13. novembra 2013

Modrá je dobrá :) - modré dymové líčenie

Ahojte ! Rozhodla som sa s Vami podeliť o fotky môjho sobotňajšieho líčenie, kedy som po dlhom čase použila aj iné tiene ako zemité..:) Tento týždeň chcem spraviť ešte aj jedno líčenie na stužkovú, tiež modrej farby,na prianie jednej z Vás :) ale čakám na lepidlo na riasy, ktoré som si objednala a potrebujem ho k líčeniu :) Takže hádam čoskoro sa s Vami podelím o fotky líčenia :) No späť k článku, toto líčenie by sa dalo nazvať ako modré dymové líčenie. Modrú veľmi nezvyknem nosiť na očiach, toto je naozaj výnimka a samozrejme som sa necítila práve "najpohodlnejšie" :) Použila som rôzne odtiene modrej od rôznych značiek, takže si nepamätám vôbec produkty. Takže nebudem vypisovať použité produkty, ale ak niekoho niečo veľmi zaujíma, kľudne mi napíšte. Na pery som použila len neutrálny lesk :) V podstate produkty na tvár používam stále to isté, nič nové.
Čo vy a modré tiene? Nosíte modrú na očiach či sa jej vyhýbate ? :o) Príjemny deň prajem :)

16 komentárov:

  1. Ty jsi šikovná!!!

    Moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké líćení!!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Modrým tieňom sa dosť vyhýbam ale chcem skúsiť ich zaradiť do svojho repertoára :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to nádherně, já však vybírám takové ty neutrální odstíny :) Na více barevné se moc necítím :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne to je, ja sa modrej nevyhybam, ale ani ju nevyhladavam, vacsinou ju ladim s oblecenim..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jůů..tohle se ti moc povedlo :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To líčení se ti vážně povedlo. Občas je fajn použít i jiné barvy, vypadá to opravdu dokonale.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Modré barvičky jsou pěkné akorát já nemám k tomu žádné oblečení :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi pekné ibaže na mňa príliš metalické :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne líčenie, úžasné farby a dokonalé fotky!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tebe to pristane ale myslím, že je dosť výrazné. Hodilo by sa na nijakú párty alebo oslavu :) :)
    Ale jednoznačne sa ti to podarilo :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné líčenie! Veľmi Ti pristane :)
    Ja mám modré oči a modrým tieňom sa vyhýbam. Veľmi sa v nich necítim. Dávam skôr prednosť hnedým, príp šedým odtieňom.

    OdpovedaťOdstrániť