24. októbra 2013

♥ Spomienky uložené v polaroid fotkách - Printic ♥

Ahojte kočky :o)
Dneska tu mám pre Vás článok o mobilnej aplikácii Printic, ktorú si môžte stiahnuť do svojho mobilu, pokiaľ máte Android alebo vlastníte IOS. Polaroid fotky som vždy obdivovala a majú v sebe nejaké kúzlo, čaro narozdiel od klasických fotiek. Tieto mi prídu viac zaujímavejšie, čo je síce samozrejme a každá fotka uschováva krásnu spomienku, aspoň pre mňa sú "iné" od klasiky, neviem ako na Vás pôsobia polaroid fotky :o) Ako som videla nie som jediná, ktorá som mala vďaka spolupráci možnosť si objednať svoje polaroid fotky priamo cez mobil vďaka tejto mobilnej aplikácii :) Fotky si môžte vybrať z mobilu, z Facebooku či z Instagramu.. Ja som vybrala snáď všetky možnosti, aj zo zrkadlovky, takže fotky sú naozaj kvalitné. Je to naozaj veľmi ľahká, priehľadná aplikácia, postup je taktiež jednoduchý, nie je na tom nič ťažké..Jedna polaroid fotka stojí 0,79 €, čo je teda podľa mňa dosť, takže skôr je tá aplikácia určená asi na objednanie pár fotiek, plusom je poštovné, ktoré je zadarmo. Sídlo Printic sídli v Paríži, čo som netušila, no vyčítala som to z obálky :) Dodanie je do 3-5 dní. Teda veľmi ma potešilo, keď mi to už včera prišlo keďže v nedeľu som fotky objednala :o)

Fotky mi prišli v takejto krásnej orandžovej obálke, ktorá je podľa úplne milá. Fotky majú rozmer 8x10cm, no mne neprídu ani malé ani veľké, také akurát :) Fotky sú vytlačené na kvalitnom fotopapieri a sú lesklé :) Inak k fotkám sa dá napísať aj vlastný popis, ja som si na tri fotky dala a ostatné som zvolila čisté :) Podľa mňa tieto fotky by mohli byť ako skvelý darček pre niekoho či už partner, rodičia(mamina bola z fotiek veľmi nadšená ) alebo kamarátka :) Určite by ste ich s tým potešili, ja som hneď porozdávala zopár fotiek, takže mi na nástenke ostali štyri, no a myslím, že túto aplikáciu niekedy v budúcnosti ešte využijem na uschovanie spomienok vo fotkách :)
 
:-* 

Poznáte Printic ? Páčia sa Vám Polaroid fotografie ? :o)

11 komentárov:

  1. vyzerá to fajn :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, tu službu neznám, ale je to fajn:) Zrovna nedávno jsem si říkala, spousta fotek v pc, kdybych je nějak ztratila, pc odešlo, tak mi vlastně zmizí ve fotkách tolik krásných vzpomínek:(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O printicu jsem už hodně slyšela hlasně blogggerky si to moc chválí. Asi taky zkusím :)



    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to skvělá věc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky nad tím už nějakou chvílí přemýšlím, ty fotky mají opravdu kouzlo a vypadají krásně. a tu Mickey Mousovou mikinu mám doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja teraz lutujem že som ju tam nechala, perfektna je :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. To aj u mňa bolo, nevedela som ktore si mam nechat vytlačiť :)

      Odstrániť
  7. Krasne fotocky mna. Tiez oslovili no zatial som si nevybrala ktore chcem

    OdpovedaťOdstrániť