11. decembra 2013

Zimné večere trávene v kúpeli s penou Radox :o)

Najviac som sa tešila na zimné obdobie vďaka činnosti - ponorená vo vani s kopou peny :) Cez leto skôr uprednostňujem sprchu ako vaňu, ale cez zimu na horúci kúpeľ nedám dopustiť a doprajem si ho aj každý deň a cca strávim v nej hodinku :) Je to pre mňa naozajstný relax, oddych po náročnom, chladnom dni, keď prídem domov uzimená a teším  sa keď sa zvalím do vane :) Máte to tiež tak ? V kúpeľni nám jednoznačne nesmie chýbať pena do kúpeľa, rada si jej doprajem veľa :)
Zatiaľ sme peny objednaváli od Avon-u, už naozaj strašne dlhú dobu, ešte keď som bola menšia,no keď si to teraz porovnám s Radox penou, o ktorej je mimochodom aj dnešný článok, tak tá pena naozaj nebola taká super, ako spraví Radox pena. Niekto si povie, že je to len pena, ale myslím, že tí, ktorí si radi oddýchnu vo vani a majú tú možnosť, si radi prečítajú moje dojmy z tohto produktu. Avon peny sú síce dosť veľké balenie (1000 ml) oproti Radox (500 ml-2,50 € ), ale na jedno použitie a aby ste naozaj tú penu mali miniete od Avonu naozaj veľa, Radox tiež na tom nie je slávne, ale neminiem tak veľa, aj keď dosť rýchlo ubúda, ale to je zjavne tým, že ho používame tri ženy a keď si každá dá nejaké množstvo tak veľa tam toho neostane :) Takže za cca 2 týždne tam už naozaj je len malé množstvo.
Asi by som ešte pridala niečo všeobecne o značke Radox, ak to niekoho zaujíma.

Značka Radox vznikla v Anglicku spojením prvých slabík slov radiated (vyžarujúci) a oxygen (kyslík), ktoré charakterizovali vôbec prvý výrobok Radox uvedený na trh - soľ do kúpeľa na nohy. Bolo to v roku 1908. Výrobok bol určený na relaxáciu po športovom výkone, práci na záhrade alebo po akejkoľvek namáhavej fyzickej práci. Tým bolo od samého začiatku zrejmé posolstvo značky: dopriať a spríjemniť organizmu odpočinok, byť prostriedkom relaxácie pre telo i dušu a pomôcť regenerovať unavené svaly.
V súčasnej dobe kladie Radox dôraz na prírodné ingrediencie obsiahnuté v sprchovacích géloch, ktoré povzbudzujú telo i myseľ a premieňajú kúpeľ na nezabudnuteľný zážitok.


Čo sa týka dostupnosti produktov Radox tak si myslím, že ich zoženiete bežne v drogériach, zdá sa mi že som ho videla aj v Tescu ale to už naozaj si nie som istá.:) Sú to cenovo dostupné produkty, myslím, že asi o euro drahšie ako je napr. Balea. Sama som Radox nevyhľadávala, ale určite si penu do kúpeľa znova zaobstarám a aj v iných vôňach. Dokopy môžte nájsť 9 druhov.


Ja mám Relax čo je vôňa levandule spojení s vodným leknom. Veľmi ma z ponuky zaujala aj Nourish (mlieko a zázvor), ktorá asi nabudúce skončí v košíku. Balenie nielen tejto peny ale celkovo Radox produktov sa mi veľmi páči, je také svieže,veselé, veľmi pekne vymyslené. Páči sa mi viac narozdiel od Balea..Zaujal ma aj na boku nápis Radox, klasicky vrchnák, trošku mi prekáža, že pri aplikácií sa mi vylieva viac množstva, ako by som chcela. Vôňa je by som povedala taká univerzálna, páči sa mi, je svieža a myslím že nikomu sa neznechutí. Čo ma prekvapilo, keďže som používala dlho tú Avon penu je konzistencia narozdiel od Avonu. Avon má takú krémovo tekutú a Radox gélovú, hutnejšiu. Je krásne fialovej farby, to že je to moja obľúbená farba nemusím asi opakovať :))

Pena dostačujúco pení, aj keď ja by som bola najradšej, keby stačila kvapka a vaňa by bola plná peny :) Pena ani po hodine nijak nevymizne, je naozaj príjemná a kúpeľ mi príjemne spríjemnila :) Vždy si vynikajúco oddýchnem, zrelaxujem a hneď sa cítim lepšie a "čistejšie". Pokožka je taktiež príjemná na dotyk a jednoducho pena nesmie chýbať pri kúpele ! :) Určite mi napíšte, ak používate penu do kúpeľa, tak akej značky konkrétne alebo či si na tom nepotrpíte :) Prajem Vám príjemný deň :)

11 komentárov:

  1. Taky miluju horkou koupel, ani jeden den nevynechám a pěnu prostě musím mít :)) navíc já používám hrozně horkou vodu =D..
    Teď zrovna používám vánoční pěnu od Avonu a to je nádhera jak je provoněná koupelna:)) tahle vypadá hodně dobře,.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja milujem naozaj horucu vodu :)

      Odstrániť
  2. Já musím mít ve vaně sprchu jinak bez ní to nejde! :)) Tahle mě zaujala, ale teďka používám s borůvkami od Oriflame :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od Oríflame som ešte neskušala penu :)

      Odstrániť
  3. Presne toto potrebujem ! Teplá voda, veľa voňavej peny, sviečky a dve hodiny svätý pokoj :D
    Pekný článok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Radox mame rady aj my :)) krasne vonaju ci uz peny ale aj sprch. Gely a tekute mydla su rovnako kvalitne !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tekute mydla sme ešte nemali, no pozriem sa aj nane :)

      Odstrániť
  5. V tomto období naozaj nie je nič príjemnejšie ako voňavý, teplý kúpeľ. Pena Radox je určite dobrá voľba, sama mám tieto peny, ale aj sprchové gély veľmi rada. Rada by som pozvala teba aj tvoje čitateľky na "Veľkú vianočnú rozdávačku" na môj blog http://modrapupava.blogspot.sk/2013/12/velka-vianocna-rozdavacka.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prave aj kvoli tomuto som sa tešila na toto obdobie :) sprchove gely mam tiež a veľka spokojnosť :)

      Odstrániť
  6. Ahoj ja som si včera kupila radox mlieko a zazvor a dnes sa ide testovať rada si doprajem taky lenivý den

    OdpovedaťOdstrániť