9. januára 2014

MOTD 9.1.2014 alebo týždeň výrazných očí

Prajem pekný deň :)

Tak už som zas nabehla do toho školského kolobehu, ktorý obsahuje mnoho školských povinností, čo mi zabraňuje písať články a fotiť produkty či líčenia, pretože domov sa dostanem už keď sa stmieva..:( Takže jedine si musím počkať na víkend, no niektoré fotky produktov, o ktorých sa čoskoro dočítate a ktoré momentálne testujem, už mám, takže už len nájsť si čas na písanie, keďže pokiaľ zhotovím celú recenziu tak mi to trvá tak hodinu a pol, čo je dosť pri ďalších mimoblogových aktivitách :) Ale nesťažujem sa :) Na Instagrame a Facebooku ste sa mohli dočítať, že som sa rozhodla tento týždeň ( teda 3 dni :D ) líčiť do školy naozaj výrazne, keďže obvykle to skončí u jemných, dymových, hnedých líčeniach. Trošku ma mrzí že včera som neodfotila líčenie, ale je podobné poslednému líčeniu, len namiesto fialovej som použila burgundy-ružovú farbu, vyzeralo to naozaj veľmi pekne,  aspoň pre inšpiráciu pridávam fotku z Instagramu (fotené mobilom ).
Včerajšie líčenie
No dnešné líčenie sa mi podarilo zachytiť na dennom svetle, keď som prišla domov, (celý make-up má za sebou 9 hodín ) až teda na tú posledná fotku, ktorú som odfotila pred piatimi minútami na rýchlo s bleskom. Vždy pred spaním rozmýšľam, aké zvolím farby líčenie nasledujúci deň, no a dnes som sa rozhodla pre menej farebné, ale aj tak výrazné oči a to v kombinácií kovovo-modrej so striebornou. Použila som aj čiernu, takže očiam výraznosť naozaj nechýbala.
Keď som sa dolíčila (ráno o pol siedmej, takže veľa som pod tou lampičkou nevidela :D ) tak som sa zľakla či to nie je moc, ale nudné nevýrazné oči ma nejak omrzeli, ale čoskoro sa k nim vrátim, keďže sa mi nebude chcieť určite každý deň líčiť hodinu :) Skoro každý deň používam Sleek paletky ( Vintage Romance a Oh so Special ! ) no dnes som pridala k nim aj MUA Undressed :) Na pleť používam skoro tie isté produkty, teraz mi dochádza aj BB-čko a makeup na zimné obdobie, takže rozmýšľam aký nový si kúpim, silno rozmýšľam nad Revlon Colorstay, máte s ním skúsenosti ? :)
Zajtra mám na pláne ružové dymové líčenie, tak keď tak sledujte instagram alebo na blogu v pravo menu, čo Vy a výrazné oči na bežné dni ? :) Patrícia

11 komentárov:

  1. Krásne to je :-) ja cez deň nosím len jemné líčenie alebo iba špirálu. Takéto výraznejšie si doprajem málokedy, ale výrazné líčenie mám rada. Inak úplne chápem nedostatok času, ja mám teraz skúškové plus pracovné povinnosti. Nechcem strašiť, ale lepšie to s časom už fakt nebude :D Potom je len na tebe ako si všetko naplánuješ, ale dá sa to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyvado!! Patty.. To Tve liceni je umeni! Je to tak krasne, prala bych se to naucit take tak!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádherné :)) Dokonalost! Seš neskutečně šikovná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem na instagrame a už sa teším na zajtrajšie líčenie :))
    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tohle i včerejší líčení vypadá jako vždy dokonale :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nam sa kazali na dtrednej umyt, ked sme chodili namalovane..takze taketo vyrazne by sam pan riaditel zmyval z tvare studentkam :D
    Ale inak krasne.. aj ja sa obcas namalujem vyraznejsie v bezny den..ale do skoly velmi nie, skr len ked idem do mesta..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opäť raz nádherné líčenie, také zimné :) ani sneh nám netreba :)


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekné :)) Ja takéto líčenie žiaľ v bežné rána skoro nikdy nestíham :D
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť