18. novembra 2013

Ako sa cítim keď som "nahá" alebo inak SILA make-upu :o)

Ahojte !

Rozmýšľala som nad novým článkom a keďže nemám v zálohe ani žiadne líčenie, o ktoré by som sa mohla s Vami podeliť, recenzie by aj boli ale je to na dlhšie a chýbaju mi fotky vďaka zlému osvetleniu, ktoré ma dosť štve. Pokiaľ prídem domov už svetlo nie je ideálne na fotenie produktov, čo sa dá robiť. Napadlo ma že by som sa Vám mohla ukázať bez make-upu :) Fotka vznikla v piatok keď som sa líčila a napadlo ma vyfotiť sa aj bez make-upu. Chcela som vidieť ten rozdiel :) Myslím, že je dosť viditeľný :) Dúfam, že sa ma teraz niekto nezľakne a nezruší odber :D
Fotky nie sú nijako upravené !

Ak si niekto myslel, že sa líčim každý jedeň deň, tak je na veľkom omyle. Musím sa priznať, že skôr chodím viac nenáličená ako nalíčená. Nalíčim sa "viac" cez víkendy, keď mám na líčenie aj viac ako 15 minút, vtedy sa s líčením vyhrám a mám rada tie chvíle, keď mám čas a neponáhľam sa. Do školy, do mesta chodím skôr nenalíčená ALE nedám dopustiť na upravené obočie. Obočie musím mať naozaj upravené, dokreslené, lebo ako môžte vidieť na fotke, tak nebola som práve obdarovaná krásnym obočím :D Som toho názorom, že obočie je základ a dá tvári úplne inú úroveň a celkový vzhľad. Všetko to záleží od dĺžky času na líčenie a nálady. Nie vždy mám chuť vstať o pol hodinu skorej aby som sa nalíčila, skôr si radšej pospím :) No popravde ani neviem či sa cítim lepšie nalíčenia alebo nenalíčena. Keď som nalíčena si pripadám samozrejme krajšie a sebavedomejšie. Na druhej strane bez všetkých tých šminiek by som dokázala žiť, nemám absolútny problém ísť von, na nákupy nenalíčena, mnoho krát som sa "vyprdla" aj na obočie a išla som naozaj nahá. Nemusím sa vtedy báť, že keď si prejdem po očiach tak si rozmažem linku a zotrem si kúsok z dymových očí :D Nie je nad ten pocit, len tak prejsť si po očiach a nemáť na prstoch špirálu :DD Niekto nemôže výjsť bez špirály, rúžu, make-upu ani vyhodiť smetí, no taká ja naozaj niesom a trošku sa nad týmaj pozastavujem. Každá sme prirodzene krásna aj bez tých všetkých šminiek, je ale pravda že make-up nám tú krásu ešte viac podtrhne. Niekedy je naozaj dobré si oddychnúť aspoň na pár dní od šminiek a "prevetrať" pleť :) Cítim sa sviežo, keď viem, že pleť dýcha so mnou :)

Trošku som sa rozpísala, ale mala som chuť napísať aj niečo iné, ako recenziu a podobne. Budem rada keď si vyjadrite k tejto téme. Výjdete von aj bez make-upu ? :) Dávate si na tom záležať ? :)

41 komentárov:

  1. "Nahá" jsi krásná! Jako holčička!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si krásna aj bez make upu, a líčenie len zvýrazňuje tvoje pekné črty :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. to každá je krásna aj bez makeupu :)

      Odstrániť
  4. Vyzeraš sympaticky tak či tak!:) ja sa maľujem vždy ked niekam idem. Nenamaľovaná naozaj idem len von so psom, či so smeťami. Aj ked používam len špirálu aj ked dosť výrazne a make-up. Ty máš výhodu, že máš dobrú pleť tým pádom si môžeš dovoliť výjsť von aj nenalíčená:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! No ja aj keď nemám práve pleť v dobrom stave a mám svoje "dni" tak mi je to jedno a idem von :D

      Odstrániť
  5. sluší ti to i jako nenalíčení :) makeup opravdu dělá divy, i já někdy koukám na sebe divně, když se odlíčím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) to teda áno je naozaj pekna zmena :D

