11. novembra 2013

Objav a prepadák od Dermacolu (recenzia)

Príjemný večer prajem ! :o)

Dnes to bude recenzia na dva produkty od Dermacolu, ktoré mi prišli na testovanie pred nejakým časom. Prišli mi spolu, tak aj recenzia bude spoločná v jednom článku. Jeden produkt je úplne skvelý, stal sa mojím obľúbencom a druhý produkt na sklamal, keďže skôr od neho som čakala, že bude mať u mňa pozitívne ohlasy. Obidva produkty sú produktami na oči. Celá táto recenzia bude taká "čiernobiela".
Začnem asi tým lepším produktom, ide Dermacol Rapid grow lash mascara. Už z názvu vyplýva, že by mala mať predĺžujúce účinky. Ja s mojimi miniaturnými skoro neviditeľnými riasami som sa veľmi veľmi potešila a dúfala, že mi "padne do oka" :o). Dúfala, som správne.
 

Musím sa priznať, že toto je moja prvá riasenka od Dermacolu. Nejako som po nich nepriahla a nelákala ma ani jedna z nich.Obal ma tiež moc nezaujal. Podobne na tom bola aj kefka. Teda zo začiatku žiadna sláva. Kefka mi prišila úplne obyčajná a hneď vo mne evokovala zlepené, hnusné riasy.   Na svoje ešte kratšie spodné riasy som zvyknutá na inú kefku, takže sa mi s ňou horšie pracovalo. Neviem či to máte aj vy tak, ale každá nová riasenka mi úplne mega super zlepí riasy a mám chuť ju prestať používať. Takže prvý týždeň používania som ju musela stále, stále otierať aby som nabrala čo najmenej množstva, čo sa mi samozrejme nie vždy podarilo.No nad moje očakávania je úplne úžasná a otočila vo mne dojmy o sto stupňov. Tým, že je predĺžujúca mojím riasam veľmi ulahodila. Riasy sa konečne stali viditeľnými. Spravili ten prirodzený vzhľad. Aj ja mám také dni, že niekedy sa mi podaria nalíčiť úplne krásne, vytočia sa pekne von do jednej strany a inokedy sú otrasné, ale o tom radšej ticho :D  Riasam dodá objem aj keď nie ten mega objem, predĺži ich, vytočí. Je skôr na kratšie a nie husté riasy. Zvýrazní a predĺži i ten najneviditeľnejšín chĺpok. Ak by niekoho zaujímalo či sa drolí, tak odpoveď je nie, nestráca na efekte po celý deň :) Používam ju cca mesiac, už presne neviem, možno o niečo dlhšie a časom ako nenaberá toľko množstva farby je ešte lepšia. Zo začiatku som si myslela že práve táto riasenka bude prepadák, no momentálne používam iba túto riasenku,čo o niečom svedčí.
Fotky nie sú nijak upravené a pred aplikáciou som nenaniesla klieštiky na riasy.

Čo som sa zo stránky dermacol.sk dočítala je že je obohatená  o bioaktívny komplex a pantenol, čo podporuje rast chĺpkov.Obsahuje špeciálne bioaktívne látky stimulujúce folikuly rias, ktoré ich posilňujú a podporujú ich obnovu. Riasam dodáva hustotu a pružnosť, ktorá zabraňuje ich lámaniu.

Nájdete ju presne na tomto odkaze. Čo som sa ale zarazila je celkom vyššia cena(7,69 € /8 ml), ale kto má tak krátke, neviditeľné riasy ako ja, myslím, že by ju mal skúsiť. Ja som s ňou veľmi spokojná a môžem len doporučiť !!!


