27. novembra 2013

Ako u mňa dopadol lak na pery od Rimmelu ? :)


Apocalyps lak na pery od Rimmelu nie je už žiadna novinka a na blogoch už bolo niekoľko recenzií. Konečne som sa rozhodla zverejniť aj tú svoju (ak to niekoho ešte zaujíma :) recenziu. Lak na pery?! Keď som to prvý krát zahliadla bola som naozaj prekvapená a zvedavá čo to môže byť, ako to vyzerá, aký to má efekt a podobne. Neviem či aj iné značky majú laky na pery, pochybujem že Rimmel je prvá značka, ktorá niečo takéto má..:) Viem, že napr. Essence má nejaké fixky na pery alebo niečo také.. Ja som si dlho chcela zaobstarať nejaký odtieň, keďže to bolo ešte pred letom a chcela som nejakú novú farbičku na pery. No predbehla ma kamarátka (♥), ktorá mi dala k narodeninám práve tento lak na pery, bola som prekvapená,lebo som to nečakala a hneď som samozrejme aj vyskúšala farbičku na pery.
Vybrala mi odtieň 303 Apocaliptic, ak čítate môj blog, tak určite viete, že farebné,žiarivé farby ja môžem :) Takže vôbec som nebola vydesená keď sa mi do rúk dostal práve tento žiarivý, výrazný odtieň :) Odtieňov je dokopy deväť a dostupné sú napr. v DM-ku. Cenu bohužiaľ neviem. Dostupných je aj pár jemnejších odtieňov.

Čo ma ako prvé zaujalo je obal, ktorý je veľmi pekný a zaujimavý. Bez toho aby ste produkt otvorili vidíte už z obalu, aký to je odtieň. Povedala by som, že ide o spojenie tekutého rúža s leskom. Má zaujimavý aplikátor, ktorý mi ale pri nanášaní vyhovuje, na aplikátore je taká menšia priehlbinka, na ktorej vždy zostane farba, lak sa ľahko nanáša, nemala som s tým problém, keďže ide o výraznejšiu farbu, tak si musím nájsť viac času na precízne nanesenie, aby som mala pery naozaj pekné. Stačí jedno namáčanie a nanesiete si lak na celé pery, takže produkt sa veľmi pomaly míňa a vydrží naozaj dlho.
Konzistencia je krémová, tekutá, pigmentácia je výrazná, tu problém naozaj nie je :) Farba je taká malinová, je to božský odtieň, samozrejme zas, nie všetkým sa páči a pristane.
Pery sú hladké a lesklé, lak pery nevysušuje, no ak trpíte suchými perami, tak balzám pred aplikáciou je vhodný :) Výdrž je u mňa výborná, vydrží mi na perách aj počas jedenia, pitia naozaj dlho, akoby sa do pier vpil, no pery ostávajú naďalej zafarbené, takže nejaké úpravy po hodine nie sú potrebné. Bola som milo prekvapená, pretože som čítala v recenziacho zlej výdrži skoro nulovej. Po dlhšej dobe sa ale lesk z pier vytratí.  Nemala som pocit lepivosti. Neviem ako je to s výdržou u tých neutrálnejších odtieňov. Čo vidím ako menšiu nevýhodu oproti toľkým pozitívam je že sa trošku rozpíja, je to vidieť aj na fotkách, ale nejako extra mi to nevadí. Na zimu to asi nie je práve ideálny produkt na pery, no na jar a leto je úplne stvorený a teším sa keď ho budem znova používať :) Krásne vyzerá na opálenej pokožke. Objem  je 5,5 ml.

Zaujal Vás tento lak na pery? Máte nejaký odtieň ? :) Ja rozmýšľam o nejakom neutrálnejšiom :)
Pridávam ešte odkaz na líčenie z leta, pri ktorom som použila tento produkt. Odkaz: Tu !

22 komentárov:

  1. Veľmi pekný odtieň, konzistencia vyzerá z fotiek tiež veľmi zaujímavo niečo medzi leskom a rúžom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám doma 100 Phenomenon a tá výdrž je teda fakt des. Dávala som si ho keď šla od kamarátky, cesta ani nie trištvrte hodina, prišla som domov, a úž iba zvyšky, skoro akoby som si ho ani nedávala. Ale tak je to fakt svetlý odtieň a ja mám pery prirodzene také červenšie, tak možno preto ma to tak šokovalo :D Kupovala som v d&m ešte kým ich mali za 3,99, teraz niekedy to zdraželi o dve eurá a to už za to ochotná vyhodiť nie som, možno keby som mala fakt istotu, že to vydrží, ale no... a inak o jedle ani nehovorím, buď som ja taká pažravá, alebo sa to proste zotiera :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tomu nechápem, ja som ho použila asi okolo dvanástej keď som išla do bázena (ešte v lete :D) a aj pri tých horúčavách, po miernom pretrení pier rukou sa mi nezotrel a nezmizol, vydržal mi cca 6 hodín..potom som ho už aplikovala znova..asi je to individuálne alebo čo.:( to naozaj ich zdraželi? to som nevedela

      Odstrániť
    2. Nejakému výraznejšiemu možno ešte dám šancu :) Keď zlacnejú späť, haha :D A dúfam že tá výdrž bude lepšia, presvedčila si ma celkom :)

      Odstrániť
  3. já miluji apocalips, můj nej odstín je Celestial, tenhle tvůj je krásný

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tý jo nádherný odstín, výrazný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto úžasné! Žádný nevlastním, ale po tomhle bych si nejradši běžela jeden pořídit =O

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jů, na rtech vypadá nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tá farba je úplne úžasná ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau ten je krásny! Páči sa mi že má výraznú a pritom jemnú farbu! Nie je to tá prehnaná ružová. Ale krásne sýta a pritom vôbec nie je krikľavá :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám odtieň Nova :) pôvodne som premýšľala o tomto, ale bol by na mňa až príliš výrazný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tenhle odstín je opravdu úžasný, hned se po něm budu muset kouknout:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já ho měla vždycky v ruce a pak jsem ho zase vrátila...vždycky jsem zatím odolala :) ale chtěla bych ho vyzkoušet :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  12. veľmi pekná farba :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten odtieň ti neskutočne pristane! :) Určite sa poobzerám po tomto lesku len v nejakom nude odtieni, lebo mne takéto farby nejdú ale na tebe to vyzerá super.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já mám dva - odstíny Nova a Aurora a jsem spokojená:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. odtieň vyzerá fakt super...ja mám tiež jeden a som veľmi spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta první barva je skvělá, já mám "Novu" a jsem s ní moc spokojená.

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nedávno jsem si ho koupila a už také pokukuji po dalších odstínech, je super:)

    OdpovedaťOdstrániť