11. januára 2014

"Ochutnávam" BIO kozmetiku - Výživný krém z jojoby a sezamu

Prajem príjemné popoludnie ! :)

Dnešná recenzia bude skôr pre milovníkov BIO kozmetiky a tí čo obľubujú viac BIO produkty. Toto je moja prvá recenzia na BIO produkt, pretože som ešte nemala tú možnosť otestovať a v tomto smere som ani nejako nepátrala po bio produktoch. Úprimne, ma to ani nejak nelákalo, tak som to neriešila, až pokým mi neprišlo do e-mailu ponuka na spoluprácu s e-shopom biodiva.sk. Skúšala som nájsť nejaké recenzia na ich produkty, ktoré nájdete TU, ale nič som nenašla a osobne bol pre mňa e-shop neznámy. Stránka sa mi veľmi páči, dizajn je naozaj krásny, jednoduchý a pekne sa dá na stránke zorientovať. Zaujala ma aj široká ponuka produktov, produkty sú rozdelené podľa katégorií On, Ona, Bábätko čo mi príde milé a nájdete tam produkty od rôznych BIO olejoch cez soľ z morského mora a rôzne krémy až po prípravky na opaľovanie. Myslím, že už len tá ponuka stojí za pár chvíľ strávený na tej stránke. Mimochodom, nájdete tu aj EKOmódu.

Jedná sa o španielska značku tallerAMAPOLA, ak som zle nepogooglila, prišlo mi aj pár boržúriek ale všetko je písané po španielsky.

Všeobecne Bio kozmetika sa myslím stáva čoraz žiadanejšiu a populárnejšou u nás. Bola som veľmi zvedavá keď mi produkty prídu, pretože som nevedela čo od toho očakávať, no tešila som veľmi. Najprv sme sa dohodli na jednom produkte a neskôr sa z toho stalo, že mi pošlú 6 produktov, neverila som vlastným očiam, hneď ma napadlo že ako to preboha stihnem všetko poriadne otestovať a preto mi ešte teraz tri produkty čakajú nezabalené, ale už aj na ne sa dostane rad. Priala som si hlavne niečo na suchú pokožku, keďže cez zimu sú vyživujúce, hydratačné krémy nevyhnutné, aj keď, keď sa pozriem von ako zima mi to rozhodne nepripadá, takže tých 9 stupňov mojej pokožke nijak nepohoršilo, no preventívne :)

Ako prvé som sa preto rozhodla otestovať vyživujúci krém na tvár z jojoby a sezamu, prírodný !
Vlastnosti: Olej z jojoby zjemňuje a ochraňuje pokožku na tvári a olej zo sezamu vyživuje do hĺbky a znižuje pocit sucha.
Vzhľad krému sa mi páči tak na polovicu, svojím obalom mi príde luxusný, pretože sa mi páči kombinácia matnej a lesklého detailu. Trošku mi to narúša ten nápis, ktorý sa mi vôbec nepáči. Je dosť ťažký na to že má 50 ml. Veľkosť je akurát ani malý ani veľký. Matný povrch je ľahko zmývateľný, nie je na ňom vidieť ani jedna šmuha, nedokonalosť, čo je fakt super, pretože je stále, krásne čistučký.Z dola je napisané info o krémiku po slovensky plus ingrediencie. Ako som sa dočítala tak ingrediencie sú na 80,50 % , zvyšné ingredienci, ktorých je 20,50% tvoria prírodné ingrediencie a nie chemikálie, umeliny a podobné svinstvá.

Zloženie: Water (Aqua), Sesamun Indicum (Sesame) Seed Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Triticum Vulgare (Germ) seed Oil, Cetearyl Alcohol and Cetearyl Glucoside, Propanediol, Beeswax*, Rosmarinus Officinalis Extract, Citrus Limonum Leave Essential Oil.

