22. novembra 2013

♥ New in PUPA Milano ♥

Ahojte !

Na FB aj Instagrame ste už mohli vidieť fotku tejto krásnej taštičky, v ktorej sa ukrývajú tri produkty od známej talianskej značky Pupa Milano :o) Sú to moje prvé produkty, ktoré som si ale sama nevybrala a myslím že z takého množstva by bolo naozaj ťažké vyberať a myslím, že priateľ vybral produkty na jednotku :-) Neviem ako je to s dostupnosťou tejto značky na Slovensku, myslím že v ČR táto značka ani nie je. No v Bratislave ju zaručene nájdete :) Túto krásnu taštičku je mi aj ľúto vyhodiť, na mašličky som uletená a strašne sa mi aj takáto maličkosť páči :) Neviem zhodnotiť obchod ani prístup k zákazníkom v Pupe ale ak tam nakupujete, určite mi dajte vedieť a samozrejme aj aké produkty vlastníte :) Pupa ma naozaj rôzne krásne produkty od paletiek očných tieňov až po makeupy :) Kto ju má blízko, určite pri návšteve neodíde na prázdno :) Škoda, že ja to mám práve ďalej..No prejdem už k tomu, čo som si našla v taštičke :)
Výrazne rúže milujem a práve na toto obdobie sa hodia viac ako inokedy :) Keď som si našla práve tento krásne sýto červeno-vínový rúž nesmierne som sa potešila :) Najviac som od Pupy chcela vyskúšať práve rúže a tiene, na ktorých som závislá :) Rúž vyzerá luxusne, páči sa mi že bol v krabičke :) Síce trošku ťažšie sa mi otváral, je celkom veľký ale tá farba ♥ Úžasná pigmentácia, výdrž neviem ako je na tom, ale tipujem že budem spokojná, práve dnes ho idem konečne otestovať večer, takže som veľmi zvedavá :) Cenu Vám ani u jedného produktu neviem povedať, ale kto by veľmi chcel vedieť, napíšte mi, zistím :o) Berte toto skôr ako len taký náhľad, pretože som sa s Vami chcela o tieto nové krásky do mojej zbierky podeliť :) Trošku som z tých očíslovaní mimo, pretože na obale je číslo 18, no práve tento odtieň som na oficiálnej stránke nenašla :D
Ďalší produkt je tento krásny basic mono tieň :) Ktorý určite využijem, použila som ho už zo tri krát a veľká spokojnosť :) Ide o zapečený tieň, ktorý ma veľmi prekvapil. To balenie je naozaj veľké aj keď obsah je len 2,2 g..:) Konkrétne Luminys Silk Satin Wet&Dry baked eyeshadow(402) :) To znamená že sa dá použiť aj na mokro aj na sucho, ja som ho na mokro ešte nepoužila a asi ani nepoužijem, je dosť výrazný, trblietavý takže nechcem to ešte preháňať :) Teda neviem či je to z nejakej kolekcie, keďže Pupa ich má dosť alebo v stálej ponuke. Tieň sa dá výborne využiť, či pri dennom alebo večernou líčenie, veľmi sa mi páči a ako som pozerala iné odtiene tak tento sa mi najviac aj páči :) Vyzerá perfektne a tiež sa mi páči balenie :) Je k nemu aj aplikátor ale to ja nepoužívam, ale keby niečo, zíde sa  :) Je to tmavo hnedá farba, ktorá mi príde že má vínový podtón a obsahuje zlatý shimmer :) Som z neho unesená :) Teraz v podstate každý deň používam paletku od Sleeku spolu s týmto tienikom :)  Určite by som chcela viac odtieňov :))

Fotka je s bleskom takže trošku skresľuje a v skutočnosti je to ešte oveľa krajšie ale to len tak pre predstavivosť :D
No a posledný produkt aby ešte nebolo málo je tento krásny lačik, taktiež do červena :) To mám takú kompletku :) Dosť ma prekvapil aký je malý, hneď som si s nim musela nechty aj nalakovať. Veľmi dobre sa s nim lakuje, kryje už v jednej vrstve, s schnutím to ja mám vždy ťažké, takže to nekomentujem :D Lak by som si asi sama nekúpila skôr by som išla po nejakej peknej lícenke alebo niečo takom, ale o lak som sa podelila s maminou :) Neviem aký to je odtieň ale čísielko tam bolo 42 tak možno je to tak označené, neviem :D

