26. januára 2014

Hnedé dymové líčenie s Naked 2 paletou

Peknú nedeľu prajem :)
Už je to taký zvyk by som povedala že v nedeľu môžte na blogu očakávať líčiaci post :) Dnes to tak tiež vyšlo, tento raz líčenie nebude na mne, ale na mojej sesternici, s ktorou sme včera strávili líčiacu chvíľku :) Mohli ste ju vidieť napr. v tomto článku s líčením na stužkovú/ples, inak s týmto líčením sme vyhrali aj v súťaži o Gosh balíčky, album s vyherkýňami si môžte pozrieť tu :o)
Líčenie sme zvolili, také klasické, išlo nám hlavne o to, aby boli výrazné oči, takže účel splnený :) Použila som v hlavnej úlohe Naked 2 od Urban Decay, s ktorou sa mi najlepšie líči a je bezkonkurenčná :) Keďže išla na oslavu, tak nevyhnutná bola podkladová báza, ale naniesla by som ju tak či tak :) Nebudem písať postup, lebo je úplne jednoduchý a existuje veľa videí na dymové líčenia a myslím si, že ani to moje ešte nie je to pravé :) Podľa mňa by mohlo byť ešte výraznejšie, no toto je taká stredná cesta, takže myslím, že v pohode aj na deň :)



POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

 Missha M Perfect Cover BB Cream
Astor Skin Finish Fusion Makeup (202)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
 Bourjois baked blush Healthy Mix 41 Bonne Mine
NYX Taupe 

OBOČIE

 Essence set na obočie + NYX Taupe
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Zoeva podkladová báza
Urban Decay Naked 2 palette (Foxy,Bootycall,Tease,Suspect, Busted, Blackout)
  Essence gélová očná linka (01 midnight in paris)
  Dermacol Vampire Mega Long Lashes mascara

PERY

Rimmel London Kate Moss 103 (matná kolekcia)

ŠTETCE



Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Zoeva Eye Definition

Máte radi dymové líčenia ? Páči sa Vám toto líčenie na sesternici ?
Inak ak máte radi knihy, tak sesternica má aj blog, nájdete na ňom naozaj kvalitné články, keď tak kuk tu :o)

23 komentárov:

  1. Nádherné líčení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takové líčení mám nejradši, už z důvodu, že se hodí i na běžné nošení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, šikovná si! :)

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasne, svieze a pritom dostatocne vyrazne.. gratulujem k vyhre..aj ja som vyhrala a uz sa velmi tesim a som zvedava, co balicky budu obsahovat :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, super si to popisala :) aj tebe , tiež som velmi zvedava :D

      Odstrániť
  5. Krásne líčenie, keby som také dokázala, tak by som to kľudne nosila aj v bežný deň. Veľmi veeľmi pekné :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nádherný ..přesně něco takového bych chtěla mít na svém plese :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sesternica je veľmi pekná! A ešte Ty si jej urobila krásny makeup :) Fakt pekné :)) Takéto hnedé mám veľmi rada :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je teda :) Ďakujeme kráásne :)

      Odstrániť
  8. uplne dokonala si šikovna, a ked je niekto pekný tak tu krásu to ešte zvýrazní:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je dokonalý! Kéž bych to taky takhle uměla :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, ale určite aj ty to tak vieš :)

      Odstrániť
  10. Veľmi vkusné, hodí sa ti to :) Určite si nenechám ujsť ďalšie príspevky.
    Ak máš čas, pozývam pozrieť tie moje: http://spehounadperou.blogspot.sk/ pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekné líčenie. Inak na odkaz TU na konci sa nedá kliknúť, to len ako poznámka. Možno to nejde len mne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeminé, ja som na to potom uplne zabudla, dakujem za upozornenie, už to tam je nahodene :)

      Odstrániť