20. decembra 2013

18.12.2013 Líčenie a Viedeň vianočné trhy


Ahojte kočky :) Nakoniec som sa rozhodla sa s Vami podeliť o moje stredajšie líčenie a zopár fotiek z Viedne, kde sme boli na Vianočných trhoch, ako aj minulý a predminulý rok :) Na Instagrame som v priebehu dňa pridala zopár fotiek, tak môžte pozrieť aj tam. Cestou sme zbehli pozrieť aj nový fashion outlet vo Voderadoch, počula som o tom, ale nijak ma to nezaujalo. No veľmi sa mi páčila celková architektúra, je to jednoduché ale pekné. Ľudí tam bolo naozaj málo, čo ma celkom prekvapilo, ale keďže bola streda, tak sa veľmi ani nečudujem. Značky myslím, že by mohli pribudnúť aj lepšie, lebo skoro žiadna ma vôbec nezaujala, aj keď je pravda, že sme sa ponáhľali a nemali sme veľa času. Zbehli sme aj do tých klasických športových značkových obchodov, ako je napr. Nike kde som si kúpila klasické tepláky na doma, vyšli ma len na 12 € (zľava) čo je úžasná cena. Mali tam naozaj obrovský výber. Dokonca aj v samotnej Viedni na vianočných trhoch bolo oveľa menej ľudí(aspoň teda zo začiatku ako sme tam prišli) narozdiel od minulého roku, kedy tam bola čistá tlačenica. Inak stánky a výber ten istý, no zdá sa mi, že sme toho kúpili viac ako minule. Samozrejme sme si dali aj punč a varené víno v tých ich vianočných šálkach, robíme si pomaly zbierku (aktuálne číslo je 4 ) :)Nevynechala som ani jahody v čokoláde :) Kúpili sme si dve vianočné dekorácie, ktoré uvidíte vo vianočnom randome :)  Sestra mi kúpila také veľké snežítko, ktoré dostanem od nej na Vianoce, veľmi sa teším, pretože vždy som také chcela no a ja som si spravila radoésť vianočnými náušnikami, pravdaže v fialovej farbe.Vybrala som zopár fotiek, veľa som toho nefotila, keďže mi omŕzali prsty :) Prajem Vám pekný víkend a krásny začiatok prázdnin :) Vidíme sa v nedeľu pri poslednom vianočnom líčení, ktoré bude inšpirované naším vianočným stromčekom :)
Tak a už pridávam spomínané líčenie, ktoré som zvolila na dymový spôsob, keďže som sa nevedela rozhodnúť či výrazne či alebo výrazne pery, zvíťazili klasické dymové oči. Inak na sebe som mala aj môj najúžasnejší vianočný svetrík, ktorý ste mohli vidieť na

Chodíte na vianočné trhy ? :o) Ak áno, kde ? :)

14 komentárov:

  1. Do Vídně bych se ráda zajela podívat na Vánoční trhy :) Povedené fotky, líčení se ti velice povedlo, tak jako vždy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líčenie je pekné :) a tie vianočné trhy..vyzerá to tam skvelo :))) a máš peknú čapičku :)))))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow, úžasné fotky :) Vídeň je o vánocích tak nádherná <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež by som sa tam išla pozrieť :) z tvojich fotiek ide skvelá vianočná nálada:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ve vídni jsem byla v pondělí :))) super fotky a krásný líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja som bola vo viedni :D :) Tento rok bola hrozna zima ale najlepsie boli jahody v cokolade ja som si dala tie z fontany MŇAM MŇAM <3
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, ale bola som tak naobliekana že mi bolo až teplo :) ano, no tie si dala sestra :)

      Odstrániť
  7. No krásne fotky :) a líčenie tiež parádne :)
    mne je tak ľúto, že som na trhoch vo Viedni nebola, nikdy mi to nejako nevyšlo :/ snáď na budúci rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som tam bola takto minulý týždeň, bolo tam super, no strašne veľa ľudí.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vianočné trhy vo Viedni majú svoje čaro, je to niečo úplné iné ako v Bratislave alebo tak. Viedenčania si na všetky svoje trhy dajú obrovsky záležať a je to potom aj vidno. Milujem tú atmosféru radosť chodiť na Vianočné trhy do Viedne, ale nie len na Vianoce ale aj po celý rok má Viedeň čaro.
    A vo Voderadoch som bola pozrieť a tiež podľa mňa žiadna sláva, neviem teda ako teraz ale keď som bola ja pár dní po otvorený tak asi 50% obchodov nebolo ani otvorených, dúfam že teraz je to už o možno niečo lepšie, aj keď tomu nedávam nejakú šancu. :-) Uvidíme aké budú zľavy po novom roku. :-) :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no teraz tam už bolo otvorených veľa obchodov, pár sa našlo čo ešte bolo zavretých :) Aj teraz boli zľavy aspoň tam kde som bola ja, nebola som v každom obchode :) Ale na zlavy sa tam oplatí isť :)

      Odstrániť
  10. cool!
    maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť