2. novembra 2013

Tyrkysové líčenie na stužkovú

Ahojte kočky :o)

Dnešné líčenie bude také aktuálne, pretože chcem Vám ukázať líčenie na stužkovú. Pre zmenu líčenie som robila na sesternici, ktorej sa veľmi hodia výrazné oči :) Keďže sme sa nevedeli rozhodnúť, aké farebné kombinácie použiť, tak sesternica si vybrala krásne spoločenské líčenie, podľa ktorých som ja potom spravila líčenie. Inak fotky sú fotené vonku už za tmy, takže kvalita nič moc. Takže podľa šiat sme zvolili tyrkysovo modro čiernu kombináciu. Šaty vyzerajú veľmi pekne a jednoducho.

POSTUP

Celé líčenie som začala očami. Pre ostrosť a presnosť som použila na boky aj lepiacu pásku. Začala som nanesením podkladovej bázy na ktorú som ešte pre väčšiu intenzitu naniesla bielu jumbo ceruzku. Čiernym tieňom som si celé oko vykreslila a pracovala som prevažne vo vonkajšej časti. Od polovice oka smerom von som použila ako taký podklad tyrkysové color tattoo a naň som naniesla tyrkysovo-modrý tieň. Celé som to vytieňovala, aby vznikol, čo najmenej viditeľný prechod. Pod obočie som naniesla matný telový tieň a do vnútorného kútika smerom k tyrkysovému tieňu biely perleťový pigment. Jemná, tenká linka a podobne som si vykreslila a vytieňovala aj dolné viečko. Obočie som zvýraznila tieňmi na obočie. Nakoniec 2 vrstvy špirály a potom už je len na Vás či chcete aj umelé riasy :)

Pleť som si vyčistila micelárnou vodou od Biodermy a naniesla hydratačný krém taktiež od Biodermy. Keďže sa na stužkovej zabáva celú noc tak je potrebné aby make-up vydržal až do rána a tak som naniesla podkladovú bázu. Krycí BB krém, korektor pod oči a nedostatky, zafixovala som to transparentným púdrom a vykonturovala tvár. Taktiež netreba zabudnúť aj na líčka. Na pery som naniesla jemný, ružový, pre zmenu matný rúž.

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

 Bioderma Sensibio H2O
Biodermy Hydrabio Sérum
Missha M Perfect Cover BB Cream
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzer 001 Sun Kissed
Zoeva minerálna lícenka Peach Bouquet

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Zoeva podkladová báza
NYX Jumbo Pencil ( Milk)
Urban Decay Naked 2 palette (Foxy, Blackout)
Maybelline Color Tattoo Turquoise Forever
Paleta 168 očných tieňov
Zoeva Paleta 96 očných tieňov
Barry M Dazzle Dust Silver Iridescent
Essence gélová očná linka (01 midnight in paris)
Dermacol Rapid Grow mascara
Dermacol Vampire Mega Long Lashes mascara

PERY

Rimmel London Kate Moss 101 (matná kolekcia)

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Zoeva Eye Definition


Na tejto fotke už je použitý iný produkt na pery a je fotená iným  foťákom a nie tú istú dobu.
Páčia sa Vám šaty a líčenie ? Máte už stužkovú za sebou alebo nájdu sa tu aj maturantky, ktoré to práve čaká ? :)

48 komentárov:

  1. Krásne líčenie k tým šatom ale aj k tvojím očiam sa skvele hodí! :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale to nie sú moje oči :)

      Odstrániť
  2. wow, naprosto úžasné líčení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne šaty a ešte krajšie líčenie!!! Je to úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné líčenie ku naozaj krásnym šatám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tie šaty su naozaj krasne :)

      Odstrániť
  5. Wow!
    Velice podarene liceni, jsi sikulka!!! Nadhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda jseš strašně šikovná, moc se ti to povedlo! Slečně to opravdu sedne, a ty šaty jsou taky krásné! :) Na mě je to teda až moc tmavé s tím černým stínem, bez něj by se mi to možná líbilo trošku víc, ale i tak je to krásné a moc povedené ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty šaty jsou dokonalééé!!

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pekne a dokonale vytienovane! Si naozaj skvela vizazistka, alebo teda buduca vizazistka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné líčení, klidně bych se nechala od tebe nalíčit na maturitní ples :P :)

    Blog ϐlog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow...krása ako tie šaty tak aj to líčenie je ÚŽASNÉ :) :) :) :)
    S teba niečo bude :D :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úžasná práce, krásné barvy... Opravdu povedené :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Líčenie je krásne, a hodí sa k šatám. Ja mám stužkovú tento piatok a make up si budem robiť sama, takže urobila si my super nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tak prajem príjemnu stužkovú, nech máš na ňu len krásne spomienky :)

      Odstrániť
  13. Líčenie je krásne, perfektne pasuje k šatám. Ja mám stužkovú teraz v piatok a toto líčenie mi dalo inšpiráciu, lebo maľovať sa budem sama.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi pekné, chválim tieňovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné :-), všechno máš opravdu perfektně vychytané do každého detailu :-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. keď budem mať stužkovú, tak asi za tebou prídem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. pekné je to naozaj a tvojej sesternici to veľmi pristane aj k tým šatám...:)
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krasna strašne jej to pristane uplne mi pripomina nejaku mexicku herečku:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked som si tie fotky znova pozrela a zamyslela som sa nad tym, tak niečo na tom bude :D

      Odstrániť
  19. Modrou barvu mám hrozně ráda a tohle líčení vypadá neskutečně hezky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásne :) ja budem mať také tmavo modré šaty, neporadíš mi nejaké líčenie k tomu? či nemáš náhodou nápad nejaký :) môžem ti poslať na mail fotku šiat? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no jasne, kludne, pošli na e-mail :) pokusim sa niečo spraviť cez tyžden :)

      Odstrániť
  21. Nádherné líčení! :) A šaty.. k těm není potřeba slov.. jsou dokonalý♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť