15. novembra 2013

MOTD 15.11.2013: Prvé líčenie s mojou prvou Sleek paletkou :o)

Ahojte ! :o)

Konečne som sa aj ja stala hrdou majiteľkou jednej paletky od známej značky Sleek. Už strašne dlho som po nejakej paletke od Sleeku túžila a sama som sa nevedela rozhodnúť, ktorú paletu si vybrať. Až som na jednej stránke našla ponuku na túto paletu od jednej pani, ktorá si nechtiac objednala dve také isté paletky zo stránky bestmakeup.cz. Dlho som rozmýšľala či si ju kúpiť ale nakoniec som neodolala a paletka Oh so special ! je moja :)) Neľutujem kúpu, pretože je úplne dokonalá, určite ju využijem na denné či večerné líčenia :)  Za tú cenu by kúpu tejto palety nemal asi nikto ľutovať :) Určite to nie je posledná paleta, je to len začiatok :D No a hneď Vám prinášam aj moje prvé líčenie s touto paletou, celé trvalo asi pol hodinu (aj s tvárou), líčenie očí je pre mňa vhodné na denné nosenie ale aj na večerné, niekomu sa ale môže zdať na deň výrazne :) Celkovo som zvolila na líčenie očí len tri tiene, takže naozaj veľmi jednoduché.  Inak asi spravím aj samostatný článok (recenzia) s detailnými fotkami paletky ale najprv ju musím poriadne vyskúšať :))
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Bioderma Sensibio H2O
Biodermy Hydrabio Sérum
Bioderma Sensibio AR BB krém
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzer 001 Sun Kissed
Zoeva minerálna lícenka Peach Bouquet

OBOČIE

 Sleek Oh So Special tieň  Boxed
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Zoeva podkladová báza
Sleek Oh so special ! (Bow,Gateau, Celebrate)
Essence gélová očná linka (01 midnight in paris)
  Dermacol Vampire Mega Long Lashes mascara

PERY

Rimmel London Kate Moss 03

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Zoeva Eye Definition
Čo vy a značka Sleek ? Máte nejaké produkty ? :) Dúfam, že sa Vám líčenie páči :) Majte pekný víkend :)

43 komentárov:

  1. přesně tuto paletku mám a je naprosto úžasná :)
    moc pěkné líčení, zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vau, tak tohle líčení je jedno z tvých nejlepších! Strašně se mi líbí, já bych tohle nedokázala :D. Paletka vypadá moc dobře, hned se na ten e-shop podívám :D.
    Nechceš někdy udělat video tutorial? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) Ale naozaj je jedno z tých ľahších líčeni :) No pokusim sa, keď ťa tým poteším :)

      Odstrániť
  3. Krásne líčenie! Sleek paletky sú všetky tak krásne, ja sa tiež chystám na moju druhú akurát :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) och to áno, ja mám teraz zálusk na Vintage Romance :)

      Odstrániť
  4. Ta paletka je úžasná!
    Už delší dobu si ji přeji tak snad se i já dočkám:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náádherné! Tebe sa vždy podarí :)
    Donny

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takto bych chtěla někdy namalovat i své oči, nikdy se mi to ale bohužel nepodaří! :( Jak to děláš? :D
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa dokopem k videu tak uvidiš že je to úplne jednoducho :D

      Odstrániť
  7. Slintám, slintám, slintám a závidím!!! :)
    Nádhera :) moc ti to sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/rasenka-dermacol-vampire-mega-long.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherně namalované! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleek je super, strašne sa mi páčia tie paletky :-) a líčenie je krásne, také mám aj ja rada ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, najradšej by som vlastnila všetky :D ďakujem :)

      Odstrániť
  10. Líčení je krásné, jako vždy :) Já mám od sleeku jen jednu paletku - Ultra Mtte V2 a jsem z ní naprosto unešená! :) Jinak, kdybys měla zájem, tak zrovna je u mě na blogu GA o Sleek paletku... normalně tyhle pozvánky nemám ráda, ale tady je to k tématu :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna paletka, krásny výsledok, úplne ti takéto "mačacie" tiene pristanú! Teda aspoň to na mňa pôsobí ako cat eye :) Som zvedavá na recenziu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Taky vlastním tuhle paletku :) Tvoje líčení se mi moc líbí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hezké líčení, ale líbí se mi hlavně to obočí :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásne líčenie a hrozne ti pasuje :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásny článok.Pozývam na moju prvú GIVEAWAY.
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pekne ličenie neviem prečo ale strašne sa mi pačia taketo farby do hneda:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. OH GOD :O to je dokonaleeeeee :)
    Uplne ti to pristane :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. moje nejoblíbenější líčení, které se mi vždy líbí na postavách v seriálech ale sama si ho moc nelíčím :D teď nově mám svou první Sleek paletku I Divine Sparkle II, kterou jsem si prostě zamilovala na první pohled.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Líčenie ti veľmi pristane! :) Si šikovná a mám rada tvoje články.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tvoje líčenie je brutálne užasné, veľmi pekná a čistá práca :) uvažujem o kúpe tejto paletky, mám od NYX aj Sephory, ale ako náhle som uvidela tuto paletku, môj mozog sa opäť zameral na niečo nové. ďakujem za inšpiráciu.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. krásne líčenie :) paletka vyzerá byť dobre pigmentovaná a kvalitná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krásnučké, teším sa moc na ďalšie líčenia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. wow, ďakujem vám kočky za nádherné komentáre ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Krásne nalíčená. Sleek určite patrí k značkám, ktoré by som raz chcela, ale zatiaľ len slintám :)

    OdpovedaťOdstrániť