5. januára 2014

A tak som sa tešila...Maybelline Metallic Pomegranate recenzia

Ahojte, dnešný článok bude o známom Color tattoo v odtieni 70 - Metallic Pomegranate, ktoré je aj s odtieňom Permanent Taupe u nás najnovší v drogériach. Všeobecne je známe u mňa, že Color Tattoo hlásim ako jedno z najlepších vecí v u nás v drogérií ..Je to proste skvelá vec na deň a recenziu som písala už dávnejšie.
Konkrétne mám doma 5 odtieňov a milujem ich až na dva, ktoré používam po menej a jedno je práve odtieň Metallic Pomegranate, ktorý ma sklamal no a po pravde som sa tešila naň najviac, hneď som prišiel do našich drogérií bol v košíku. Už neviem koľko ho mám, ale myslím, že to bolo nejak začiatkom jesene, kedy bol v akcii aj s riasenkou, takže to bola výhodná kúpa až do prvého vyskúšania. Ide o krásnu, typickú jesennú vínovú farbu so zlatými trblietkami.

Keď som ho prvý krát otvorila tak som bola unesená a strašne som sa tešila keď sa s nim nalíčim, pretože túto jeseň ako asi každú burgundy farba letí a ja ju milujem. V obale vyzerá perfektne no po nanesení na viečko sa to mení a už to tak perfektne nie je. Konzistencia ma dosť sklamala, dúfala som, že bude taká napr. Pink Gold, ktorý je úžasne krémový, skvele sa nanáša aj prstom aj štetcom a farba je na viečku taká ako v obale no toto je pravý opak. Nie je to tak zlé ako fialové color tattoo, ktoré je suché a drolí sa, takže pekne, rovnomerne ho naniesť nejde. Je to taký stred no spokojná rozhodne nie som. Skúšala som už ho naniesť rôznymi spôsobom, no ani raz sa mi to nepodarilo rovnomerne naniesť, bez toho aby na viečku neboli hrudky.

Farba vôbec nie je taká burgundy skôr je hnedá so zlatými trblietkami. Takže pigmentáciu hodnotím zle. Výdrž je tiež dosť mizerná, pretože narozdiel od odtieňu On and on bronze, ktorý mi aj bez bázi (vyskúšané) vydrží celý deň na očiach, toto vydrží tak 10 hodín aj s bázou, potom sa intenzita farby stratí úplne. U Color tattoo je známe, že je multifunkčné, takže dá sa použiť ako podklad pod tiene, čo sa dá u tohto odtieňu využiť, alebo ako lícenka, čo som sa dočítala, no vyzerá to podľa mna skôr ako hnusná špinavá machuľa. Takže kúpou spokojná rozhodne nie som, na vonok sa javí ako ideálna burgundy farba no na očiach už ako hnedá machuľa. Čítala som aj pozitívne aj negatívne recenzie, takže je to skôr o tom, čo kto od toho očakáva, za mňa všeobecne color tattoo rozhodne doporučujem, najmä bronzové, ktoré som si kúpila ako prvé(cca rok a pol dozadu) a mám ho stále, takže vydrží naozaj dlho a oplatí sa aj keď už číham na dno, no keď dôjde, určite si ho kúpim znova čo sa o tomto odtieni nedá povedať.
Cena je cca 4-5 €. Určite mi napíšte či vlastníte color tattoo a aké odtiene, ak máte náhodou skúsenosť práve s týmto odtieňom, tak by ma zaujímalo, či ste spokojné alebo nie. Majte pekný deň !!

Fotky práve nie sú najlepšie, takže ak chcete tak pozriete na detailné fotky napr. tu.

36 komentárov:

  1. Já mám color tatto moc ráda , mám sice jen jeden odstín (tyrkysový) ale ten je pro mě dokonalý! :)
    Škoda že tě tenhle odstín zklamal ,barvu má totiž moc hezkou... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jjj presne,aj mne sa tá farba strašne páči... škoda ho :/

      Blog Miss Mel :) CLICK :)


      :))

      Odstrániť
    2. tyrkysový mám aj ja rada, na leto ideál :) rada ho používam ako linku aj :) no presne, farba krásna, na očiach otras :D

      Odstrániť
  2. CT mám fakt ráda, mám jich docela dost, no mí favorité jsou bronzový, růžový a černý. Pomegranate mám taky, jak jsem se na něho těšila, nanášení je relativně ok, ale ta barva, no čekala jsem pořádnou nálož barvy a ne takovou vyblitinu. Ale jako podklad pod MAC Cranberry je skvělý. Co je to machuľa? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zbožňujem tieto prípadne otázky, čo znamená to a to...úplne vážne...je to také udržiavanie česko-slovenskej vzájomnosti prostredníctvom kozmetického sveta a príde mi to úplne skvelé!:)...čo sa týka ct som prekvapená, že sa tak jeden výrobok môže líšiť od toho druhého...ale to je aj ako GS tiene, tie bledučké sú fajn a modré a zelené takmer nefarbia

