29. decembra 2013

Belgická čokoláda a pomaranč od Dermacol


Asi každý má požiadavku u sprchových géloch a telových mliekách aby pekne voňali, predsa, kto by si dal na telo niečo čo smrdí a čo mu nevonia. Je neskutočne veľa vôni sprchových géloch, no ešte som nevidela vôňu belgickej čokolády v kombinácií s pomarančom. Keď som si mohla vybrať produkty na telo od Dermacolu, vybrala som si práve sprchový gél a telové mlieko s touto vôňou. Od Dermacolu som nemala ešte žiadne produkty na telo, ale veľa z Vás mi písalo, že práve táto kombinácia vonia úžasné a ja môžem len súhlasiť. Okrem tejto vône nájdete sprchové gély a telové mlieka čierna čerešna, vodný melón, hrozno s limetkou, tibetský jazmín a sicílska pistácia. Úprimne ? Každý jeden by som chcela aspoň ovoňať :) Tie názvy vyzerajú veľmi lahodne. Pred Vianocami ste mohli vidieť skoro všade v drogériach kozmetické balíčky a práve aj balíček telového mlieka a sprchového gélu od Dermacol v rôznych vôňach.
Cena sprchového gélu (250 ml)  je cca 2,29 € a telové mlieka(200 ml) 3,79 €. Balenie je myslím, že dostačujúco veľké a vydrží naozaj dlho. Ja používam obidva produkty cca necelý mesiac a mám tam ešte vyše polky. Balenie vyzerá veľmi pekne, veľmi sa mi páči obal, už len pri pohľade naň mám chuť na pomaranč v čokoláde, ešte keď sa do toho zapojí tá vôňa, hmm :) Veď posúďte sami :) Už len predstava belgickej čokolády a pomaranču spolu je dokonalá, mňam.
Každá vôňa má mať svôj účinok, pomaranč a belgická čokoláda má mať harmonizujúci účinok a teda naozaj aj má.

Jemný sprchový gél s vôňou čokolády s pomarančom dôkladne čistí pokožku tela, zanecháva ju sladko navoňanú a dodáva pocit príjemnej vláčnosti. Pomarančový olej osviežuje myseľ, rozveseľuje, odstraňuje napätie a harmonizuje dušu.

Konzistencia je samozrejem gélová, farba je jemne do oranžova, pokožku vôbec nevysušuje, hydratuje ju, dobre sa nanáša a rozotiera po tele, dostatočne pení, možno by mohlo ešte o trošku viac, ale to nevadí, vonia perfektne ale nechutí :D Pokožka aj po usušení vonia po sprchovom gély no a keď ešte nanesiem aj telové mlieko tak sa intenzita predlžuje :) Za mňa sprchové gély od Dermacol môžem doporučiť, cena je podľa mňa je super vzhľadom na tú vôňu :) Keď zminiem tých 10 sprchových gélov, čo mam rozpoužívaných určite vyskúšam aj iné vône :) 


Telové mlieko s vôňou čokolády s pomarančom zvláčňuje a zjemňuje pokožku tela a zanecháva ju jemne navoňanú. Pomarančový olej osviežuje myseľ, rozveseľuje, odstraňuje napätie a harmonizuje dušu.

Telové mlieko má konzistenciu krémovú, nesteká po ruke, dobre sa rozotiera, farba je už o trochu bledšia a telová, no nádych tam je. Vonia takisto perfektne priam na zjedenie. Rýchlo sa vstrebáva, čo som rada pretože práve to čakanie pri telových mliekach neznášam. Pokožka je jemná, hydratovaná a nesie čokoladovo-pomarančový nádych :) Voňa ostáva cítiť aj najbližšie hodiny. Naozaj tá vôňa rozveseľuje myseľ, hlavne keď si dám kúpeľ a po celej kúpeľni cítim tú úžasnú vôňu :) Stáva sa z toho rituál, aroma ritual :) Je vhodný pre všetky typi pleti, no ak trpíte veľmi suchou až šupinatou pokožkou, tak skôr by som siahla konkrétne po telovom mlieku pre veľmi suchú pleť, toto je len také osvieženie ale šupinatú pokožku do poriadku nedá.

