8. decembra 2013

Séria vianočných líčení 2013 : Zasnežené oči

Ahojte :) Máme tu už druhú adventnú nedeľu a s ňou druhé zimné/vianočné líčenie. Tento krát to bude skôr zimné. Nechala som sa inšpirovať prvým snehom, ktorý napadol pred týždňom, kedy som robila líčenie. Sneh jednoducho patrí k zimnému obdobiu. Taktiež, nie sú pravé Vianoce keď nie je biele prostredie. Toto bol asi prvý raz keď som mala na očiach naozaj bielu. Bolo to zaujímave, ale celkom sa mi to páčilo. Pekne som vonku zapadla :) Kľudne by som sa tak nalíčila ešte na nejakú prechádzku :)

POSTUP

Tento raz som začala ako prvé líčenie očí. Keďže som nanášala pigment a glitre. Dazzle Dust od Barry M v odtieni Silver Iridescent ktorý ma v sebe strieborné odlesky. Nanášala som ho na mokro, aby lepšie priľahol k viečku. Biela poputovala na celé viečko až k vonkajšiemu kútiku, krásne rozžiarila oči. Samozrejme, klasika, naniesla som aj podkladovú bázu. Do ohybu som jemne naniesla aj hnedý tieň. K vonkajšej časti som naniesla pomocou lepidla na umelé riasy(nič sa mi nestalo :) aj biele glitre. Trošku bieleho nánosu som naniesla aj na dolné viečko. Potom už vykresliť obočie a jemná vrstva riasenky.

Pleť som pripravila vyživujúcim krémom na make-up, ktorý som zapracovala do pleti. Na nedokolanosti som naniesla korektor. Zafixovala transparentným púdrom a naniesla jemne ružovú lícenku, ktorá má studený nádych. Na pery som naniesla po balzáme, baby pink farbu od Rimmelu Kate Moss z matnej kolekcie.
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


 Dermacol dvojfázový odličovač
Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream
Rimmel Match Perfection (103 True Ivory)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Dermacol Duo lícenka (ružový odtieň)

OBOČIE

 Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

Avon podkladový očný tieň
Barry M  Dazzle Dust (Silver Iridescent) 
Biele glitre 
Essence mono tieň 35 Party all night
    Dermacol Vampire mascara
Som zvedavá na vaše komentáre, čo poviete na toto celkom nezvyčajné líčenie a či nosíte bielu na očiach, nielen pod obočie a do vnútorných kútikov ale aj na celé viečko ? :) Krásnu nedeľu prajem ! :)

25 komentárov:

  1. Teda tohle si ti vážně povedlo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako pravá snehulienka :) Bielu používam dosť často, na rozjasnenie, zvýraznenie farby ... ale na celé viečko som ju zatiaľ nepoužila, možno sa inšpirujem na nejaké to vianočné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) presne tak aj ja, na celé viečko ju použijem málokedy :)

      Odstrániť
  3. Zdá se mi to nebo máš tmavší obočí? :) ale moc hezké..

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fotky sú upravené, boli pridane aj efekty, takže to ztmavšilo a zvýraznilo farby :) inak ho mam také isté aké ho mávam :)

      Odstrániť
  4. podarené líčenie! :) krása

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opět moc povedené líčení, které dokáže naprosto zvětšit oči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je krásné tak jako všechny tvé líčení! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto líčenie mi pasuje uplne ako do niakej rozpravky pre ľadovu kraľovnu je to super :)) šikovnejj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzeráš trošičku strašidelne :D :D Ale nie....vážne sa ti to podarilo, NIEČO S TEBA BUDE :) :) :D :D
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne také práve zimné, snežienkovské :)))
    BORNtoLIVEmyLIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Uplne si mi pripomenula vianočné rozprávky kde sú takto princezné namalované :) Na mna až moc bledé ale tebe sa hodí :)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tebe pasuje všetko, fakt krása :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť