18. decembra 2013

Rýchly tip na vianočný darček pre priateľa, brata, otca - Eucerin sada na holenie

Ahojte kočky, dnešná recenzia bude možno aj takým menším tipom pre vianočný darček na poslednú chvíľu pre mužské pohlavie. V spolupráci s portálom Blogerky som mala možnosť si vybrať produkty od kozmetickej značky Eucerin. Osobne táto značka mi je celkom neznáma, jedine po názve ju poznám, inak som sa o ňu nejako nezaujímala a nevlastnila ešte žiadny produkt ani vzorku. Ide o kozmetiku, ktorú nájdete v lekárniach, cenovo je myslím, že celkom dostupná.Vybrala som dva produkty na holenie pre priatelia, takže taký menší predvianočný darček, ktorý ho myslím, že potešil :o) Takže na pol bude táto recenzia z pohľadu práve môjho priateľa :) Myslím, že kozmetika pre mužov je taký klasický vianočný tip na darček. Ak nechcete kupovať tú istú klasiku ako je Gilette a priplatiť si trošku za kvalitu aj tak Eucerin bude vhod, zvlášť ak trpí daná osoba podráždenou pokožkou po holení.:) Na úvod ešte napíšem že priateľ používal gél na holenie Gilette Fusion a strojček Gilette Fusion ProGlide.


Eucerin MEN predstavuje komplexný rad produktov vyvinutých špeciálne pre potreby citlivej
a problematickej mužskej pleti. MEN SILVER SHAVE Pena, Gél a Balzam po holení s iónmi striebra
a licochalconom A aktívne predchádzajú vzniku podráždenia po holení a viditeľne redukujú začervenanie a vyrážky. MEN Deep Moisture Hĺbkovo hydratačný krém a MEN Intense Anti-Age Intenzívny krém proti vráskam potom optimálne mužskú pleť ošetrujú.  Pena je obohatená o zvláčňujúce polyméry a antibakteriálne ióny striebra, čo zaručuje hladké a presné oholenie i tých najkratších fúzov - bez podráždenia.
Balzám je obohatený o upokojujúci licochalcon, čo pleť ihneď upokojuje a redukuje začervenanie pleti.

Moja pleť sa do 2-3 dní od holenia dosť vyhádzala. Môže, to byť práve používaním značky Gilette. Vyrážky sa mi vyskytli najmä na brade a okolo úst, nič príjemné. Skúšal som už naozaj rôzne prípravky po holení od rôznych značiek no za každým nebola moja pleť pekná hladká, bez vyrážok. No až po použití tejto peny v kombinácii balzámom od Eucerin sa mi ani na tretí deň nespravila jediná červená vyrážka. Veľmi som sa potešil, skvelý pocit mať hladkú, jemnú pleť.
Balenie peny a balzamu je veľmi pekné, jednoduché, elegantné ako pre mužov. Aplikátor je klasický ako u všetkých pien a vytlačí sa množstvo, aké chcete. Pena je úžasné našlahaná, príjemná, hustá narozdiel od iných pien sa úžasne nanášala, na pokožke skvelé držala a neopadala a nelepila. Výborne sa rozotierala a stačí malé množstvo. Neholil som sa dva týždne, aby som mohol naozaj poriadne otestovať produkty. Všetko išlo bez najmenších problémov raz dva dole. Pokožka ma nijak nepálila. Za seba môžem odporučiť všetkým, ktorí majú po holení vyrážky - problematickú pleť a taktiež aj citlivú. Balenie je 150 ml /6,62 €


Zloženie:
Aqua, Isobutane, Laureth-23, TEA-Palmitate, TEA-Stearate, Glycerin | Bisabolol, Silver Citrate, Nylon-12, Coco-Caprylate/Caprate, Gossypium Oil, Hydroxypropyl Methylcellulose, PEG-7M, Persea Gratissima Oil, Potassium Arachidate, Potassium Oleate, Potassium Myristate, Potassium Palmitate, Potassium Stearate, Propylene Glycol, TEA-Arachidate, TEA-Myristate, TEA-Oleate, Butane, Propane, Citric Acid, Piroctone Olamine, Parfum.


Čo sa týka pleti po nanesení balzamu mal som ju jemnú, hydratovanú, hladkú ako bábätko :)) Balzám je gélovo-krémovej konzistencii, príjemne sa rozotiera. Splnil to čo mal, pleť nebola vôbec začervenaná, vyrážky výrazne ustúpili a pokožku naozaj ukludnil. Dúfam, že sa mi to už nezmení a už budem mať doživotných pomocníkov pri holení. Balenie je 75 ml /12,74 € Balzám prišiel ešte zabalený v krabičke, čo sa mi veľmi páči, no pena zas bez vrchnáka :D

Zloženie:
Aqua, Glycerin, Cyclomethicone, Tapioca Starch, Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, C18-36 Acid Triglyceride, Dimethicone, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetyl Alcohol | Silver Citrate, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Sodium Carbomer, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Citric Acid, BHT, Parfum.


Na záver ešte napíšem že mi prišlo aj strašne veľa vzoriek, ktoré pomaličky testujem a taktiež miniatúry šampónov, ktoré sú jedny z tých lepších. Prišiel aj katalóg, kde sú všetky produkty Eucerin spolu aj s cenami , takže myslím, že to je super vec ! Som naozaj za to veľmi rada, Eucerin si priateľ naozaj obľúbil a mňa teší, že som túto značku zas trošku viac spoznala a dúfam, že sa k nej budúcnosti ešte vrátim a dúfam, že aj priateľ ! :) Aké máte skúsenosti s kozmetikou Eucerin ? Zaujíma nás aj akú značku na holenie používa Váš priateľ (popr. brat a podobne :D ) ?  Majte pekný deň :)

8 komentárov:

  1. moc pěkná recenze, tahle řada vypadá dost dobře, díky za tip na dárek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) naozaj je super. nie je zač :)

      Odstrániť
  2. Perfektný nápad :) Priznám sa, že v lekárni príp. v dm-ku sa vždy zameriam len na veci pre ženy a toto som si akosi ešte nestihla :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, do lekárni na kozmetiku chodím ešte menej, takže to je trošku chyba a určite tam musím začať chodiť častejšie :)

      Odstrániť
  3. super napad, ale u nas doma by to asi nikto neocenil, kedze si brat ani tato na kozmetiku nepotrpia :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to nevadi, myslim, že aj tak použivaju niečo na holenie, tak je to len tak že niečo nove by mohli vyskušať a možno by sa im to zapačilo :)

      Odstrániť
  4. Super napad...........U nas maju aj tak vsetci fobiu z novych veci :D :D
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fobiu ? :D Tak to som ešte nepočula :D

      Odstrániť