13. decembra 2013

Novinky od Dermacol: Riasenka Vampire a dvojfázový odličovač

Ahojte kočky !

Snažím sa dobehnúť s recenziami, keďže v posledných týždňoch je ich tu pomenej. Takže testujem, fotím, píšem a priebežne zverejňujem. Dneska bude reč o novinkách od Dermacolu, teda neviem či sú to ešte novinky, pretože ste o nich určite už čítali a počuli, ale nemám rada keď za týždeň je x recenzií na to isté, takže ja si to v kľude otestujem spíšem dojmy a recenzia je síce neskôr ale je aj odo mňa :) Ak to niekoho ešte zaujíma, tak nech sa páči :)

Ja som vždy na začiatku testovania produktov Dermacol zmätená, keby som produkt opísala na začiatku testovania a po pár vyskúšaní, hodnotila by som ho ako prepadák no odstupom času a pri pravidelnom používaní som si veľmi obľúbila - reč je o riasenke Vampire ! Toto je v poradí moja druhá riasenka od Dermacolu, ako aj u tej prvej to nebolo jednoznačne áno, tá je užasná ! Momentálne mám niekoľko rozpoužívaných riasenok, tak sa to nejako snažím dopoužívať všetko pekne, ale veľmi to nevychádza, ale viem, že mám na nejaký čas pokoj s kúpou riasenky.
Vampire Mega Long lashes sľubuje riasam mega dĺžku a fantastické oddelenie.Jemná krémová textúra obalí riasy od korienkov po celej ich dĺžke, predĺži ich a dodá im silu a plnosť. Pružný plastový kefka je špeciálne navrhnutý pre dokonalé vykreslenie, fantastické oddelenie a rozčesanie rias. Špeciálne polyméry a vosky fixujú zvodný tvar rias po dlhé hodiny. Nevytvára žmolky a neopadáva.
Riasenka ma veľmi zaujala svojím žltým obalom, veľmi sa mi páči, pekne mi pri iných vyniká :) Názov riasenky Vampire má ale nechal chladnou, nejasala som nejak po nej a je mi jedno ako sa volá. No čo sa mi zapáčilo je detail vrchnáka, ktorý sa trbliece :) Sama som si to priznám sa, nevšimla, až keď som o tom čítala na nejakom blogu :) Kefka sa mi z počiatku zdala super, mala som podobnú špirálu od Avonu s takouto kefkou, a ta naozaj krásne zvýraznila a predĺžila riasy, ale bohužiaľ dosť zlepovala, tak som sa bála že toto bude podobný prípad. Kefka je inak plastová a dobre sa mi s ňou pracuje, nie je ani príliš veľká, za čo som rada. Ako som sa bála toho že bude zlepovať, tak sa mi to nakoniec ešte aj splnilo. Táto riasenka bohužiaľ strašne zlepuje, aspoň teda zo začiatku, síce to aj ostatné riasenky, ale táto naozaj mega ! :D Je to tým, že zbytočne veľa farby sa mi naberá pri aplikácii, takže ju musím poriadne ešte poobtierať a potom to už ide lepšie. Aj keď po čase, aj teraz, trochu zlepuje riasy, myslím,že to je už oveľa lepšie ako na začiatku . Keď som si prečítala že je predĺžujúca strašne som sa potešila a nie len ja, ale aj moje kratučké riasy :) Riasenka myslím, že naozaj spĺňa to čo sľubuje, riasy krásne predĺží, mám ich oveľa dlhšie, ako s inými doterajšími riasenkami. Treba sa sňou síce vyhrať, je celkom dobre, mať ešte nejakú suchú špirálu na rozčesanie, aby riasy nepôsobili zlepene. Potom je finálny efekt naozaj úžasný ! Pred aplikáciou každej riasenky, používam ešte klieštiky na riasy, tie tiež veľmi pomôžu :) Kefka zachytí naozaj aj tie najkratšie riasy, počas dňa nestráca na svojom efekte, neopádava, nedrolí sa, takže celkovo ja som veľmi spokojná. Určite si ju kúpim, keď ju dopoužívam, ak dovtedy teda nenájdem nejakú inú dobrú predĺžujúcu riasenku.

