1. októbra 2013

September Favorites 2013 ♥


Ahojte, september máme za sebou, začína nový mesiac a rozhodla som sa trošku spraviť iný typ článku, ktorý tak často na blogu nevidíte..Dnešok chcem povenovať svojim kozmetickým septembrovým favoritom..:o) Možno, niekto tieto články má rád a kto nie, tak nech ho rovno preskočí...Musím teda priznať na úvod, že tie dni neskutočne letia, celý september len prefrčal pred očami a čoraz rýchlejšie sa blížime k zimnému obdobiu, nestíham si to ani uvedomovať. Rozmýšľate už o vianočných darčekoch ? :o)Je vidieť, že som sa tak trochu už preniesla na jeseň, žiarivé farbičky som vymenila už za temnejšie, zemité odtiene.

Najlepší hydratačný krém, ktorý je síce podľa mňa lepší na "horké" dní, keďže jeho gélová treba hydratovať pravidelne, takže sa ho tak ľahko nevzdám, len neviem čo potom keď sa mi naozaj zminie budem hľadať nejaký hydratačný krém, ktorý stojí za to. Ak máte nejaké tipy, dajte mi vedieť !! :)
BB krémy u mňa stále vedú, tento mesiac môj najobľubenejší je od Biodermy z rady Sensibio AR, odtieň mi stále skvelo sedí, keďže opalenie mi ešte veľmi nevymizlo, tak to hodlám poriadny využiť :)
Momentálne je moja pleť pomerne dosť mastná narozdiel od toho ako som ju mávala pred nedávnom, neviem čím to je, ale bez toho aby som ju nezmatnila týmto skvelý transparentným púdrom od NYC už von ani nevýjdem. Veľmi mi vyhovuje, aj na zafixovanie korektoru pod očami a pod. Za tých pár eur je úžasný !
Tento vysoko krycí korektor(02) je must have pre tích, ktorí trpia kruhmi pod očami. Je naozaj veľký rozdiel bez/s ním. Veľmi mi vyhovuje, aj keď to balenie by mohlo byť iné, niekedy sa mi fakt ťažko otvára, Odtieň mi skvelo sedí a keď mi dôjde hneď pôjdem pre ďalšie.
Túto duo lícenku mám len krátko a preto ju ešte len testujem, ale veľmi som si obľúbila tú ružovú časť, veľmi pekný odtieň na bežné nosenie, ta druhá polovica lícenky, mi príde, skôr ako bronzér a je dosť oranžový, takže mi príde, že nevyzerá veľmi prirodzene na tvári ani ako bronzér, takže tú stranu veľmi nepoužívam. No aj napriek tomu, som spokojná, musím pochváliť aj krásny krajkové balenie, fakt krása :) Čoskoro bude samotná recenzia :)


Po dlhom čase som zase použila paletu od Zoevy, ktorá obsahuje vínové, tmavo hnedé odtiene ako stvorené na jesenné kombinácie :) Ďalej som dosť používala Zoeva pigment(Caffe Royal), ktorý sa dá použiť naozaj všemožne jemne,ľahko, na mokro, v silnej vrstve, dajú sa s ním všelijaké líčiace kombinácie vytvoriť, čo ma na tom pigmente baví najviac. Samozrejme klasicky podkladovka od Zoevy, tá nesmie chýbať. Moja jumbo pencil v odtieni Milk od NYX je božská a je mojím obľúbencom po celé mesiace..:) Aby som nebola teraz stále len za tmavé líčenie, rada si ich oživujem práve mono tieňom v odtieni Trax od MAC :)
Obľúbila som si túto dvojku, ktorú som prevažne nosila v minulom mesiaci. Od Rimmelu to je tmavšia varianta, krásny malinovo-vínový odtieň(09), ktorý úplne milujem a od ELF studená ružová v odtieni Runway Pink , vhodná na denné nosenie. TOP !

Pomaly sa krásne rána menia na ostré, studené rána a ja musím mať vždy pri sebe nejaký dobrý balzám, tento od Carmex je môj obľúbený už rok, od kedy som bola v Londýne a tam som si ho kúpila. Je to asi moje štvrté balenie a pomaly sa zas míňa :(

Celý ale naozaj celý september som testovala a stále teda aj testujem túto dvojku na suché a poškodené vlasy Nodé S od Biodermy, prvý krát som použila niečo na vlasy z lekárskej kozmetiky, teda neviem či sa ráta lopúchová voda na vlasy..:D Už čoskoro bude podrobnejšia recenzia, tak ak Vás zaujíma môj názor a výsledok tak sa tešte :)

Toľko k mojím septembrovým obľúbencom, určite mi dajte vedieť, aké produkty ste si vy obľúbili za september a či máte nejaký obľúbený produkt z vyššie spomínaných :o) Majte krásny deň !! :)

18 komentárov:

  1. Super, zboznujem tento typ prispevkov ;) co sa tyka tych voanocnych darcekov, tak vzdy ked sa takto ochladi, mam chut na vianoce :D Akurat dnes rano som nad nimi rozmyslala...Je to sialene? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj ? ja ich práve že občas preskakujem, len pozrem obrázky a idem dalej :D ha to zas ja naopak, nejako mi to v hlave nevrta zatial :) myslim, že to je normalne :DD

      Odstrániť
  2. Tie ruže vyzerajú úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. keď je v obľúbencoch tak asi :) čoskoro bude recenzia ! :)

      Odstrániť
  4. O balzamoch od Carexu som už čo to čítala, ešte som ich neskúšala, ale vyzerá, že ho dosť používaš :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to áno práve sa mi zminul a už nemám žiadnu rezervu :(

      Odstrániť
  5. Pekný článok, Patty. Mne sa do týchto ,,mesačných, súhrnných´´ článkov na blogu akosi nechce a pritom sú fakt zaujímavé. S tvojim názorom na hydratačné sérum od Biodermy súhlasím, som s ním veľmi spokojná. Zasa naopak, so starostlivosťou Nodé som spokojná nebola, vytvárali sa mi lupiny. Tiene od Mac mám veľmi rada. Na pery som si teraz na jeseň obľúbila starostlivosť od Saloos a pery sú tiež po ňom krásne hydratované a jemné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) No ani mne sa dotoho velmi nechcelo, ale tak prekonala som sa, aby tu bolo trošku zmeny, niečo nové, čo nerobím tak pravidelne :) to naozaj? mne sa naštastie lupiny nerobia z toho, ale tak uvidim, ešte som to nedopouživala, čitala som recenzie niektorym to vyhovuje a niektorym zas nie no.:) od Saloos mam len kokosovy olej, teda ktory sa mi už míňa a zachvilku v ňom nič nebude a planujem niečo ďalšie od tejto značky, tak si mi dala skvely typ ! :) o pery sa treba starať :)

      Odstrániť
  6. Skvělý článek, mco mě bavil! Carmex už mám v plánu dlouho objednat, ale furt nevím jestli to za to stojí, hlavně proto že bych odjědnávala jen to .. Stejně tak se už dlouho rozmýšlím nad pudrem od NYC a až mi dojde můj Affinitone korektor, rozhodně si zajdu pro ten od Catrice! Rtěnku od Rimmelu si taky nemůžu vynachválit :) a taky bych chtěla tolik produktů od Biodermy, ale bohužel je to na mě moc drahé :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tka keby si si objednavala len Carmex tak neviem no, či sa to oplatí, ale tak ja som s nim spokojná, aj keď zo začiatku mi trošku vadila pepermitová voňa alebo čo to je, také chladivé ale zvykla som si :) Ten puder je skvely, určite ho skus :)

      Odstrániť
  7. NYC pudr <3

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie šampóny od Biodermy sú skvelééé !! a vlastne všetko z tohto článku akurát Carmex som nemala tak neviem posúdiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, som s nimi spokojná až na pár detailov :)

      Odstrániť