      Odstrániť
  6. Bez mejkapu chodím úplne bez problémov, tiež sa mi ráno chce viac spať ako sa malovať, hlavne keď vstanem o pol siedmej a furt je tma, tak vtedy sa na to väčšinou vykašlem vždy. Radšej sa líčim pri dennom svetle než pri umelom, aby som videla čo vlastne robím :D
    A máš pravdu rozdiel je to teda fakt dobrý, očká máš úplne iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, ja tiež nikdy rano nevidim poriadne keďže ešte spím ale aj z dovodu svetelnosti najlepšie to je pri dennom svetle čo ja o šiestej rozhodne nemam takže každe rano podstupujem taku menšiu " no mirror challenge " :DDD

      Odstrániť
  7. S obočím souhlasím. Ikdybych neměla na obličeji make-up obočí musí být vždy udělané:)
    Moc ti to sluší i bez make-upu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez základu sa dalej ťažko posúva :) ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Si krásna aj bez malovania :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Proste si nadherná aj ked ideš uplne nenalíčená ale aj nalíčená :) Som zástancom toho že pleť musí dýchať a podla mna je uplne zbytočné sa nejako extra malovať len do školy alebo sa malovať za to že idem vyhodiť smetie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že niesom jedina tohto názoru :)

      Odstrániť
  10. No rozdíl je to hodně velký :)) jako u mě, já to mám to samé, akorát že bych nevylezla bez make-upu protože mám samý beďar ale bez nalíčených očí už bych taky klidně jela do krámu nebo tak :). To je stejnak rozdíl když se my holky namalujem, ale závidím těm na kterých ani není poznat že nejsou nalíčené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naštastie nejakým akné netrpím, to by som asi tiež naniesla aspon korektor :) U mna je to len občas :) takym zavidim aj ja :D

      Odstrániť
  11. Ved ty si krasna aj bez farbiciek takze urcite ti ziadny follower neodide!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gorgeous look, love the natural finish.
    xx http://1finedai.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som rovnakého názoru :)
    Síce ja jediné, čo musím vždy použiť je make up, ale to je len z dôvodu zlej pleti :/ Minule som akurát vravela kamarátke, čo by som dala za to, keby aspoň jeden týždeň nemusím chodiť ani s makeupom....:/
    A je to pravda niekedy sme dokonca aj krajšie bez všetkej tej kozmetiky :)
    Tebe to pristane aj nenamaľovanej :)
    Tati´s blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ak má niekto zlú pleť tak to chápem :) Aspon cez dní voľna, prázdnin nie ? :) ďakujem pekne Tatianka :)

      Odstrániť
  14. Jak už zde bylo řečeno, jsi hezká i bez make-upu, ale namalovaná jsi krásná. Musím ale přiznat, že bych tě bez make-upu nepoznala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by si asi nebola sama :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  15. Sluší ti to i bez makeupu, ale s ním jsi taková dospělejší. Mohu se zeptat, kolik ti je let?:) Přidávám se ke čtenářům:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. už aj rušim sledovanie :D:D:_D:D:D:D:D:D ja nevindem von bez obočia ani z izby ostatne mi netreba :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Páni, docela dost změna ale i tak si moc hezká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. :-) Jejda :-) Já na tom nejsem jinak :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Naľavo dievčatko, napravo žena. Ale obe baby sú pekné :)
    Väčšinou chodím nenalíčená, ale popravde s tým mám problém, lebo mám hroznú pleť. Dobre, nie hroznú, ale zlú. S make-upom sa cítim o niečo lepšie. Sebaistejšie. Ale milujem situácie, keď si prejdem prstom po oku, lebo ma svrbí a potom rozmýšľam - maľovala som sa? nemaľovala som sa? a ten super pocit, keď zistím, že nie a nemám nič rozmazané. To je na nezaplatenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. make up ťa pekne zvýrazní, no prirodzene si veru krásna tiež :)

    Zuzana
    BSUpdate

    OdpovedaťOdstrániť
  21. úžasná zmena ! :) si krásna aj bez makeupu ale aj s ním ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Presne jak bylo receno, bez make upu jsi jako holcicka :) takova nevinna , slusi Ti to tak jako tak. Bez mu jako devcatko a s mu jako dama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. podla mna vypadas dobre aj tak aj tak :) len namalovana vyzeras trosku starsie :) ale inak super :)

    Beauty Bubble


    OdpovedaťOdstrániť