Fotky riasenky na očiach som fotila ešte dávnejšie, keď ešte dosť zlepovala, teraz spraví ešte krajšie riasy, stačí si pozrieť moje posledné líčenia, ja ten rozdiel naozaj vidím :) Niekedy sa pozerám len tak do zrkadla, aké mám krásne riasy :D Objem riasenky je 8 ml a cca cena je 6,49 €.

Ako druhý produkt je dvojfázový jemný odličovač očí aj vodeodolného make-upu. Na tento produkt som sa úprimne, tešila oveľa viac ako na riasenku, keďže sa mi práve zminulo moje posledné balenie micelárky od Biodermy tak som sa rozhodla pre zmenu. Keďže je dvojfázový, tak je nutné ho pred použitím, poriadne pretepať.Musím sa priznať, že som si nevšimla to, že je to očný odličovač, ja ho používam úplne na celú tvár a teda som veľmi spokojná až na jednu vec, no to neskôr. Obal je klasický, nemám mu čo vytknúť, až na dávkovač, ktorý mi jednoducho nevyhovuje, keď si dám produkt na tampón, vždy mi to vytečie a inde a potom mám všetko od toho. Čo sa týka jeho služieb, tak spĺňa to čo má, skvele odličuje, aj keď trochu ešte máme problém s riasenkou, ktorú odličuje ťažšie a pri nej musím viac pritlačiť, ale tiene a makeup odličuje perfektne, na chvíľku tampón pritlačím na oko a pekne mi zíde všetko čo chcem :) U toho vodeodolného makeupu by som bola trošku na vážkach, keďže u riasenky mi to pekne neodlíčilo a nebola ani vodeodolná.Oči ma po odlíčení neštípu, je príjemný, až na to že mám po ňom úplne všetko mastné, čo ma vie vždy naozaj vynervovať, hlavne keď sa mi to dostane k vlasom a som celá mastná, no čo ma prekvapilo (milo) je že pleť po krátkej chvíľke je matná a strašne jemná a hebká :) Tomu doteraz nechápem :) Balenie má 120 ml/4,59 €. Pomerne dosť rýchlo sa míňa, ak ho teda používate aj na celú pleť nie len na očné okolie. Obsahuje extrakt z nevädze, neobsahuje parabény ani alkohol. Odličovač ma potešil, príjemne prekvapil svojou funkciou, ktorú si naozaj spĺňa, no ja aj tak ostanem pri micelárkach, ktoré mi jednoducho viac vyhovujú. Ale z drogérie je to naozaj dobrý odličovať,odporučujem ho, ak teda niekomu nevadí že je olejový.

Koniec koncov tentoraz ma žiaden produkt z noviniek nesklamal, som spokojná a môžem odporučiť ďalej, ak hľadáte predĺžujúcu riasenku alebo dobrý odličovač. Budem rada, ak mi napíšete, či máte skúsenosť s týmito produktami :) Prajem Vám krásny piatok, užite si víkend ! :)

9 komentárov:

  1. ta řasenka vypadá úchvatně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Potřebuji novou řasenku, tak možná vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zdielam tvoj nazor.. len ja by som si na celu tvar ten odlicovac nemohla dat..by ma slak trafil z tej mastnoty :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dochází mi řasenka, tak možná sáhnu po této :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě zaujal odličovač, ale bála bych se aby mi nějak moc nezmastnil pleť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Řasenka mě nějak nezaujala, ale stál by za zkoušku odličovač :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odličovač vyzerá fajn :) možno vyskúšam :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kartáček té řasenky je přesně podle mého gusta. Škoda, že jich mám teď tolik v zásobě, jinak bych vyzkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja moc dermacol neoblubujem pride mi strasne nekvalitny :/ ale 100 ludi 100 chuti :D :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť