22. októbra 2013

♥ Moji miláčikovia: Real Techniques Core Collection & Starter Set ♥

Už je to pár mesiacov čo do mojej skromnej zbierky vedľa Zoeváckych štetcov pribudli slávne Real Techniques štetce, konkrétne sada Core Collection a Starter set.
Kto o značke Real Techniques nepočul, tak tieto štetce založila Samantha Chapman z  Pixiwoo. Na youtube sú tieto sestry veľmi populárne, nájdete od nich rôzne líčiace kreativity, tipy, triky, natočila aj rôzne videá práve o týchto štetcoch ako ich používať, na čo slúžia a podobne. Keď som sa ja o štetcoch dozvedela tak ešte neboli dostupné na českých a slovenských e-shopoch alebo teda ja som o tom nevedela. Nakoniec prišla s nimi Plum Foolery a jej e-shop z kade ich aj mám :o) Štetce sú tak na blogoch, na youtube a všeobecne v kozmetickom svete veľmi známe a prevažne chválitebne.
Štetce používam každý deň, pravidelne ich čistím, štetinky nevypadajú vôbec, tvar štetiniek sa nijak nepokazil a štetce sú presné také ako na začiatku.
S kvalitou a jemnosťou štetcov môžem len súhlasiť, majú syntetické štetinky, ktoré sú ultra jemné, pri aplikácii ich skoro nie je ani cítiť, ako som už spomenula štetinky vôbec nevypadavajú. Štetinky sú dostatočné husté, po vyčistení rýchlo uschnú, čo som bola veľmi prekvapená, narozdiel od dĺžky uschnutia Zoeva štetcov. Majú hliníkovú rukoveť a na konci sú pogumované, čo trošku nechápem, keďže tam ja ich držím skôr nižšie pri aplikovaní produktu, ale to je len detail. Každý štetec má na rukoveti napísaný názov a popis načo má slúžiť. Sú dostatočné veľké, výborne sa mi s nimi pracuje.
CORE COLLECTION
Sada Core Collection obsahuje 4 štetce určené na tvár, no ja som pre niektoré našla aj iné využitie, nie len na to, na čo sú určené, takže sú tak trochu aj multifunkčné. Túto sadu zbožňujem, niektoré štetce používam úplne pri každom líčení, niektoré zas pomenej.Prídu Vám v plastovom obale, na zadu máte popis o štetcoch. Štetce sú v čiernom puzdre, ktoré si u niektorých môže nájsť využitie, no ja osobne som si ho odložila, toto púzdro však nie je na zahodenie. Je v ňom aj voľné miesto pre ďalšie štetce, čo je super napríklad pri cestovaní. Ak máte štetce však špinavé, tak sa Vám toto čierne púzdro rýchlo zašpiní, zapína sa na suchý zips. Cena tejto sady je cca 25 €, na zahraničných stránkach myslím, že určite aj o niečo lacnejšie ako na SK/CZ.

BUFFFING BRUSH
Môj favorit zo všetkých možných štetcov aké som len mala. Štetec na púdrový či minerálny make-up, ja osobne ho používam skôr na tekuté produkty, ako je make-up, BB krém, časom som ho používala aj na púder, no na tekuté produkty, sa mi viac osvedčil a viac sa mi páči ten finálny, prirodzený finish. Produkt skvele "naberá", zapracuje do pleti, čistenie štetca je tiež veľmi ľahké. V prípade núdze sa dá s ním naniesť aj lícenka či bronzér, no na to mám radšej iný štetec, každému vyhovuje niečo iné :o)

POINTED FOUNDATION BRUSH
Z počiatku sa mi zdal veľmi malý na aplikáciu tekutého make-upu, používam ho momentálne naozaj málo aj to skôr na veľmi riedke make-upy,alebo len na určité miesta, aplikácia make-upu celej tvári je trošku zdĺhavejšia záležitosť. Využitie by niekto mohlo nájsť aj na kontúrovanie tváre pomocou tmavšieho make-upu.

DETAILER BRUSH

Zmenšenina vyššie zmieneného štetca, tento používam asi najmenej, je určený na detaily, ja ho sem tam používam aj na aplikáciu rúžu. Na korektor používam štetec Deluxe Crease Brush (Starter Set) , o ktorom si môžte prečítať nižšie..


CONTOUR BRUSH
Môj druhý najobľúbenejší z tejto sady je práve štetec na kontúrovanie, ktorý mi veľmi vyhovuje. Veľmi sa mi páči jeho vzhľad. Na kontúrovanie je vynikajúci, keby bol kľudne na predaj s buffing brushom také menšie duo tak by som si si ich určite znova kúpila :o) Používam ho najmä na bronzér a pomenej na lícenku.



STARTER SET

DELUXE CREASE BRUSH 
Najpoužívanejší štetec z tejto sady, aj keď ho nepoužívam vôbec nato, načo je určený, keďže som vôbec nepochopila ako ho niekto môže použiť do ohybu oka, to jednoducho nejde ! Je dosť veľký a hustý aby som s ním tieňovala oko, zato na zapracovavánie korektora je úplne úžasný ! Používam na nedostatky už len tento štetec a neviem si ho vynachváliť. Výsledok zakrytia s týmto štetcom je výborný, prirodzený (ako z Photoshopu :D )

BASE SHADOW BRUSH
Klasický, príjemný, využiteľný štetec na aplikáciu tieňa na väčšiu plochu, používam ho často a vyhovuje mi, nemám mu čo vytknúť. Dá sa s ním aj tieňovať oko. Tiene pekne naberá na štetinky.


ACCENT BRUSH

Maličký štetec s malinkatými štetinkami, využitie si u mňa našiel na krémové linky alebo na rozmazanie dolnej linky, taký štetec mi chýbal :)


PIXEL-POINT EYELINER BRUSH
Neviem si vysvetliť ako ho niekto môže použiť na robenie linky, pre mňa je úplne vhodný na nanášanie rúžu. Raz som skúšala robiť si s ním linku, no poviem Vám to ste mali vidieť :D


BROW BRUSH
Vzťah sme si k sebe našli až po niekoľkých mesiacoch, keď som sa ho rozhodla znova vyskúšať po fiasku s ním, keďže mi pripadá na obočie aj tak stále nejaký veľký, no koniec koncov je to fajn štetec, síce moje riedke obočie s krátkymi chĺpkami nevyplní až tak ako by som chcela, pekne sa s ním obočie dá tvarovať.


Tak a už sme konečne na konci článku, recenzia mi dala naozaj zabrať, ale tie štetce stoja za to, či už za ten čas, čom strávila nad napísaním tejto recenzii, nafotenia fotiek alebo ich ceny. Kvalita určite prevyšuje ich cenu a štetce patria k tým kvalitnejším. Obidve sady môžu začiatníkovi veľmi pomôcť a nezabudnite že štetce robia líčenie úplne niečím iným a posunú ho na vyššiu úroveň. Sú základom líčenia. Za mňa by dostali 1*, mám ich veľmi rada, používam ich stále a skoro každé líčenie na blogu je spravené práve s nimi samozrejme s kombináciou so štetcami od Zoevy.
Určite mi napíšte do komentára čo vy a Real Techniques, poznáte sestry Pixiwoo? Máte nejaké štetce RT ? Ako ste spokojné ? Dúfam, že recenzia niekomu pomôže pri kúpe správnych štetcov a že sa Vám páčila. Prajem Vám krásny deň ! Usmievajte sa ! :o)

22 komentárov:

  1. Vypadají moc dobře, musím se podívat po nových :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musim len suhlasit tie stetce su uzasne..nemam doma sice ziadnu sadu ale mam Setting brush, ktory je perfektny na zafixovanie korektoru pod ocami, alebo na rozjasnovac..druhy mam Expert face brush a milujem ho..make-up s nim naniest zle je takmer nemozne v tom stetci musi byt nejake kuzlo..aj pri hutnejsich make-upoch mam pocit, ze ho na tvari nemam a vytvori krasny prirodzeny finish..mrzi ma len, ze niektore stetce zo sad sa nedaju kupit aj osobitne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja plánujem si dokupiť aj ďalšie a Setting brush je na zozname, potrebujem štetec na rozjasňjovač, dá sa s nám aj kontúrovať nie ? :) To áno, hned by som niektoré dokupila, keďže je ťažké zas čakať pokým uschnú po čistení..

      Odstrániť
  3. Uz nejaky ten tyzden rozmyslam na stetcami Zoeva Very Croc a po tejto recenzii sa vobec neviem rozhodnut co si zaobstarat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tie som tiež pisala recneziu, kedže ich mám a porpavde po skusenostiach by som už išla skor do RT štetcov, aj ked ani Zoevácke nie sä zle, RT mi vyhovujú viac a sú viac multifunkčné a tak trochu Zoevu predbehli, aj ked zas Very Croc je oveľa väčšia sada :)

      Odstrániť
  4. RT štětce jsou prostě úžasné! :) a jinak mě docela překvapuje, že ten Deluxe používáš na korektor... mně se s ním uplně nejlíp na světě blendí :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako vravím, ja zas nechápem ako sa s ním môže bledniť :D Ja ho zas milujem na korektor :))

      Odstrániť
  5. Ja som uvažovala, že Ježiška poprosím buď od Zoevy alebo od RT. Ktoré sú podľa teba lepšie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zoeva vôbec nie je zlá, má kvalitné štetce ale po vyskúšaní RT štetcov Zoevu predbehli a vyhravaju nad nou, takže skôr by som Ježiška poprosila o RT štetce :) Nad akými štetcami do Zoevy rozmýšlaš ? :) Ja by som chcela niektoré tie jednotlivé, vynovené vyzerajú fakt luxusne :)

      Odstrániť
  6. Vyzeraju zaujimavo. Ja mam len Zoevacke a zopar od Elf. Nabuduce pre zmenu skusim tieto, ked ich tak chvalis :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by si s nimi bola naozaj spokojna :)

      Odstrániť
  7. úžasná recenzia na tieto štetce, rozmýšlala som nad kúpov štetcov od Zoevy, ale po tejto recenzií asi zmením názor, a kúpim si tieto od RT :)
    Pozývam ťa do mojej GIVEAWAY: DaysOfLuxury

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako vidím, tak teraz všetkych asi presedlám od Zoevy na RT, hádam potom nebude nikto sklamany :D dakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  8. Skvělá recenze, já těmto úžasným kouskům zatím odolávám, ale myslím, že nebude trvat dlouho a budou také konečně moje :-O♥
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! Ja som tiež dlho odolavala až nakoniec som ich dostala ako darček :))

      Odstrániť
  9. Nad core colection slintám už dlho ale tiež by som využila len tie dva štetce, čo ty, takže to asi nechám tak :) A starter mám aj ja a tiež je ten deluxe nepoužiteľný ale ten na linky je naozaj super. Skús ho napr na color tetko ja t´ho tak používam a spraví mi veľmi pekné líčenia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že by si využila aj zvyšné, ale nie tak často ako tie dva, ja využívam všetky, aj ked niektoré pomenej a na niečo iné..:) Myslím, že som už skušala s nim aplikovať color tattoo, no určite to skusim znova, kedže mam na plane jedno ličenie práve s color tattoo :)

      Odstrániť
  10. Ach ach, no taky je chci:))) Dala jsi si s tím fakt práci a já děkuju, jsem ráda, že jsem je mohla takhle dobře prozkoumat.. Souhlasím s tím, jak píšeš, že s kvalitními štětci to líčení jde zase o něco lépe, je to tak!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odpovede
    1. Na slovenskom e-shope krasotika.sk si ich možeš kupiť :)

      Odstrániť
  12. Krásny článok, krásne fotky. Nad týmito štetcami rozmýšľam už dlhšie, ale konečne som sa dokopala popozerať si o nich nejaké recenzie a pozisťovať, či fakt stoja za tie prachy. Takže aj táto tvoja recenzia je jedna z tých, čo ma prikláňajú k názoru - ÁNO, musím ich mať. Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť