11. októbra 2013

Mojich 5 najobľubenejších romantických filmov za poslednú dobu :o)

Ahojte kočky :o) Dneska som chcela napísať recenziu no nejak nevydal čas a preto tu mám pre Vás len menšie tipy na filmy, ktoré som za poslednú dobu (2 týždne) videla a veľmi obľúbila :o) Pomaly každý deň, pozerám filmy, hlavne romantické, na tie nedám dopustiť a mám taký pocit, že som skoro všetky romantické filmy videla ak máte pre mňa nejaké tipy, určite mi dajte vedieť nejaké, ktoré stoja za stiahnutie :o) Dúfam, že sa Vám aj takýto článok páči a možno Vás nejaký film aj zaujme :o)










Tento film sa stal jeden z mojich fakt najobľúbenejší, je to španieský film, čo je aj na prvý pohľad vidieť. Je to niečo iné, ako každý romantický film, veľmi sa mi zapáčil a rada si ho pozriem znovu, odporúčam naozaj pozrieť..Myslím, že je aj druhý diel, no ten som nenašla nikde na stiahnutie, tak ak viete kde by som ho mohla stiahnuť, prosím hoďte mi link :) 
PS: Bez sĺz to jednoducho nejde dopozerať :)




Aké máte plány na víkend ? Prajem Vám krásny víkend :o)

PS: Giveaway už je ukončená, cez víkend ju vyhodnotím a dozviete sa meno výhercuu v najbližšom článku  a na FB stránke ! :)

12 komentárov:

  1. Tak to se nechám inspirovat! :) Děkuji :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne takéto nejaké tipy som teraz potrebovala :) ďakujem :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. plne s tebou súhlasím♥
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tý jo ani jeden jsem neviděla, takže díky za tip :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj skvelé filmy nevieš kde by som mohla stiahnuť Bezpečný prístav? XOXO -N

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to sťahovala cez torrent..inak okrem uloz.to nemam nič overene :( skus na googli niečo pohladat

      Odstrániť
  6. tak z tychto som nevidela ešte ani jeden diky za typy idem už aj sťahovať... ja tiež taketo filmy mam velmi rada a už by som si tiež pozrela niečo nove :)))diky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Safe Haven je úžasný film, který jsem viděla už několikrát a pořád se mi neomrzel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dakujem za tipy myslim ze som z nich ani jeden nevidela takze sa najblizsie do nich pustim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Včera jsem se podívala na Love and Honor a musím říct,že film je v podstatě o ničem ,ale díky Liamovi je ten film pěkný :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páčil, aj Liam :D Ale vadil mi český dabing a jeho hlas, to bolo niečo strašné, ako keby tam mal 60 rokov :D

      Odstrániť
    2. Ten hlas se k němu opravdu nehodil a v první chvíli mi to přišlo strašné,ale potom jsem si nějak zvykla :-D

      Odstrániť