24. januára 2014

"Ochutnávam" BIO kozmetiku: Čistiace mlieko z Mydlice lekárskej a Tonikum zo slezu

Ahojte, ako som sľúbila, na dnes som si pre Vás pripravila článok - recenziu na Bio tonikum zo slezu a azolénu a Bio čistiace mlieko z mydlice lekárskej, obidva produkty môžte nájsť na stránke biodiva.sk, ktorá mi produkty aj na recenziu zaslala. Toto je predposledná časť recenzie, posledná bude niekedy cez budúci týždeň :) V prvej recenzii na výživný krém som sa myslím, že dosť rozpísala, takže informácie o e-shope nájdete v tomto článku. Tentoraz budem stručnejšia, keďže momentálne nemám veľa času na recenziu..


Začnem s prvým produktom a to je Čistiace mlieko z mydlice lekárskej, ktorý nájdete na stránke TU. Dá sa kúpiť aj vo väčšom balení (250ml) ja mám 150 ml. Celkom sa mi zišiel práve tento produkt, pretože mi prišiel v období, kedy sa mi minul odličovač, takže tento som hneď "nasadila". Úprimne, radšej používam "tekuté" odličovače na tvár ako rôzne mlieka, ale čo by som to bola za blogerku keby som nevyskúšala aj niečo iné ? :) Balenie sa mi úprimne nepáči ani u jedného produktu, vôbec ma neoslovilo, no čo mi príde fajn, je aplikátor, ktorý je zaujímavý, no neviem či to je práve na fotke najlepšie vidieť.Čo žiadam od prípravkoch na odličenie tváre je určite to aby nijak nepodráždil pleť, neštípali a odličili tak ako sa patrí. Tento produkt to naozaj výborne spĺňa, vôbec neštípe a skvele sa s ním odličuje, aj keď stále mám predsudky k čistiacim mliekam. Konzistencia je klasická, ako je u čistiacich mliek známa.Stačí vám pomerne malé množstvo produktu na odličenie celej tváre a cca 2 tampóny, podľa množstva make-upu na tvári. Vôňa je už o niečo príjemnejšia ako u minulého produktu, je svieža ale nie veľmi výrazná. Rada ho dopoužívam, ešte stále mam cca polku produktu(používam pravidelne cca 2-3 týždne) ale aj tak sa vrátim k tekutému odličovaču. Cena tohto (150 ml)  balenia je 12,80 €.



Po vyčistení pleti mliekom je následný krok - tonikum. Toto je zo slezu a azulénu. Úprimne, tonikum nepoužívam a v pohode si vystačím aj bez neho a nejako názor som naň ani pri používaní tohto nezmenila.
Tonik sa používa za účelom dočistenia pleti, zbavenie mastnoty, osvieženia pleti. Ako aplikovať a načo sú dobré práve výťažky zo slezu a azulénu sa dočítate nižšie na fotke :) Dúfam, že sa to dá prečítať :) Balenie sa mi nepáči ako som spomenula, príde mi také "nečisté" ak ma chápete. Aplikátor je taký istý ako u čistiaceho mlieka.To čo má splňovať, splňuje. Pleť dočisťuje, osviežuje ju, je to zas taká svieža vôňa. Konzistencia je klasická, ako býva u tonikách, vodnatá, priesvitná. Stačí si dať naozaj málo na tampón a prejsť ním po pleti, pozor, nie po očiach. Taktiež ako prvý produkt dopoužívam, ale bez tonikum dokážem žiť a nejaký rozdiely som nezbadala bez používania tonikum a s používaním..Cena balenia (150 ml) 9, 80 € ak sa nemýlim, bohužiaľ nemôžem to nájsť na ich stránke, keďže toto tonikum sa tam nenachádza, ale predpokladám, že nie je len na sklade.. Nájdete tam aj iné rôzne toniká..

Zaujal Vám niektorý produkt ? Používate tonikum ? 

2 komentáre:

  1. tyjo děkuju za tip, moc mě to zaujalo, určitě vyzkouším!! :))

    OdpovedaťOdstrániť