5. decembra 2013

Winterlicious TAG / Zimný TAG !

Ahojte !
Neviem či to som iba ja tak vianočno naladená, alebo aj Vás chytá tá vianočná atmosféra :) Dnes mám konečne oddych po týchto posledných dní, kedy som sa stále učila, takže oddychujem zabambušená v posteli s koláčmi, teplým čajom a rozhodla som sa spraviť Winterlicious TAG - Zimný TAG :o) Samozrejme som si pustila do toho vianočné pesničky :o) Ešte by som si rada pustila nejaký vianočný film, ale keďže už nemám žiadny, ktorý som nevidela, tak nemám aký, ale ak máte nejaký tip na vianočnú komédiu, z tých najnovších určite mi napíšte :) Fotky sú zväčša z môjho instagramu (odkaz)

1. Obľúbený zimný lak?
Môj obľúbený je červeno-vínový lak, doma ich máme niekoľko od Avonu no teraz je top tento od Pupy (číslo 42)


2. Obľúbený zimný produkt na pery?
Môj milovaný Carmex sa minul takže už s ním nemôžem rátať túto zimu, no určite si ho musím kúpiť do zásoby :o) Obľúbený balzám mám aj od Biodermy z rady Atoderm na suché pery, ktorými asi dosť z nás cez zimu trpí..

3. Najviac nosený zimný kus oblečenia?
Najviac nosené sú moje svetre, ktoré sú naozaj teplé, hrubé na zimu jednoducho ideálne :) Mám niekoľko farieb, no momentálne najobľúbenejší je tento krémovej farby z C&A :) Pridávam ešte fotku môjho nového naozaj vianočného svetríka, ktorý som si len včera kúpila a určite bude teraz top v nosení :)

4. Najviac nosený zimný doplnok? 
Ako doplnok beriem aj šál a to je môj kruhový šál, ktorý je krémovej farba a je myslím z Tally Weijl, už presne neviem :)

5. Obľúbená zimná vôňa/sviečka?
Momentálne mám vanielkovú ktorá k Vianociam patrí :) Sviečka je z DM. Plus pri čítaní v posteli je to najideálnejšie :)

6. Obľúbený zimný nápoj?
Jednoznačne citrónový čaj, potom káva a nakoniec horúca čokoláda, ale to len naozaj občas :) Nemám rada rôzne škoricové, jablkové a neviem ešte aké príchute čajov, najradšej mám citrónový a ten vypijem naozaj s chuťou narozdiel od ostatných. :)

7. Obľúbený vianočný film?
Najobľúbenejší asi ani nemám, rada si pozriem Grinch, Sám doma, Láska nebeská a rozhodne Vianočná koleda, to je úžasná rozprávka, ktorú musím vidieť každý rok a neprestane ma baviť nikdy. Perinbaba, Mrázik a podobne ma vôbec nebavia a nemám ich rada.

8. Obľúbená vianočná pesnička?
Train - Shake up Christmas, Melanie Thornton - Wonderful Dream, All I Want For Christmas Is You a mnoho ďalších, ale tieto sú také najobľubenejšie asi :)

9. Obľúbené vianočné jedlo/pochúťka?
Rozhodne celá večera na Štedrý večer :D

10. Aká je tvoja obľúbená vianočná dekorácia tohto roku?
Zamilovala som sa do našich vianočných vankúšov :) Ten vzor milujem a sú strašne mäkké, takže už len dobrý film a relaxovať :)

11. Čo je v hornej časti tvojho vianočného zoznamu?
Z nemateriálnej strany ZDRAVIE pre všetkých a z materiálnej strany Kulma na vlasy :o) Ak poznáte alebo máte nejakú dobrú, ktorá spraví krásne vlny určite mi dajte tip :) Žehličku nechcem :)

12. Aké sú tvoje plány na vianočné prázdniny tohto roku?
Oddychovať, blogovať, večerné prechádzky, pozeranie komédií, samozrejme nevynechám ani sánkovanie, blbnutie vonku a prepchávanie sa zákuskami :DD

Ak plánujete aj Vy tento tag robiť určite mi hoďte potom odkaz na článok, rada si prečítam :) Dúfam, že sa Vám páčil článok a najbližší článok bude asi až v nedeľu a to druhé zimné/vianočné líčenie :) Tešíte sa na Vianoce ?

22 komentárov:

  1. Mrázika a Perinbabu tiež nemám rada..:D Nikdy som to nedokázala dopozerať do konca:D Sám doma je najlepší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. suprovy pači sami skusim sa aj ja doňho možno pustiť, vianočne pesničky su fajn ale ked to hraju cely deň v radiu leziemi tona nerf... ale inak mam rada Desmod - playstation 2 ta je super:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde si si kúpila ten vianočný svetrík, prosím ?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký článek :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý tag :) s tou poslednou odpovedou súhlasím na 100 % :D hlavne s tým prepchávaním :D

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Povedený tag. Krásná barva laku na nehty :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super spracovanie. Tetno tag som este nevidela a zaujal ma natolko ze sa ho chystam spracovat ajja :) vdaka za inspiraciu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no zväčša ho vidim na youtube ako na blogoch :) teším sa !

      Odstrániť
  8. Bezva tag :-) ten vánoční svetr se mi moc líbí :-) a s hudbou a pohádkama naprosto souhlasím:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny TAG! A ak chceš naozaj kvalitnú kulmu ktorá ti rýchlo a krásne natočí vlasy a vlny ti vydržia aj niekoľko dní dokonca bez lakovania, tak rozhodne siahni po konickej kulme. Je drahšia ako obyčajné kulmy ale naozaj stojí za to. A majú ju v rôznych hrúbkach . Ale neodporučujem ti Remington Ci 95, Hrozne sa z nej šmýkajú vlasy a natáčanie s ňou je skôr otrava než zábava. :o)
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super tag!
    a tú coca cola pesničku milujem!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Remington Ci95 Pearl, si budu kupovat já :) myslím, že je hodně známá a hodně oblíbená a vlny dělá opravdu úžasné (má kamarádka).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pekný tag :)

    Btw. pri týchto náušničkách som si hneď spomenula na teba ;) hh http://www.wayfarer.cz/produkt/nausnice-ox

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nenašlo mi to..je to spravny odkaz ? :(

      Odstrániť