Prejdem k tomu menej slávnemu produktu dnešného článku. Ako druhý produkt na recenziu mi prišla linka vo fixke v krááásnom, prekrásnom obale, ktoré si ma získalo hneď :) Táto fixka je súčasťou kolekcie Black Senstation, ktorá je na pultoch už dlhšie. Ja som už odkedy vyšla, chcela aspoň jeden produkt z tejto kolekcie (dokopy nájdete 7 produktov), keďže na blogoch bola celkom ospevovaná a myslím, že keby aj, tak si kúpim práve tento produkt. Čo sa týka liniek na prvom mieste je gélová linka a hneď za ňou sú linky vo fixke, ktoré mám aj tak najradšej. Ľahká aplikácia a nedá sa s ňou nič pokaziť. Teda to som si myslela až pokým som nevyskúšala túto. Precise Black ma zaujala najmä tenučkým hrotom a čiernovočiernou farbou a samozrejme už spominaným krásnym obalom. No tu chvála končí. Nechápem, prečo práve mne nesadla, keďže čo som čítala recenzie, všetci si ju chvália, ako krásne kreslí, vynikajúco drží, no a práve tu je problém. Mám zopár fixiek od značiek ako je Miss Sporty a Essence ani s nimi niesom práve úplne spokojná, ale aspoň sa mi s nimi lepšie pracuje.
Tenký hrot je super, no akonáhle idem pracovať, hýbe sa mi zo strany na stranu a nedokážem s ňou spraviť krásnu, "jednoliatu" linku, teda ak sa nechcete babrať s linkou hodinu. Keď si dáte záležať a fakt máte čas tak peknú linku spravíte(viď.fotku nižšie). Výdrž na mojom oku je maximálne hodinová !!!! Čo je fakt mizerné, linka že je vodeodolná ? Tak to určite nie, už len keď ju prstom rozotriem, úplne zmizne. Že je dlhotrvajúca a na intenzite nestratí ani po 14 hodinách? U mňa stratí skoro hneď. Keby som mala mastné viečka tak to pochopím, ale nemám, použila som ju aj klasicky len s riasenkou aj na tiene s podkladovou bázou ale nič výsledok ten istý. Možno by sa zišla aj fotka po hodine na oku, ale bohužiaľ nemám. Ďalšie negatívum je že sa rozpíja, ako môžte vidieť aj na fotke, kde je na ruke. Použila som ju len pár krát, ale je mi to veľmi ľúto, práve kvôli tomu, že som sa na ňu veľmi tešila...No nevravím, že Vám by práve nevyhovovala už len vďaka toľkým pozitívnym recenziam. Na očiach ale nijak neštípe, takže je vhodná na citlivé oči :)
Bežná cena je cca 3,79 €
Máte skúsenosť s niektorým zo spomenutých produktov ? :) Akú používate linku (gélovú, vo fixke, tekutú) ? :)

8 komentárov:

  1. Fakt sa cudujen ze ti nesadla u mna je to momentalne top linka a prave ak chcem rychle licenie siahnem s istotou ppo nej

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá linka bola možno iba "zlý kus". Mne sa vždy taký nájde keď som si kupovala linky od Essence, vždy to s nimi bolo tak že to prestalo do týždňa písať, nešlo to normálne odličovať alebo mi nechávali zelené viečka :D A robilo sa mi s nimi tiež dosť blbo, preto som prešla na gélovky a som bohu vďačná že mi dvojča donieslo z Londýna linku ktorú som používala pred asi 2 a pol rokom, to je najlepšia linka na svete :D Špirálu som okukovala aj ja, ešte niekedy keď som sa rozhodla pre tú Gosh Growth, ale musím uznať že aj toto vyzerá celkom dobre, naozaj ti spravila pekné mihalnice! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řasenka mě docela zaujala :-), tužky i ty gelové mi od Dermacol bohužel nikdy nesedly :-(.
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Řasenka vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja osobne Dermacol nezmasam ale sto ludi sto chuti :) :D a mas pravdu ta linka ma vazne krasny obal a este moj nazor na linku vo fixe je taky ze je to podla mna na nic, lepsia je asi tekuta linka :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow..ta řasenka mě hodně překvapila :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako si sa dostala do spolupráce s Dermacol? :)

    OdpovedaťOdstrániť