20. októbra 2013

TAG Moje naposledy... :o)

Prajem Vám krásne nedeľné ráno ! 

Dnes si dáme taký oddychový, rýchly TAG, ktorý som teda na blogoch ešte nevidela, ale včera večer náhodou som ho videla o youtuberky Monberg Vienna a veľmi sa mi zapáčil tento TAG, tak som sa ho rozhodla spraviť, budem rada, ked ho spravíte aj vy, no označovať nikoho nebudem, kto chce, nech ho spraví :o) Ide o TAG Moje naposledy /My last time TAG čo znamená že budem odpovedať na 11 otázok, ktoré su zamerané na moje posledné aktivity :)

  1. Posledný Tweet - Twitter nemám, takže žiadny Tweet som nedala :D
  2. Posledné jedlo   - Pudingový zákusok so škoricou 
  3. Posledný sen  - Nepamätám si momentálne na žiadny :)
  4. Posledná SMS - Priateľovi na dobrú noc :D
  5. Posledný bozk  - Včera večer od priateľa ak teda nerátam ešte dnes ráno od psa :D
  6. Posledný nákup topánok - jesenné čižmy (CCC)
  7. Posledná fotka na Instagrame - Samozrejme so psom z dnešného rána :o)
  8. Posledný kanál na Youtube, ktorý si začala odoberať - SierraMarieMakeup, ktorý som našla pri pozeraní Boyfriend TAG-u :o)
  9. Posledné nocovanie mimo domova - Na to si teda vôbec nepamätám, kedže nechodím nikde nocovať :D Možno dovolenka ? :D
  10. To posledné čo robíš predtým ako ideš spať - Ak je to už ten čas, keď som v posteli tak na pery si dám balzám, pozerám si fotky na Instagrame potom prejdem k blogom a až pokým sa necítim veľmi ale naozaj veľmi unavená, tak to vypnem a idem spať :D 
  11. Naposledy prečítaná knižka - Beautiful Disaster od Jamie McGuire ! Úplne úžasná kniha, ktorú som za víkend prečítala a nevedela som sa od nej odtrhnúť :o) 

13 komentárov:

  1. skvelý tag :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Povedený tag:)
    a hrozně se mi líbí fotka s pejskem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelý tag,možno sa ním inšpirujem a spravím ho tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. omylom som odstránila tvoj komentár na mojom blogu :((( promiň :)))

      Odstrániť
  4. super tag a roztomilej pejsek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je vážně hezký tag, možná se taky inspiruji :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento tag je takým nenúteným spôsobom zaujímavý :) a psík je podarený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ta knižka ma zaujala už svojou obálkou...najbližšie, keď budem na SR si ju požičiam ! poznačené...pekný tag ! :)

    Tati land

    OdpovedaťOdstrániť
  8. súhlasím ta kniha je super :D čítala som ju v slovenčine :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som ju čitala v slovenčine :o)

      Odstrániť