna vôňa. Obsahuje aj pomarančový olej.
Konzistencia je klasická gélová, farba je číra, priesvitná, dobre sa nanáša a rozotiera, pení tak stredne. Pokožku zanecháva jemnú, hydratovanú, krásne prevoňanú a čistú. Je to naozaj potešenie z každého uhla a kúpeľ je zas o niečo krajší :) Taktiež ako plus je, že vôňa nezmizne hneď z pokožky ale zas nie je to ani nejak dlho čo je ju cítiť na pokožke. Takže ja tento produkt hodnotím plným počtom, veľmi som si ho obľúbila, myslím, že skvelá vec, určite nestojí veľa,presne naozaj neviem, ale stojí za to, nezabudnite ísť do DM-ky,aby sa Vám ušiel, už len vďaka tej vôni sa oplatí, tá je na nezaplatenie.
Čo vravíte na túto novinku od Alverde, zaujala Vás ? :)

10 komentárov:

  1. ja osobne mám baleu veľmi rada hlavna sprcháče :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fíha, vyzerá skvele, určite by som ho chcela ovoňať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak máš rada citonovú vôňu určite musíš :)

      Odstrániť
  3. Máš naozaj pekný blog.Tento sprcháč mám rada je super.Ak by si mohla,pozri si môj blog.Ďakujem.
    http://petulkastylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mna trosku mrzi ze vona nie je viac intenzivna pretoze po sp rche ju skoro necitim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to aj mna, ale čo sa dá robiť :(

      Odstrániť
  5. ja mám veľmi rada Balea sprchové gély! skôr z edície Young, pretože tie krásne voňajú! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baleu mam aj ja rada, ale tento gel od Alverde mi sadol ovela viac ako tie co som mala od Baley

      Odstrániť