1. decembra 2013

Séria vianočných líčení 2013 : Zlato - červené líčenie

Prajem Vám peknú prvú, adventnú nedeľu :)


Už naozaj veľa času do Vianoc neostáva a je na čase asi už začať s nakupovaním darčekov (áno, ešte som nezačala :D ). Výzdobený dom máme zato už zo týždeň, takže plánujem znova ako aj minulý rok vianočný random fotiek :)
Ako aj minulý rok som Vám ukázala zopár vianočných líčení, tak aj tento rok som sa rozhodla spraviť celkovo štyri vianočné/zimné líčenia. Dnes, prvou adventnou líčení začnem s prvým líčením a teda dokopy ich bude štyri :) Každú nedeľu až do Vianoc Vám prinesiem líčenie :) Dúfam, že to všetko postíham a splním to :) Mám už námety na ďalšie líčenia, len to ešte zrealizovať :) Dneska mám pre Vám takú pravú, vianočnú klasiku, líčenie na Štedrý večer. Toto líčenie pravdepodobne budem mať ja na Vianoce, zlatá a červená mi jednoducho idú k Vianociam najviac :) Takéto líčenie som myslím, že aj mala minulý rok, teda aspoň podobné. Ešte k tomu pravdepodobne doplním umelé riasy, keďže konečne mám aj Ardell priesvitné lepidlo na riasy, tak by som sa s tým mohla konečne naučiť robiť :)
Milujem zlato na očiach v kombinácii s hocičím :) S krvavým červeným rúžom obzvlášť.:) Na fotkách vyzerajú pery dosť kričiaco, no v skutočnosti sú skôr do vínova, ale nie veľmi. Oči naozaj nezaberú veľa času ako aj celý look. Oči sú jemné a na ich zvýraznenie som spravila ešte linku. Červený pery pôsobia sviatočne takže celé líčenie sa myslím úplne hodí na Vianoce :)
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Bioderma Sensibio H2O
 Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
 Dermacol Duo lícenka
Elf paleta bronzérov

OBOČIE

Sleek Oh So Special tieň Boxed
Alverde gél na obočie (01 Blond)

I

 Avon podkladový očný tieň
 Sleek Oh so special ! (Bow,Boxed)

Určite mi napíšte, ako sa Vám toto líčenie páči a aká farebná kombinácia vo Vás evokuje Vianoce :) 

20 komentárov:

  1. Tuhle kombinaci mám hrozně ráda, působí na mě velmi příjemně:)
    Nejspíš i já zvolím nějakou takovou kombinaci barev:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie :) Práve si hovorím aký máš krásny rúž a potom keď čítam tak zistím, že ho mám doma tiež :D Inak tá maskara je super, naozaj máš dlhšie mihalnice, úplne vidím rozdiel :) Zlatá sa ti hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne líčenie :) červenú,zelenú a zlatú zbožnujem pretože mi uplne pripomína Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné líčenie, odtieň rúžu ti strašne pasuje... ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto je čisto vianočné ;) veľmi veľmi pekné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. juj, neskutocne ti to pristane... idealne vianocne licenie.. ak chce menej vyrazne oci, volim v tychto chladnych dnoch rovnaky styl..len bez cerveneho ruzu, pretoze mam pocit, ze mi pridava kila :D je to asi divne, ale nazivo v nom nevyzeram dobre, takze iba obcas na fotenie u mna..ale pre teba vyzera byt ako stvoreny :D

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velice pěknéé! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Presne takto si predstavujem klasickú vianočnú kombináciu aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zase ti to hrozne pristane :( :) <3 <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Červená rtěnka ti moc sluší ::)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To líčení u mě spadá ještě do šuplíku "přirozené" :-) Takže se určitě nechám inspirovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť