15. decembra 2013

Séria vianočných líčení 2013 : Zelená linka a fialové pery

Ahojte ! Dnes mám pre Vás ďalšie líčenie z vianočnej série. Toto líčenie ma napadlo keď som si sadla za stôl, naniesla podkladovú bázu a pozrela sa na zelený tieň. Vedela som, že chcem spraviť zelené líčenie, ale vôbec som nevedela na aký spôsob. Potom ma napadlo spraviť "linkové" oči. Svetlo už bolo horšie, keď som to fotila, takže kvalita fotiek nič moc..:(


POSTUP LÍČENIA

Začala som tým, že som si zvýraznila hranu vo vonkajšej časti oka , čiernym tieňom, vtedy mi už bolo jasné ako to má vyzerať. Na stred oka som naniesla klepkavaním zelený tieň, ktorý je taký tmavší, potom som aplikovala ešte ďalší ale trblietavý. Do vnútorného kútika oka som naniesla jemný rozjasňujúci do strieborna tieň z Naked 2. Dôležité je spraviť tú linku na celom viečku, to znamená treba davať pozor a precízne pracovať s tieňmi aby boli len na viečku, nie v ohybe oka. Príde mi to ako jemné ale zároveň, tým čiernym tieňom, výrazné líčenie. Na dolné viečku/linku som naniesla v poradí tie isté tiene.Nakoniec som naniesla dve vrstvy riasenky a líčenie očí je hotovo :)) No trošku ťažšie som na tom bola s líčením pier, keďže som vôbec nevedela do akej farby ich mám dať. Potom ma napadlo že som minule videla na youtube jedno líčenie, kde mala baba krásny fialkový rúž, neviem ako by som to opísala, aj som sa snažila nájsť to video, ale nepodarilo sa. Pohrala som sa s ceruzkou na pery od Sephory, ktorá je taká tmavšia fialová a rúžmi. A vznikla takáto krásna farbička. Prvý krát som mala takýto odtieň na perách, ale veľmi sa mi to páčilo ako aj celková kombinácia s očami :) Toto líčenie zatiaľ víťazí, aj keď prvé líčenie budem aj tak mať na Vianociach :) Určite si ho niekedy znova spravím, ak sa niekomu nepáči tá zelená na očiach, môže sa to spraviť na tento spôsob s hocijakou inou farbou. Nepotrebujeme ani žiadne linky, stačí len dobre pigmentovaný čierny tieň, aby to naozaj bolo čierne a nie že šedé.

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


 Rimmel Match Perfection (103 True Ivory)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
 Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Bourjois Healthy Mix blush 41 Bonne Mine

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI



Zoeva podkladová báza
NYX Jumbo Pencil (Milk)
No name paleta 168 očných tieňov
Urban Decay Naked 2 (Verve, Blackout)
Dermacol Vampire mascara

PERY

  Sephora lips pencil (140)
Avon lipstick (Racy raspberry)

Určite mi napíšte ako sa Vám tento spôsob líčenia očí a celkové líčenie páči :) Prajem Vám krásnu nedeľu :o) 

39 komentárov:

  1. prepáč týmto ťa nechcem uraziť ani nič len proste to ľavé obočie je dosť hore nie?.. nechcem sa starať do tvôjho štýlu líčenia ale naozaj podľa mňa to nevyzerá dobre .. Ale si fakt pekné dievča mám rada tvôj blog ale to obočie no ..chápeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za názor, mne sa páči a teraz ho nezmenim :D

      Odstrániť
  2. Líčenie pekné, ale to obočie je až príliš oranžové... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie fotky, kedže boli v slabej kvalite, su dosť upravene, su tam vložene efekty, tak aj ta posledna fotka je fakt divna..ale inak sa mi to obočie zda ok na inych fotkach :D

      Odstrániť
  3. líčenie je krásne, ale tiež by som zvolila obočie prirodzenejšie, alebo dokreslené tmavšou ceruzkou :) inak ale oči a pery veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ceruzku nepouživam, iba hnede tiene na obočie, vdaka tomu ze su dost upravene fotky tak to obočie je fakt vyzazne :D

      Odstrániť
  4. Líbí se mi :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oči máš opět nádherně nalíčené!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau super to je :))) pristane ti to :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hrozně se mi líbí ta zelená barvička, vypadá moc pěkně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Toto je uplne kraaasne, nadberne, bezchybne !!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to lrásne ako vždy ale podľa mňa je až moc výrazné ale tebe pristen všetko takže :X :D :D
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, mne sa práve vyrazne ličenie strašne pačia :)

      Odstrániť
  10. Tyhle barvičky nejsou až tak pro mě, ale hrozně se mi líbí, jak ti to ladí s čepicí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie oči sú nádherné:) Ten rúž nie je presne moja farba, ale tebe to pristane:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jej, aka krasna kombinacia..zialovy ruz je pecka velmi ti pristane :)..a vy mate kolko snehu? u nas len asi 2 x trosku postrasilo a hned bol prec...

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) nie je to fotene už dávnejšie, myslím že 2-3 týždne do zadu :(

      Odstrániť
  13. toto líčenie ti veľmi pristane, tie farby myslím :) krásne/krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné líčení, tak moc ti to sluší :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nenapadlo by mě, že zelená a fialová můžou yvpadat tak dobře a ne moc studeně :)) Je to vážně krásný <3

    OdpovedaťOdstrániť