27. decembra 2013

Vysnívané vlasy a prvé líčenie so Sleek Vintage Romance :o)

Ahojte, tak sa ozývam po menšej vianočnej pauzičke. Dúfam, že ste si oddýchli, pobudli s rodinou viac ako obvykle a pribrali pár kíl :D Samozrejme, verím, že ste mali bohatého Ježiška. Rozmýšľam, či mám spraviť článok s vecami, čo som podostávala, ale skôr nie ako áno, kozmetiku uvidíte postupne v iných článkach a nejaké tie drobnosti v nejakom random poste :) Oblečenie je podľa mňa zbytočné fotiť...  No už dnes sa s vami  podelím o tri darčeky, ktoré som dostala a som z nich asi najviac nadšená. Priala som si ako už môžte vedieť kónicku kulmu, keďže má už moje rovné, jemné vlasy nebavia a tak niekedy spravím výnimku a natočím si ich. To je už tak, tie ktoré majú krásne kučeravé vlasy chcú rovné a naopak..Vybrala som si ju od značky BabylissPRO, jedná sa o francúzsku značku, ktorej produkty sa používajú najmä v profesionálnych salónov. Tú moju nájdete na tomto linku-tu. Som veľmi spokojná, spraví naozaj krásne špirálovité lokne, či už väčšie alebo maličké vďaka tomu,že sa z 25 mm zúžuje na 13 mm. Vytvorím s ňou presne také lokne, aké chcem. Musím sa priznať, že doteraz som nepoznala pojem kónicka kulma, keďže som sa tým nejak nezaoberala. Je veľmi praktická, ľahko sa s ňou pracuje, bola pribalená aj  ochranná podložka a ochranné rukavice na prsty, ale keďže sa mi s tým zle robí, tak to robím klasicky. Zahreje sa do 30 sekúnd,dá sa nastaviť intenzita teploty od 3 do 25, taktiež na kulme je aj tlačítko On/Off. Keďže si nechcem častým používaním nejako doničiť aj tak už doničené vlasy, chcem sa spýtať aké produkty by ste mi odporúčali pri kulmovaní, po kulmovaní a podobne, veľmi by mi to pomohlo, ďakujem :)


 Som trošku unesená vianočným motívom na oblečení a keď som videla v Tally Weijl túto krásnu mikinu(KLIK) s Mickey Mousom bola som nadšená no a Ježiško mi splnil prianie a teraz ju nosím, pokiaľ je to ešte aktuálne :) Niekomu sa to môže zdať detské, no mne to príde rozkošné :) A ako posledné, chcem Vám ukázať líčenie, s novou paletou od Sleek Vintage Romance, ktorá je limitovaná edícia, myslím, že sa jedná o jesennú limitku, no nájdete ju ešte stále napr. Tu. Na instagrame a na FB ste ju už mohli vidieť, ako aj ďalšie darčeky :) Presne túto som chcela a som z tých odtieňov som nadšená, sú tak zvláštno- krásne :D Hneď som sa sňou musela nalíčiť a je to paráda, ľahko sa nanášajú, tieňujú a o tej pigmentácií ani nehovorím :) Nuž, dúfam, že zbierka Sleek sa bude len tak ďalej rozvíjať :) Líčenie som zvolila do ružovo-burgundy-zlatých odtieňov. Líčenie očí mi zabralo ani nie 15 minút, naozaj taká rychlovka. Každý tieň ma veľmi zaujímavý názov, veľmi sa mi to páči :) Fotky paletky sú fotené pri zlom svetle, takže v skutočnosti sú oveľa krajšie, ale ak chcete vidieť lepšie swatches pozrite si ich tu pekne do podrobna :) Odtiene, ktoré som použila som na fotke označila. Líčenie je jemné, no ružové tieňe dodá celému vzhľadu šťavu a zároven zlatý tieň na dolnom viečku jemnosť :) Obočie mám nafarebné, takže je jemnejšie :)
Tiež som dostala aj prvú Yankee Candle :))
Budem rada, keď mi napíšete čo ste podostávali vy od Ježiška a ako sa Vám líčenie páči :)
Krásny víkend ! :)

35 komentárov:

  1. ahoj, na tie vlasky skus Osis sprej na tepelnu upravu. Ja ho mam a pouzivam aj na zehlenie aj pri vytvarani kucier a funguje dobre :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, zapisala som si to a pojdem si to kupit :)

      Odstrániť
  2. Vlady máš dokonalé :) To líčení se ti povedlo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc Ti to sluší, hlavně to líčení :)) . Máš nádhernou mikinu a zaujala mě skříňka v pozdadí, co takhle článek o skladování kosmetiky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) už dávnejšie som robila video ako skladujem kozmetiku, aj ked teraz je to už trošku ine, ale pre predstavu si možeš pozriet tu:http://www.youtube.com/watch?v=FKGKXBqv9gg

      Odstrániť
  4. vlasy sú nádherné a neskutočne ti ich závidím :) a líčenie je taktiež krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) aj ked mne by sa páčili ešte menšie kučery :) taka bomba na hlave :D

      Odstrániť
  5. Tvoje líčení naprosto zbožňuji. Bude to znít divně ale jsi strašně krásná. :) Zuz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líčení je krásné i když Ti podle mě víc sluší studenější odstíny :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite spravim aj ličenie so studenymi odtienmi :)

      Odstrániť
  7. Jéj, veľmi krásne líčenie! :) Teším sa, aké ďalšie ešte vytvoríš :)
    A vlásky ti veľmi pasujú také natočené, tiež som dostala kulmu takže budem sa s tým hrať tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) No na tých tvojích krásnych dlhokánskych vlaskoch to bude dokonale :)

      Odstrániť
  8. Odpovedáš ešte na otázky na asku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stále som tam aktívna, takže odpovedám, ked príde otázka :)

      Odstrániť
  9. Líčení je nádherné!:)
    I já hledám nějaký produkt ke kulmování, zatím jen používám ochranu od Syoss:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no ja zatial nepoužívam nič :(

      Odstrániť
  10. Líčenie je nádherné a vlásky tiež. Jednoducho krásny look :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no ty si nádherná! :O a tie vlásky topka :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice sweater!)
    Happy holidays )
    Following you on GFC)
    Follow back?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vlásky máš úžasné :) miluju vlnky

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Aj ja som najprv rozmýšľala ze Poprosím jeziska o Kulma ale ja mam prirodzene no ani nie vlnite vlasy skôr poriadne husté :D a aby som vyzerala aspoň trochu ako človek musím si ich žehliť ;) takze kulmou by som si ich ešte viac donicila....kazdopadne tebe tie vlny pristanú :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja mam asi pravy opak- riedke, jemne, rovnučké :D

      Odstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, pozrem sa zajtra v DM-ke po tom :) dúfam, že to nájdem :D

      Odstrániť
  16. Vyzeráš krásne, také vlásky ti pristanú sú také princezničkovské :) a tkú sviečku chcem aj jaaaaa :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť