3. januára 2014

Líčenie - Tmavé pery a umelé mihalnice :)

Ahojte kočky. Dnes sa líčenie, bude páčiť asi najmä tým, ktorý obľubujú výrazné pery ako ja. Takto som sa nalíčila z nudy a namiešala som si z dvoch rúžov a ceruzky na pery túto krásnu burgundy farbu. Nemám bohužiaľ rúž, ktorý by mi takto krásne zafarbil pery. Už dlhšie mám umelé mihalnice od She tak som ich práve tu použila a oči naozaj vyzerajú úplne inak ako s mojími krátkymi mihalnicami.Kupovala som si ich najmä na Vianoce a na Silvestra. Na oči som použila už len jemné zlato-hnedé tiene (UD Naked 2 ) Výrazna linka bola nevyhnutná pri mihalniciach, aspoň v mojom prípade :) Pridávam aj fotku bez výraznych pier, no podľa mňa to vyzerá nudne a nedokončené.
Ako základ som použila ceruzku na pery od Sephory v odtieni, ktorá je naozaj tmavo fialová, pery som obkreslila a vyplnila. Ďalej som naniesla žiarivý, krvavý červený rúž od Pupa Milano, no keďže sa mi to zdalo ešte bledé naniesla som malinovo vínový rúž od  Rimmelu Kate Moss, číslo 09 :)

Použité produkty na tvár:
- Dermacol dvojfázový odličovač
- Bioderma Hydratačný krém Hydrabio Sérum
- Missha M Perfect Cover BB Cream (21)
- Catrice Camouflage Cream 02
- NYC Transparent powder 701A Translucent
- Bourjois baked blush Healthy Mix 41 Bonne Mine

Určite mi dajte vedieť či sa Vám páčia takéto tmavé pery alebo ste radšej za nahé pery ? :)

23 komentárov:

  1. Vypada to fantasticky!!! Ja to s umelymi rasami neumim a ne a ne se to naucit :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle typ líčení mám hrozně ráda. Obzvlášť teď když není léto se mi moc líbí tmaví rtěnky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velice pěkné, ta rtěnka tomu dodala ten správný efekt :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Znova krasna :) ruz ti pristane no mihalnicky este viac

    OdpovedaťOdstrániť
  5. som prekvapená, že ti tie She mihalnice išli takto pekne nalepiť. :))) šikulka :) a ten rúž!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto líčenie ti fakticky pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš krásne plné pery takže ten rúž perfektne vyniká :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jee to je ale krásne! Naozaj vydarené líčenie a veľmi ti pristane :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skvelé :) a mihalnice vyzerajú prirodzene,takže to vyzerá veľmi pekne celé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekné, ten rúž Ti fakt poriadne sekne :) Také plné pery mať !! ách :) Fakt skvele ti to pristane :)
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Si tak krásna! Nádherná farba rúžu!
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné líčení, výrazné rty ti šíleně sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné líčenie, moje obľúbené, každodenné :)

    Pozývam ťa na môj blog a na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tohle nemá chybu!!! Při nejbližší příležitosti to musím vyzkoušet :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/spotrebovano-prosinec-2013.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš nádherné rty!!! Rtěnka ti neskutečně sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To líčenie sa ti teda riadne hodí! Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ďakujem vám kočky !!! :-) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super líčení mě by to asi neslušelo hihi :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásná linka ! :) jinak moc pěkné líčení

    http://nicolexs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásne líčenie! :) ...mne osobne sa páčia aj nahé pery ale aj tmavý rúž- je to zaujímavé a chic!

    http://byzuujandkatryna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Na tej tretej fotke vyzeráš totálne ako Jessica Alba! ♥ Wau, krásna si :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť