30. októbra 2013

Po dlhom čase gélové nechty...:)

Ahojte kočky. Dnešný post bude o mojich nových nechtoch, ktoré som si dala včera spraviť. Už na FB stránke som Vám o tom informovala a dlhší čas som rozmýšľala že si dám po dlhej dobe zas gélové nechty. Keby mám svoje nechty krásne, zdravé, silné a dlhé tak o nich vôbec nerozmýšľam a tým, ktorí nemajú problém so svojimi príronými nechtami, úprimne závidím. No chcela som mať konečne pekné nechty a potrebujem aby mi moje nechty trošku dorástli a takto ich nemám aspoň na očiach a nevšímam si ich :) Toto sú asi tretie gélové nechty, nadávam si ich často, keďže pokiaľ sa s nimi naučím žiť to nie je nič pre mňa. Taktiež si nadávam nijak dlhé, hnusné pazúre, čo sa mi vôbec ani nepáči, som skôr za kratšie nechty :) Tentoraz som si dala ale iný tvar nechtov, ktorý sa mi vôbec nepáčil zo začiatku ale je určite lepší ako nejaké hranaté lopaty :) Tieto nové nechty sú na štýl siletto (stačí si dať do google), ktoré sú ale väčšinou omnoho dlhšie a do špicata. Chcela som niečo úplne jednoduché, telové, také, ktoré sa hodia úplne ku všetkému :) Na fotkách vyzerajú viac do biela ale skutočnosti sú jemné, hnedé. Na prstenníku mám holografické trblietky, ktoré celý vzhľad pekne oživili :)
Budem rada, keď mi napíšete aký je Váš názor na gélové nechty a aké sú Vaše skúsenosti s nimi :) Prajem príjemný dník :)

26 komentárov:

  1. Pekné.Ja som mala gélové nechty len pred nedávnom.Nemám s nimi žiadny problém.♥
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj tie sú úplne úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zkušenosti s nima nemám, ale vždycky jsem si přála gelovky :D Ale ty tvoje jsou nádhernééé, mi přijdou že se hodí na svatbu :) :_D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi pekne, ja mam svoje celkom ok, ale vacsinou v lete si davam robit gelove

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyhle se moc povedly!:) mám ráda takové jemné ikdyž sama se líp cítím ve výrazných:)
    Já sama si gelovky nedělám,mám to štěstí, že moje nehty jsou pevné a rychle rostou:) takže tohle řešit nemusím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja robim nechty a tesi ma ze coraz viac dievcat si dava prave takyto mandlovy tvr,niekedy do spicatejsia..je to prakticke a posobi prirodzenejsie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsou super, přesně takovéhle si chci dělat, jen ty třpytky výraznější.
    Jinak zkušenosti nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ešte som gélové nemala, ale každopádne by som ich chcela strašne vyskúšať :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem zatím ještě nikdy gelové nehty neměla, ale tyto se mi líbí, jsou takové elegantní :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :O Wow....milujem biely lak na nechti posobi tak čisto a jemne :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja sa musim priznat, ze nie som fanusikom gelovych nechtov, ale tvoje vyzeraju prirodzene:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jsou nádherné a vůbec nevypadají, že by byly gelové :)))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sú pekné a prirodzené :) ja nemám nič proti gélovým nechtom a je to podľa mňa veľmi pekné ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sú krásne :) tiež mam problem s nechtami...strašne sa mi lámu..aj by som si dala gélové len sa bojím aby som potom nemala ešte väčšie problémy s nechtami :/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sú naozaj krásne :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. uplne nadherne aj tvar je super a nie moc dlhe take su krasne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I love your post and blog :) Your style is adorable <333 X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sú krásne! Tiež sa mi takéto oblejšie a konkrétne aj stiletto nechty veľmi páčia, s gélovkami som mala tú česť raz a páčili sa mi, síce som sa s nimi nevedela ani obuť (keď som odchádzala od nechtárky to bola strašná prdel :D) ale po dni-dvoch som si zvykla a možno by som do nich šla znova, keby som sa o tie svoje vlastné nezačala poriadne starať, teraz je mi ľúto dávať si na ne niečo umelé, aj ke´d stále nie sú tip top. :/ Vyzerá to krásne, holografické trblietky sú super! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jsou nádherné, já zatím gelovky nikdy neměla, ale už delší dobu mě dost lákají, tak uvidíme :)

    A ráda bych všechny pozvala na Giveaway o make-upy Maybelline :)
    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. veľmi pekné:) takéto by som si dala aj ja a nebála by som sa, že si s nimi vypichnem oko ako pri tých špicatých :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ďakujem veľmi pekne všetkým :))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. paci sa mi tvoj tvar.. teraz idu velmi do spicata, ale niekedy mi to pride uz moc.. vyzera to veli pekne a decentne, vhodne ju vsetkemu, na kazdu prilezitost.. ja som gelove nechty nikdy nemala, nemam silne nechty, ale nosim ich trosku dlhsie, viac sa mi to paci.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mne dosť zničili nechty! :/ ale tie tvoje su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. krásne! :) ja mám to šťastie že tie moje mám silné a aj zdravé takže by som sa veľmi bála že by sa mi oslabili potom alebo veľmi zničili.. ale niektoré typy géloviek sa mi páčia veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Vybrala si si pekný tvar aj farbu, je to také jemné :) Mne osobne sa gélové nechty veľmi nepáčia (až na pár výnimiek, ako napríklad tie tvoje), som skôr za prirodzenosť. Navyše by som sa bála, že po ich odstránení budú moje nechty ešte nekvalitnejšie ako predtým.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Krasna farba *_* nevies aky je to uv gel?

    www.nailsbyanet.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť