8. novembra 2013

Schwarzkopf Ultimate Color recenzia

Ahojte !
Konečne je piatok a k tomu slnečný, dúfam, že si ho poriadne užijete :) Dnešná recenzia bude kratšia, ale nemám veľa času, tak sa ospravedlňujem. Bude na vlasovú kozmetiku Schwarzkopf . Dostala som možnosť znova otestovať nejaké produkty, dokopy mi prišli štyri produkty, no dva som dala do giveaway a zvyšné na dva testovala sestra, keďže neboli vhodné na moje vlasy a ja testujem niečo iné. Takže som to tak pekne podelila. Ide o šampón a masku na vlasy z tej istej rady, ktorá je určená na farbené&melirované vlasy-Ultimate color. Táto rada obsahuje aj regeneračný kondicionér,elixír a balzám.Takže teraz prejdem k skúsenostiam a názoru mojej sestry na tieto produkty. Moja sestra si začala farbiť vlasy asi od leta, ja osobne to neuznávam, ja sama som nikdy nemala nafarbené vlasy alebo melírované a som na to hrdá, lebo teraz pomaly už 5 ročné dieťa ma nafarbené vlasy, takže ani u sestry sa mi to nepáči, keďže si myslím, že na svoj vek má na to ešte veľa času, ale čo už.. Inak má krátke (cca po plecia) vlasy, ani nie riedke ani husté, rýchlo mastiace.
Prvým produktom je šampón GLISS KUR Ultimate Color, ktorý je ako celá táto rada v červenej farbe. Obsah je 200 ml.Čo nás zaujalo hneď ako sme ho otvorili, je úžasná vôňa. Vôbec nie vtieravá, krásna svieža, no neviem ju popísať ani :) Som rada, keď produkt aj pekne vonia a samozrejme aj spĺňa svoje účinky. Konzistenciovo je taký krémovejší, nie ani riedky ani hutný, čo mi vyhovuje. Dobre pení, umýva vlasy. Vlasy sú po ňom veľmi príjemnné na dotyk aj vzhľadovo pekne :) Vlasy sú lesklé, hladké, jemné. Dobre sa rozčesávajú. Vlasom má dodaťdlhotrvajúcu ochranu a hlbokú starostlivosť.Šampón obsahuje tekuté kryštály a UV komplex, ktorý ma dodať farbe na intenzite a lesk.Nenadchne ani neurazí, sestra bola spokojná,pozitívne hodnotenie dostáva zväčša len vďaka tej krásnej vône. Nič špeciálne neurobil, trošku zmiešané pocity. Nepostrehli sme, že by farbu vlasov predĺžil, ale po umytí boli vlasy naozaj krásne.
Zloženie:Aqua • Sodium Laureth Sulfate • Cocamidopropyl Betaine • Sodium Chloride • Benzophenone-4 • Prunus Armeniaca Kernel Oil • Panthenol • Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin • Hydrolyzed Keratin • PEG-7 Glyceryl Cocoate • Disodium Cocoamphodiacetate • Cocamide MEA • Sodium Benzoate • Citric Acid • Polyquaternium-10 • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil • Hydrogenated Castor Oil • Parfum • PEG-120 Methyl Glucose Dioleate • Mica • Linalool • Limonene • Benzyl Salicylate • Propylene Glycol • Hexyl Cinnamal • Benzyl Alcohol • CI 77891

Druhým produktom je regeneračná maska, ktorá vonia takisto perfektne ako šampón. Balenie je mega veľké (200 ml) vzhľadom nato že na použitie stačí minimum. Je hutná, bielej farby. Taktiež popis je ten istý, na farbené melirované vlasy. Nanáša ju po celú dĺžku vlasov, no nie až ku korienkom. Vlasy sú krásne vyživené, hydratované, hebké, dobre sa rozčesávajú. Táto maska je na tom lepšie ako šampón. Inak necháva sa pôsobiť1 minútu a pre účinky je vhodná pravidelná aplikácia. Nato, že ju používa pravidelne a vyše mesiaca z nej ubudlo naozaj málo. Veľmi sa mi páči toto červené balenie. Máte skúsenosť s touto maskou ?
Zloženie:Aqua • Cetearyl Alcohol • Glycol Distearate • Behentrimonium Chloride • Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate • Dimethicone • Benzophenone-4 • Prunus Armeniaca Kernel Oil • Panthenol • Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin • Hydrolyzed Keratin • Dicaprylyl Carbonate • Glycerin • Phenoxyethanol • Isopropyl Alcohol • Methylparaben • Parfum • Polyquaternium-67 • Citric Acid • Linalool • Limonene • Benzyl Salicylate • Sodium Hydroxide • Hexyl Cinnamal • Benzyl Alcohol

Inak čo sa týka Schwarzkopf, tak 15 novembra sa v Bratislave akcia od tejto spoločnosti pre blogerky, na ktorú sa ja bohužiaľ nemôžem zúčasniť, ale aj tak by ma zaujímalo kto ide z pozvaných ? :o)

11 komentárov:

  1. mne tento šampon spravil hrozné lupiny ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sestra mala lupiny pred začatim použivania lupiny a fakt strašne no ustupilo jej to a už ma len troškku,to som mohla tiež dopisať v texte :)

      Odstrániť
  2. šampón som mala, a tiež som s ním mala problém ako Alinka (nad mojim komentárom), mala som po ňom strašné lupiny a neuveriteľne ma svrbela pokožka hlavy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je nepríjemná skúsenosť, stáva sa, pokial človek nájde pravý produkt, že natrafí aj na katastrofy :D

      Odstrániť
  3. Já s ním zkušenosti žádné nemám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já na tento šampón nemám slov. Jsem s ním moc spokojená. Používám ale žlutý. Vlasy mám po něm zdravější, bohatší a pro mě je nejlepší značka. Bohužel někomu nevyhovuje, ono záleží, co člověk a jeho vlasy snesou. Já kupodivu nemohu mít Elseve, mám pocit, že mám polovic vlasů než předtím, když si s ním vlasy umyju. S Gliskurem jsem spokojená velmi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno záleži to hlavne od typu vlasov, taktiež ma podiel aj genetika :) o tom to je, že každému niečo iné vyhovuje, bola by to nuda keby všetkym vyhovovala ta ista vec :D To som, rada že si spokojna, idem pozriet na ten žltý :)

      Odstrániť
  5. Já měla šampon a byla jsem hrozně spokojená a měl skvělou vůni:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som použivala príravok na rozčesávanie presne tejto istej vône a nemôžem povedať, zlé slovo :)
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám tento šampón tiež a som s ním veľmi spokojná :) a tiež mi po ňom celkom dosť zmizli lupiny, čo som vôbec nečakala :))

    natalialifestyleandfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Párkrát jsem ho použila a nemám k němu žádné výhrady :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť