24. novembra 2013

Bioderma Matriciane Multi-Defensé recenzia

Ahojte ! Dnešná rýchla recenzia bude na známy krém od Biodermy z populárnej rady Matriciane, ktorá je určená na spomalenie stárnutia pleti a na vrásky. Úprimne, produkt máme(máme preto lebo ho testovala mamina, samozrejme ) asi už od decembra, naozaj si nepamätám, ale každopádne veľmi dlhú dobu. Začo sa  ospravedľnujem PR oddeleniu Bioderma, ale čakala som pokým mamina poriadne až do poslednej aplikácie otestuje krém a hlavne pokým už na Matriciane nebude za deň na 50 blogoch :) Koho by to bavilo stále čítať? Mňa nie :) Takže konečne už môžem zverejniť recenziu. Mamine som vybrala produkt Multi- Defensé, čomu teraz nejak nechápem, pretože je to pre vekovú katégoriu 25+ a pre prvé príznaky starnutia, mamine by sa viac hodil Matriciane Rides, ale chybička sa vloudila pri vyberaní produktu, čo už :D

Krém na prvé známky starnutia pleti, vrásky a jemné vrásky. Určený pre unavenú pleť bez jasu a vitality. Vhodný i ako starostlivosť pri a po estetických a dermatologických ošetreniach (chemický peeling, výplne, laserové zákroky, …) optimalizujúca ich účinok.) Posilňuje prirodzenú obranyschopnosť pleti a chráni ju pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia (znečistenie, stres, smog…), ktoré ohrozujú jej mladistvý vzhľad a urýchľujú prvé prejavy starnutia pleti.Obsahuje Carnosin, silný antioxidant, predcházajúcí starnutiu kožného tkaniva a podporujúci udržanie jasu a elasticity pokožky.

Multi Defensé obsahuje 30 % Matricia a jedná sa o revitalizačný krém. Balenie je pekné príde mi také luxusné :) Dávkovanie je praktické pomocou pumpičky, krém sa ľahko nanáša, nie je až takej hutnej konzistencii čo nás prekvapilo, príjemne sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva do pleti. Mamina ho nanáša na celú tvár ako denný krém, na noc nanášala White Objective nočné sérum. Bohužiaľ obidva produkty už minula takže teraz používa niečo iné, ale ako sama povedala, Bioderma bola pre ňu lepšia, takže na Vianoce ju možno takým Bioderma balíčkom prekvapím, no už by som zvolila Matriciane 35+ :) Krém pleť hydratuje,rozjasňuje či omladzuje mi mamina nevedela povedať, pretože nejaký radikálny rozdiel nezbadala, no pleť je vypnutejšia a hladšia na dotyk. Nepoužíva make-up takže dá si ráno tento krém a to je všetko. Ako denný krém je super aj keď drahší, ale idú Vianoce a pre mamičky taký vianočný balík, ktorý v lekárniach určite bude k dostaniu za super cenu, je to skvelý darček :) Myslím, si že keby používala sérum tak by boli výraznejšie účinky a teda krém pre jej vekovú kategóriu, a možno pre tie ktoré máte 25-35 bude vyhovovať ešte viac a výsledky budú viditeľné :) Obsah je 30 ml a samotný krém stojí cca 23 €. Ak bude vedieť o vianočných balíčkoch od Biodermy, určite Vám prinesiem článok ako aj minulý rok (článok) :) Vlastníte nejaký krém z rady Matriciane ? Ak áno, aký ?

A keď už spomínam vianočné darčeky ako ste na tom s nakupovaním vianočných darčekov ? Ja síce ešte som nezačala a po pravde, medzi tu masu ľudí sa mi veľmi chodiť ani nechce. Takže možno skôr proobjednávam z pohodlia v posteli aj keď to už nie je to pravé, uvidím..:) Máte už vianočné darčeky nakúpené ? Čo kupujete maminkám ? :o)

8 komentárov:

  1. veru z tej konzistencie som aj ja prekvapená :O
    BORNtoLIVEmyLIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uvažuju, že bych nějaký takový krém koupila mamce pod stromeček
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mňa vianoce začnú keď bude sneh a všade naokolo ticho a pokoj :) takže ako vždy budem nakupovať na poslednú chvíľu :D
    Inak krémiky odporúčam ja by som sa im pod stromčekom určite veeľmi potešila :)
    Missy
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vtedy Vianoce aj u mna začnu, bez snehu si nedokažem predstaviť Vianočne sviatky :)

      Odstrániť
  4. možno že trochu pomôžu takéto veci na vrasky a nemyslim len od tejto značky, inak človek nezabrani tomu aby zostarol žiadnymi pripravkami, moja mama mala od vichy niečo na vrasky a musim povedať že su to len ťahy ako od ľudi peniaze ziskať, nič to absolutne neurobi:)) treba piť veeeela a veeela vody:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vrasky a starnutie pleti je prirodzeny jav, ktory sa ako si napisala neda zabranit o to ani nejde a človek by sa s tym mal zmierit.ide len o produkt, ktory spomaluje starnutie a pod..:)

      Odstrániť
  5. ešte 25 nemám, ale tento krém je úžasný!:)

    OdpovedaťOdstrániť