22. decembra 2013

Séria vianočných líčení 2013 : Tyrkysové líčenie inšpirované vianočným stromčekom

Prajem Vám peknú štvrtú adventnú nedeľu ! :)

Dnes tu mám pre Vás moje posledné líčenie z vianočnej série, ktorá dúfam, že sa Vám páčila. Toto líčenie si každý môže spraviť v svojej farebnej kombinácií, pretože je inšpirované naším tohtoročným vianočným stromčekom. Radi robíme každý rok stromček v inej farebnej kombinácií, tento rok zvíťazila tyrkysová :) Naozaj je veľmi pekný a výsledný efekt stojí zato :) Niekomu sa páči tá klasika zeleno-červená no my radi skúšame niečo nové :) Hneď som vedela ako líčenie bude vyzerať :) Zvolila som najmä bielu a tyrkysovú ako sú aj vianočné gule na stromčeku :) Stromček ste mohli vidieť na instagrame (TU) ale pridávam aj fotku zo zrkadlovky :)

Líčenie je veľmi jednoduché, stači Vám trblietavá biela s odleskami do strieborna, ja som zvolila úžasný pigment od Barry M, klasická biela pod obočie a tyrkysová, poprípade aj tmavšia tyrkysová na tieňovanie. Tento krát som použila pre výraznejší efekt aj umelé mihalnice a tak som musela spraviť aj linku, ktoré je fakt výrazná a hrubšia. Momentálne mám pleť celkom v zlom stave, neviem čím to je, či to nie je náhodou vymenením odličovača, keďže som vyše roka používala non stop micelárku od Biodermy :( Každopádne som znepokojená zo stavu pleti. :( Takže bolo potrebné použiť BB krém, ktorý ma ale vysokú kryciu schopnosť a korektor. Na pery už len jemný nude rúž, ktorý už ale na fotkách nie je :( :D Fotky som robila už neskoro, takže kvalita je hrozná takže su upravované..

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


  Missha M Perfect Cover BB Cream
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Bourjois Healthy Mix blush 41 Bonne Mine

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI


Zoeva podkladová báza
NYX Jumbo Pencil (Milk)
 No name paleta 168 očných tieňov
Barry M Dazzle Dust (Silver Iridescent) 
Umelé mihalnice s.h.e

PERY

  Rimmel London Kate Moss 03

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection

Aké líčenie vy zvolíte na Štedrý večer ? :) Tiež radi meníte farbu vianočného stromčeka či ste za klasiku ? :o) Prajeme Vám krásne a pokojné vianočné sviatky !!!

37 komentárov:

  1. Povedené líčení :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto sa mi páči z celej série najviac! Aj stromček máte super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty tvoje líčení jsou vždycky děsně krásný :) Dobrá práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, pokud se vůbec stihnu na Štědrý den nalíčit, určitě zvolím výrznější oči a nude rty, přeci jen budu do sebe cpát řízek a salát, tak abych nemusela stále držet rtěnku v ruce :-)
    A my stromeček také každý rok zdobíme jinak, letos máme na stromečku jen ručně dělané ozdoby bílé a červené barvy.

    A chválím líčení!

    Přeji hezké svátky a bohatého Ježíška :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, presne nad tym, že upustím od výraznych pier rozmýšlam, keďže je pravda, že budem stále jesť a načo sa budem trapiť tym, či mám ruž stale na perách a či ho nemám aj niekde inde :D aj ked červený rúž by úplne zapadol do tej vianočnej atmosféry, možno si ho dám až na druhý deň :) To musi byt nádherné ! Niečo také by sme aj my chceli :) ďakujem krásne, aj tebe prajem krásne sviatky :)

      Odstrániť
  5. to je krásne líčenie:) ten adventný veniec som videla v Kik a veľmi sa mi páčil :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no áno, my sme ho museli hneď kupiť :D

      Odstrániť
  6. Krásne , krásne a ešte raz krásne! Si naozaj šikovná! A úžasné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super! Krásne ti vyšlo. My máme každý rok tú istú kombináciu červeno zlatú. Je to taká klasika :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) Taká klasika má svoje čaro a je najkrajšia :)

      Odstrániť
  8. Nááááádhera! :) Mně přijde, že ti takové studené odtsíny sluší nejvíc :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na tie studené odtiene ešte len prechádzam, ale no neviem, necítim sa v tom ešte "doma" :D .....:) ďakujem

      Odstrániť
  9. krásne líčenie aj stromček :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je to krásne ako vždy :) ale chodíš stále takto silno namalovaná, pretože tú "zničenú" pleť možeš mať aj s toho???!!??!? :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Nie nie chodím dosť často úplne nenamalovaná, o tom som už písala dávnejšie aj článok.Líčim sa skor len kvoli blogu a článkam :) A dodržujem aj starostlivosť o pleť teda odličujem sa pravidelne ..:( asi to bude zmenou prípravkov :(

      Odstrániť
  11. Veľmi sa mi to páči, očká máš úplne krásne :)
    My máme stromček s bielymi a modrými ozdobami, ale teda nič moc, vždy sa mi viac páčia stromčeky u druhých ľudí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Mne sa páčia vždy tie bohaté stromčeky vo filmoch :D

      Odstrániť
  12. To líčenie je nádherné! veľmi sa ti to podarilo :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow, to líčenie je jedným slovom úžasné! :) Pozerala som si aj ostatné, a všetky sú nádherné, si naozaj šikovná! ;)
    Moje líčenie si môžeš pozrieť tu: http://luccietips.blogspot.sk/2013/12/my-x-mas-eve-make-up-look-tutorial-notd.html

    OdpovedaťOdstrániť