Za mňa rozhodne obidva produkty ÁNO ! Určite mi dajte vedieť čo vy a telové kozmetika od Dermacolu, máte nejakú vôňu sprchového gélu alebo telového mlieka ? Ste spokojné ? Prajem Vám krásny deň ! 

27 komentárov:

  1. Sprchový gel jsem měla a furt jsem si ho hrozně šetřila, protože pro mě je to vánoční vůně prostě :D..Miluju ten sprcháč. Na začátku prosince jsem ho koupila jen tak pro radost mamince a radost opravdu udělal jen co si přivoněla :)) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ním nedokážem šetriť, vždy si doprajem :) tak to je super, že maminke vyhovuje tiež :)

      Odstrániť
  2. Ja si už pri telovej kozmetike s vôňou čokolády dávam dobrý pozor, niektoré výrobky totiž voňajú umelo a vôňa mi potom skôr pripomína lacnú poľskú čokoládu:) Tieto výrobky som zatiaľ neskúšala, no čítala som na ne veľmi veľa pozitívnych reakcií, takže budú iste vydarené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, práve ten pomaranč tej čokoladovej vône dodá inú úroveň a nevonia to umelo :) určite stojí aspoň za "očuchanie" v drogérii :)

      Odstrániť
  3. tiež mam telovy krem presne tento isty ale v inom balení 300ml raz som si ho objednala ked mali na stranke dermacol akciu a je to fakt kvalita oplati sa určite... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty máš ešte väčšie, to áno, nenašla som žiadne negatívum :)

      Odstrániť
    2. ja som našla.. tie parabeny všetky su tam, na mojom baleni tam zloženie vobec neni ale u teba som to aspon našla čo obsahuje ten telovy krem:))

      Odstrániť
  4. Mám v plánu si nějaký koupit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koukala jsem na něj v drogerii a příště se mnou určitě odejde! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne zatiaľ najviac voňalo hrozno/limetka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to musí nádherne voniať !! ach jaj najradšej by som mala všetky vone :D

      Odstrániť
  7. od dermacolu mam hlavne dekorativku a jednu sadu kremov na noc a den.. sprchace som este neskusala..tieto vyzeraju dobre :)


    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež hlavne dekorativku, ešte som mamine kupila dávno krem na pigmentove škvrny ale nemalo to žiadne učinky ale toto je fakt super :)

      Odstrániť
  8. Mám totéž - hutný tělový krém, peeling a sprcháč. A až vyléčím Ladybox syndrom (hromada sprcháčů, peelingů a tělových mlék), dokážu si představit, co budu pravidelně pořízovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ladybox syndrom :D to som zahliadla že tam byva veľa takejto kozmetiky, tak šup šup pominať :)

      Odstrániť
  9. presne na tomto istom som závislá, mne vôňou pripomína moje detstvo v období vianoc, pretože sme vždy kupovali želatínové salonky , ktoré vonali presne tak isto !!! mňam :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej tak to je super, že maš ešte aj spomienky pri tom :)) ja som zato na salonky nikdy nebola :D

      Odstrániť
  10. Tuhle řadu miluju, ta vůně je prostě božská a nemůžu se jí nabažit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Uff, neviem, či by som z takej vône nemala potom stále chuť maškrtiť :-)

    Silvestrovský Giveaway na Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  12. taky jsem teď psala o Dermacolu :D
    měla jsem ten krém, ale dala jsem ho sestře, protože poslední dobou nemám moc ráda kosmetiku s vůní čokolády
    ale je pravda, že s tím pomerančem to vytváří takovou příjemnější vůni, prostě jako Vánoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No to si musím zaobstarať, také voňavé produkty mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť