31. októbra 2013

Halloween skull skeleton make-up

Ahojte, dnes som narýchlo spáchala posledný halloweenský make-up, ktorým teda aj zakončím tohtoročnú halloweenskú sériu. Skull make-up je klasika, no keď sa povie Halloweensky make-up tak mi ako prvé napadne "kostrový" make-up. Bolo zaujímave to líčiť ale ešte zaujímavejšie to odličovať :D Dosť to dlao zabrať, ale tak myslím, že výsledok nie je až taký zlý.
Ak sa chystáte na halloweenskú párty práve s týmto make-upom, ale rozhodli ste sa až na poslednú chvíľu, tak ešte stále to stihnete, pretože na zhotovenie tohto make-upu potrebujete minimum produktov:
- je na Vás či chcete ako podklad mať bielu tvár alebo ostanete pri svojej, ja som použila Dermacol makeup cover, čím sa mi na pleti vytvorila tak trochu maska :D Zafixovala transparentným púdrom a následne naniesla bielu jumbo ceruzku od NYX na celú tvár a dekolt.
- ďalej budete potrebovať hocijakú čiernu ceruzku, hlavne aby bola naozaj čierna,keďže celý tento look je black and white :D
- dobre pigmentovaný čierny tieň
- štetce, čo je asi všetkým jasné
Na youtube nájdete desiatky postupov, videí ako dosiahnuť tento look, takže už len šup tam :o)
Aby som teda ukončila túto crazy halloweenskú líčiacu sériu, tak prikladám Vám mix všektých mojích halloweenských líčení, budem rada, keď mi napíšete, ktorý sa Vám najviac páčil :) Prajem Vám pekný deň :)

Chystáte sa na halloweenskú párty ? Ak áno aký make-up budete mať ? :) Slavíte nejak špeciálne Halloween ? :o)

20 komentárov:

  1. Úžasné!!! Ani bych tě nepoznala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perfektní! :) z celé serié se mi nejvíc líbí toto líčení alá kostlivec a upír :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nedá mi to a musím ti napísať aká si moc šikovná:) make up ti vyšiel na jedničku!
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasný make-up na halloween :) Fakt sa ti podaril

    werushaberry.blogspot.sk Na blogu prebieha GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc povedené:)
    Já sama chci nějaký vyzkoušet, ale bohužel dřív jak o víkendu si na to čas nenajdu:/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lebka vede!! Moc se ti povedla! Jo a odličování je paráda, zvlášť když jsem na ty černé partie použila gelové linky :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je bomba!!! :) Velice povedené :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaujimavo spravene. Mozes sa pozriet aj na moj blog, tiez som robila podobne licenie ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/10/dia-de-los-muertos-make-up.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásné :) nejlepší black swan!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle se ti povedlo! :) Pro mě by bylo ideální načmárat si na hlavu lebku, nedělá mi problém se pomalovat, ale vadí mi, že to má opravdu každý druhý a nechci být stejná. Opravdu se mi to líbí, ale nechci se v tom ztratit. A tak budu mít asi jen lebku na triku a co s ksichtem, to sama nevím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super, až som sa ťa zľakla na niektorých fotkách :) ja Haloween nejak špeciálne neoslavujem, je to skôr taký americký sviatok, ale u nás v meste je veľa haloweenských party:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyzeras fakt strasidelne a ani nahodou by som ta nespoznala

    OdpovedaťOdstrániť
  13. WOW...fakt sa ti to podarilo, ja som sa tiež snažila spraviť nieco podobne ale nakoniec som to mala iba na poľku tvare a nevyzeralo to tak pekne :P a s tvojich Halloween Make-upov sa mi určite najviac páčil tento a ešte sexi upír :) ale všetky sa ti podarili a boli úžasne :* :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak toto je ten najvydarenejší skull make-up aký som kedy videla! Krása!!! Dokonale si sa s tým vyhrala a vytieňovala. Si naozaj veľmi šikovná. Myslím si že toto halloweenske líčenie sa mi páči asi najviac zo všetkých.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wooow!! vyzerá to úžasne ! :)
    fashion-inspiration-love.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť