6. novembra 2013

Večerné fialové matné líčenie

Ahojte !

Minulý týždeň sme so sesternicou zase zabíjali nudu líčením, ktoré je znova vhodné aj na aktuálnu udalosť-stužkovú...Keďže sme večer išli von, tak som sa namaľovať musela aj ja, ale nevedela som ako.Tak nakoniec som sa namaľovala takisto :o) Fotku celej tvári samozrejme znova nemám, teda mám, ale s bleskom a to sa mi nepáči. Takže Vám prinášam len fotky očí, hádam si viete predstaviť aj celú tvár.

Líčenie je výrazné, tmavé a ostré.  Možno je zaujímavé že líčenie je matné, len pod obočie a do kútika som použila trblietavý tieň.Použila som v podstate len štyri tiene, nič ťažké. Stačí Vám len dobre pigmentovaná čierna, nejaká pekná fialová, na vytieňovanie a prepojenie tieňov hnedá a pod obočie a do vnútorného kútika rozjasňujúci tieň :) Aby bolo všetko naozaj perfektné treba sa vyhrať aj s pleťou a poriadne pozakrývať nedostatky a do popredia dať to, čo chceme zvýrazniť :) Na pery som naniesla už len jemnučký telový tieň. Postup je asi zbytočne písať, keďže je to jednoduché. Možno by líčenie vyzeralo úplne inak s umelými riasami/trsmi ale to sme nemali k dispozícií ale keď by som už išla na ples či stužkovú asi by som po nich siahla.
Vypíšem len produkty na očí, keďže čo sa týka pleti, by to bolo asi zbytočné, ale ak niekoho niečo zaujíma, čo som nenapísala, rada odpoviem.


POUŽITÉ PRODUKTY

OBOČIE


Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Zoeva podkladová báza
NYX Jumbo Pencil ( Milk)
Urban Decay Naked 2 palette (Bootycall,Tease, Blackout)
 BarryM Dazzle Dust 99 - Bright Indigo
  Dermacol Rapid Grow mascara
Dermacol Vampire Mega Long Lashes mascara

ŠTETCE

Teraz Vás bombardujem samými výraznými líčeniami, ale ako som spomenula teraz je obdobie stužkových, tak myslím, že by to mohla byť dobrá "inšpirácia" a sú to aktuálne články. Dúfam, že sa Vám líčenie páči a teším sa na Vaše komentáre :)

35 komentárov:

  1. Moc pěkné líčení :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné! asi se nechám inspirovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne líčenie myslím, že sa skvelo hodí do divadla alebo na ples je fakt krásne a výrazné :) :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uplne krasne líčenie, si fakt šikovná :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné, povedlo se ti to :)) Jinak dej mi nějaký tip jak na večerní líčení :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. večerne ličenie je široky pojem a tip ? čo by si konkretne chcela vedieť ? :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Moc krásné, fialová je moje oblíbená barva :-)

    Zvu tě na Giveaway, pokud máš zájem, mrkni se :-)
    http://ms-janik.blogspot.cz/2013/11/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau to je krásne! Naozaj Paťka je to dokonalé máš talent , len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. užasne to je si strašne talentovana <3 a ten tieň od BarryM idem hned omrknuť! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasne sa ti to podailo :)) inak na prvej fotke som si myslela ze je to tvoje ocko takze je tam nejaka podoba :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) to naozaj ?? no podla mna tam nie je :D

      Odstrániť
  10. je to super a pekne ti vyniknú oči :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale to nie su moje očká :)

      Odstrániť
  11. Ty stíny jsou opravdu moc krásně udělané :) Sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naprostá krása!:)
    Tak ten vypadá opravdu úžasně! Děkuji za typ!:)

    Právě na mém blogu probíhá Giveaway o náramky s ostny a peříčkové naušnice

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť