21. januára 2014

Farebné pastelové líčenie

Prajem pekný utorok :o) 

Dnes tu mám pre Vás líčenie plné pastelových farieb, ktoré ja zbožňujem :) Síce pastelové farby pomenej využívam, ale cez víkend som dostal chuť na niečo pastelové a moja obľúbená farba nesmela pri líčení chýbať. Myslím, že sa hodín skvelo na jar a na leto, ale ja som ho mala aj cez deňdo takého pochmúrnehé počasia, trošku som si to oživila. Ako som si všimla tyrkysová a fialová je moja obľúbená a dosť často používana cez letné dni. Nie je ale nič zlé, na tom, keď si aj takýto dáždivý, hnusný deň spoločne ožívime, no nie ? :)

Konečne som vyvetrala aj paletu sú širokou škálou farieb, ktorú už mám dlho. Ako podklad som naniesla tyrkysové a fialové color tatoo, kto chcem môže aj podkladovú bázu, ktorou som aj ja celé líčenie predĺžila o niekoľko hodín :)Na dolnú linku som naniesla bielu ceruzku(Nyx jumbo pencil - Milk). Spravila som naozaj len jemnú, tenkú linku a naniesla dve vrstvy špirály. Obočie som si vytvarovala tienmi na obočie. Na pleť používam stále to isté, stačí si pozrieť nejaký predchádzajúci make-up a použité produkty. Trošku ma mrzí že nikdy nie je na fotkách lícenku či bronzér, asi používam malé množstvo alebo čo..:) No použila som môj obľúbený kontúrovací púder od Nyx v odtieni Taupe a jemnú rúžovú lícenku z dua od Dermacol. Na pery som naniesla kombináciu Rimmel Kate Moss 03 a 101(matné rúže).
Asi je jasné už z mojich líčení, že ma bavia farebné líčenie, rada sa vybláznim s farbami a je to pre mňa relax :)  Určite mi napíšte ako sa Vám páči dnešné farebné líčenie a ďalší článok bude pokračovanie prvého dielu "Ochutnávam Bio kozmetiku " :o) Nezabudnite na Giveaway ! Patrícia

26 komentárov:

  1. Jojo, jsme naladěné na stejné vlně:)) Dokonalé líčení a barvy, jsem na tom stejně, u toho barevného si více vyhraju, baví mě to, užiju si to prostě:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opet dokonale, prala bych si umet aspon cast tohoto umeni!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak v mojí verzi je pastelová daleko méně výrazná:-) Takto by mě v práce nepoznali - dobré:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som písala, ja milujem výrazné líčenie, takže u mna je toto aj nositelné na deň, ale viac už na to jarné a letné počasie :) Ale v podstate máš pravdu, pastelové farby sú o dosť jemnejšie, ja som tomu dodala zas ten môj výrazný šmrnc :)

      Odstrániť
  4. Já barvy hrozně ráda, obzvlášť když jsou pěkně výrazné a veselé:) a Ty máš k tomu ještě takové štěstí, že ti sluší snad každá z barviček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow velice pěkné líčení :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. treba sa vyblázniť s farbami ako len vieš dokonale:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa veľmi páči kombinácia tých farieb a aj prevedenie :-) super to je :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi pekné, milujem žiarivé farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Túto kombináciu mám rada aj v oblečení, pritom fialovú samotnú moc nemusím :) Veľmi pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sikovnica ! :)) krasna kombinacia a krasne spraveny "sek" na vonkajsej strane :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekné, také na oživenie toho počasia :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť