26. októbra 2013

Rýchle, jednoduché, rozkošné hallowenské líčenie - Hello Kitty :o)

 Ahojte mačičky ! :o)

Dneska tu mám pre Vás tip na hallowenské líčenie, ktoré je rýchle, jednoduché a veľmi rozkošné. Inšpirovala som sa Hello Kitty, ktorú určite každý pozná :o) Tutoriálov na youtube je veľmi veľa aj ja som sa nechcala inšpirovať a dúfam, že sa Vám môj výsledok páči :o) Ak ste sa na poslednú chvíľu rozhodli, že idete na nejakú halloweenskú párty a nebaví vás žiadny zombie make-up a chcete byť za niečo super cute tak myslím, že toto by mohlo byť pre vás ideálne :o) Produkty, ktoré budete potrebovať k zhotoveniu tohto looku je biely make-up /biela ceruzka, ružový tieň, nejaká linka či už vo fixke, gélová, tekutá, jemný, ružový rúž, špirála
Ja som použila : NYX Jumbo pencil (Milk)
                         Dermacol linka vo fixke
                         Ružový tieň (Zoeva paleta 98 očných tieňov)
                         Dermacol Grow mascara
                         Alverde Eyebrow gel (01 Blond)
                         Rimmel London  Kate Moss 06
Určite mi napíšte, či sa Vám páči aj takýto milý halloweenský look :o) Prajem Vám krásny deň :o)

26 komentárov:

  1. jů, tak to se ti moc povedlo! :) úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podarenéé hehe velmi milé :))) šikovna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to je moc hezké :) Jsi v tom opravdu kouzelná :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hah zlaté, to by ma nenapadlo :)) Len musím ako Hello Kitty maniak povedať, že mašlička by mala byť tak krížom cez uško, ale to je len detail, verím, že nikto iný okrem mňa to nerieši :D Ja sa na halloweenskú párty síce chystám, ale budem asi Alica z Krajiny zázrakov, takže nič extra kreatívne bohužiaľ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mna by to nenapadlo, keby som to nevidela na youtube :D noo s tou mašlou to bolo asi naťažšie a niesom s nou spokojna ale čo už :D A sa mi zdá, že aj noštek by mal byť žltý či ? :D o dúfam, že sa na blogu podelíš o fotečku :)

      Odstrániť
  5. tak to sa ti podarilo...zlaté :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný líčení :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ježííš to je roztomilé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hrozně roztomilé a povedené!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to je zlatučké! A strašne rozkošné! Naozaj vydarené halloweenske líčenie! Si šikulka :o)

    OdpovedaťOdstrániť