Po odšrobovaní je samotný krém prykrytý ochranným vrchnákom, ktorý som si tam ja nechala. Myslím, že je to dobrá vec a celkom ma to prekvapilo :) Už po úplnom otvorení na mňa bohužiaľ vybehla nie práve príjemná vôňa a preto mi krém robí trošku problém pri používaní, čakala som neutrálnu ale hlavne príjemnú vôňu no táto vôňa má od príjemného dojmu ďaleko. Spravila som menší prieskum: sestre a mne krém nevonia, priateľovi tiež nie, pripomína mu to čistiaci prostriedok Cif a mamine vonia. Takže asi tak, no mňa vôňa pri aplikácií odrádza, keďže príjemná vôňa je u mňa dosť podstatný fakt. Zrejme to je tým, že je to moja prvá skúsenosť a zrejme reaguje väčšina, ktorá ja zvyknutá na konvenčnú kozmetiku a jej syntetické pekne navoňané produkty. Konzistencia mi vyhovuje veľmi. Už x krát sa budem opakovať že mi vyhovuje hutnejšia konzistencia a krém splnil moje očakávania, nie je ani riedka že by mi plávala po ruke ani príliš hutná, takže v tomto bode som spokojná. A čo účinky ?  Ako ste si mohli prečítať vyššie vlastnosti, tak má vyživovať do hĺbky a ochraňovať pokožku. Čo môžem pokojne povedať, že spĺňa. Ja netrpím suchou pokožkou momentálne, no sestra ma na tvári šupiny, takže som jej krém dala vyskúšať a vyhovoval jej, šupiny sa zjemnili, nezmizli na dobro, ale zmena sa tam už javila. Ja ho používam preventívne skôr ako nočný krém alebo po kúpeli, či odlíčení. Som zástancom toho, že aspoň krém by mal byť na tvári stále, ako ochrana, hlavne keď idete na prechádzku alebo proste von, ochraňuje pokožku pred rôznymi faktormi, ktoré našej pleti práve nepridávajú na kráse. Je mi ľúto tej vône, keďže je ju cítiť ešte pár minút po aplikácií na tvári, krém sa pomerne dlho vstrebáva, mala som už aj také čo sa vsiakli oveľa rýchlejšie, takže keď sa ponáhľate a čakáte pokým sa vsiakne aby ste mohli naniesť make-up, tak by som siahla po inej alternatíve, aj keď tu ide skôr o to že sa jedná o BIO produkt. Krém pleť príjemne hydratuje, vyživuje, zjemňuje povrch pokožky na niekoľko hodín, čo ma prekvapilo, pretože aj po štyroch hodinách mám pleť jemnú, hebkú a vyživenú :) Krém preto hodnotím tak na 50 % zo 100 %. Vyhovuje mi až na tú vôňu, na ktorú sa ale časom dá zvyknú, inak som spokojná, no vzhľadom že stojí 24 € tak by som si ho nekúpila znova, ako myslím, že sú aj oveľa drahšie BIO produkty takže možno sa toto dá, to som len zazrela a neviem, je na každom, koľko je ochotný investovať a určite majú Bio produkty svoje výhody oproti tým krémom s rôznymi príšernými chemikáliami, takže ak si niekto potrpí na tom, tak prečo nie. Hodnotím ho ako príjemný produkt, milo ma prekvapil svojimi účinkami a či Vás zaujal a aký si naň spravíte názor je len na Vás.
Na e-shope ho nájdete tu.

Určite mi ale napíšte, či poznáte e-shop biodiva.sk a či máte skúsenosť s Bio kozmetikou a či si na to potrpíte ? :) Hádam čoskoro publikujem ďalšiu recenziu na ďalšie tri produkty a potom bude ešte jedna :) To je na dnes všetko, myslím, že som sa celkom rozpísala, takže kto sa dostal až sem, tak ho obdivujem :) Prajem Vám pekná zvyšok dňa, Patrícia !

8 komentárov:

  1. Jediná BIO kozmetika co sa u nás používa je Yvess Rocher ale ja osobne ju nepoužívam mne hrozne smrdí ;) ale ako si písala ze ti ten krém nevonia je to dosť divne lebo je tam napísané ze tam je rozmarinovy olej a citrónovy...fajn uznavam bob,rozmarín,Citron a niečo to musí fakt smrdiet :/ :D :D mam otázku: "voni" to aj po natreti??
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som teda nevedela, že YR je bio :) ano "vonia" aj chvílu po aplikácií, ale len chvílu :)

      Odstrániť
  2. s tym sezamom to može byť dobra kozmetika bio som ešte nikdy nemala.. ale tak nikdy nevieš či nedaju niake chemikalie aj sem no tožvie nikdy nevieme:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No niečo tam bude, ked bio ingrediencie sú na 80,50 % , takže ešte ostali percentá..

      Odstrániť
    2. Dopisujem, po zistení bližších informácií, o ktorých som netušila že zvyšené percentá (20,50%)sú prírodné ingrediencie, žiadne chemikálie :)

      Odstrániť
  3. Bio kozmetiku ako takú mám rada a používam ju, túto značku som však ešte nemala, ani obchodík som nepoznala, no už som naň klikla a vyzerá to tam celkom pekne, idem kukať ďalej, čo majú:))

    All I know about cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, treba pokukať, myslím, že aspon za to minimálne stojí :)

      Odstrániť