Tak dúfam, že sa Vám tento článok páčil, je písaný trošku na rýchlo, keďže dnes mám toho pred sebou naozaj veľa vrátane líčenia na stužkovú :) Určite mi dajte vedieť či poznáte značku Pupa a poprípade aké produkty vlastníte :) Prajem pekný piatok a ešte krajší víkend :)

20 komentárov:

  1. Pupu mame aj v Kosiciach. Nakupovala som tam zatial len raz, s ruzom som nie velmi spokojna lebo v predajni sa mi farba neskutocne pacila a doma som zistila, ze to nie je nic pre mna (tie svetla hrozne skresluju). Avsak mam licenku (co si opisovala, ze by si chcela) a som s nou neskutocne spokojna. Balanie ma rovnake ako tien, je zapecena. Vydrzi dlho, jednak na tvari, jednak celkovo balenie nemam moznost minut :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi, že ty tři produkty k sobě (alespoň na fotkách), krásně ladí.Nejvíc se mi líbí ten stín, to je přesně moje barva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne si nakupila, ja by som najvaic ocenila lak na nechty, pretoze teraz nejaky pekny cerveny zhanam :) inak lak sa aj mne vzdy zdal velmi velky, maju sikovneho fotografa :D 5 ml, je naozaj malo..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechny výrobky k sobě parádně padnou :-), nyní se mi poštěstila také spolupráce právě s touto značkou, tudíž zrovna testuji podobnou rtěnku a jsem s ní zatím nad míru spokojená :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam PUPA tasticky odlozene a pouzivam ich na prenasanie veci (napr. jedlo do prace :-). neznasam chodit po svete s igelitkou Billa/ Terno/ atd. A ruz je 'brutalny', uz sa tesim az ho na tebe uvidime :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja tiez tuto znacku zboznujem, jedna z mojich naj a o ich produktoch som uz vela krat pisala na blogu. Su kvalitne, za prijatelne ceny, maju skvele laky, ruze, licenky, bronzery, maskary, tiene. Aj telova linia je na jednotku. A ako tu uz bolo spomenute, predajnu maju aj v Kosiciach.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Pupy som mala kedysi očný tieň,ktorý bol pribalný ako darček k nejakému časopisu,inak vôbec nič,no majú lákavé vecičky :)) Veľmi sa mi páči tento tvoj tieň,krásna farbička! A taštkičku by som nevyhodila ani ja,je roztomilá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jednou kamarádce kupovala parfém a sobě bronzer, byla jsem hrozně nadšená! Ale nakupovala jsem to ve Veroně v outletu:(. Teď tady není šance.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá to veľmi dobre Pupa je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám z Pupy BB Cream a je velice dobrý :) nehovorím že nejak úžasne kryje (to nerobí žiadny BB) ale krásne voní, lahko sa rozotiera, krásne sa zjednotí s pleťou a proste som s ním spokojná :D a určite v blízkej dobe Pupu po dlhšom čase opäť navštívim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow vsechno vypadá bezvadně ta rtěnka je perfektní barva :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jééé, ta rtěnka má perfektní odstín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta rtěnka je hrozně pěkná, líbí se mi její odstín
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pupa je super je kvalitna a nieje ani taka draha :) Ja mam s Pupi uzasny krem na telo s vonou Cukrovej Vaty <3 ale uz sa nevyraba :((
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Rúž je skvelý :)) Pupu máme aj v Žiline a vždy je tam skvelý výber :))


    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. všechno to vypadá úžasně, hlavně se mi líbí ten stín a růž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ten rúž je skvelý :) keď budem v Pupe (tento obchod máme aj v Košiciach) určite ho budem hľadať.

    OdpovedaťOdstrániť