      Odstrániť
    2. Taky jsem se chtěla zeptat na překlad, ale bylo mi to hloupé:) Díky blogům jsem si oblíbila hlavně slovensky "řasy", protože je to strašně hezké slovo:) CT jsem stále nevyzkoušela a mám pocit, že jsem asi jediná v blogerském světě:) Nějak jsem se k tomu prostě nedostala... Tuhle bych po Tvé recenzi s chutí vynechala. Veronika

      Odstrániť
    3. Začala som rozmýšlať ako je machuľa po česky, myslela som že to je také slovo, ktoré je aj v Česku známe :D Mne sa zas páči slovo rtěnka, príde mi to krajšie ako rúž :) Suhlasim, ako podklad je to fajn produkt :)

      Odstrániť
  3. tiež mám dva tiene z tejto rady a neviem si ich vynachváliť..nechápem prečo tento sa od nich tak líši :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja si neviem vynáchvaliť ostatné, bronzové je úplne najdokonalejšie narozdiel od tohto a fialového..

      Odstrániť
  4. Já jsem nikdy tohle nezkoušela, pořád o tom jen slyším! :-D ..Ale asi to jednou vyzkouším, uvidíme!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento si kúpila sestra atiež ho mala chuť hodiť do koša :D podľa mňa je tento vážne hrozný ani tá farba sa mi moc nepáči :/
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Do koša by mi ho asi bolo ľúto hodiť, ako podklad pod tieň je fajn :)

      Odstrániť
  6. Ja mam všetky CT a milujem ich:) a maš pravdu s tymto je to dosť ťažke na oku je tmavy žiadna burgundy:(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mně zklamaly ty zlaté které dělají to samé co tobě tyhle :( Jsou tvrdé, štětcem namést nejdou, hrudkatí..škoda, také by jinak tyhle byly mé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj zlaté su také? Pretože práve tie má dosť lákali a chcela som si ich kupit, len sa mi nezdali tak pekne zlaté, skôr tak dosť do žlta vyzerali..škoda že práve tie najlepšie odtiene sú zle.

      Odstrániť
  8. CT zbožňujem! Mám tú ružovú a zlatú a sú skvelé, ale táto teda musela fakt sklamať.. a to som si ju plánovala kúpiť.. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno dosť ma sklamala, ked som sa na ne najviac tešila..:)

      Odstrániť
  9. ja mám tento odtieň tiež, ale ja som ho objednávala z ebayu..tiež mi nepríde úplne burgundy, ale zas ani taký hnedý mi nepríde. Mne osobne sa rozotiera dobre tak ja potom neviem v čom je chyba :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stále je tu možnosť že mám chybný kus, keďže niektorým vyhovuje iným zas nie..

      Odstrániť
  10. A to jsem si ho dneska zrovna napsala do wishlistu! :D

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D možno u teba to bude iné a bude ti vyhovovať :D

      Odstrániť
  11. Mě color tattoo už šíleně dlouho lákají. Je ale zvláštní, že když je to pořád ten stejný produkt, tak některé barvy jsou na nic a jiné super. Chtěla bych se kouknout ale po nějaké hnědé neutrální, až budu v drogerii :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa pozri na ten bronzový tieň, ten je vynikajúci, pomaly mi dochádza ale hneď pôjdem pre ďalší kus ! :D

      Odstrániť
  12. Color tatoo jsem vždycky chtěla vyzkoušet, bohužel ho ale ještě nemám :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak časom sa ti dostane a budeš spokojna :)

      Odstrániť
  13. Ja mám zlatý odtieň a ten je nanič, už keď som ho kúpila bol akýsi vysušený alebo čo...jednoducho, keď som ho použila, tak to bolo otrasné! Ale ten ružový je megasuper, najkrajšia farba a najlepšie vyzerá, pekná krémová konzistencia, pekne sedí na viečkach.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je mi luto že ten zlaty je tiež takýto,lebo na ten som mala zálusk, ale ako som písala vyššie, zdal sa mi velmi do žlta ako do zlata tak som ho nechala tam, presne tento je tiež taky vyssušený..ten ružový ako aj bronzový je bekonkurenčný, užasný je !

      Odstrániť
  14. Color tatto si chcem zaobstarať a pozerala som práve na tento odtieň ,veľmi sa mi páčil. Škoda že je teda taký nedobrý :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa by ti mohol sedieť ten bronzový, ten je perfekntý a neviem o nikom, kto by s nim bol nespokojný :)

      Odstrániť
  15. Já jsem color tatto dlouho odolávala, až jsem neodolala. A nějak z nich nadšená nejsem..Použila jsem je asi třikrát a leží mě jinak v šuplíku:(

    http://style-by-an.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. už som čítala tiež nejaké recenzie, niektoré odtiene strašné, niektoré sa dajú, no dlho som po nich túžila a neivem nakoniec kým sa dostanem ku kúpe, či si to aj nerozmyslím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som všeobecne spokojná s vynimkou tychto dvoch odtienov ...:(

      Odstrániť