15. októbra 2013

Halloween make-up: Sexy Vampire

Ahojte ! Toto halloweenské líčenei vzniklo z minuty na minutu, keď sa mi chcelo niečo vytvoriť, spomenula som si na halloweensky tutorial Sexy Vampire keď som to videla, povedala som si, že to niekedy musím vyskušať :) No a trošku som sa s pohrala so šminkami, dodala ten upírsky efekt, upravila fotku a hotovo :o) Je to celkom jednoduché, na youtube nájdete veľa tutorialov na dosiahnutie tohto halloweenského líčenia. Inak ešte by bolo super, keby ste mali umelú krv, ak sa teda náhodou, rozhodnete spraviť toto líčenie a napr. bez váhania by som s "tymto" vyšla niekam na halloweenskú párty :o) Ja mám umelú krv, no vôbec nie je podľa mojích predstáv, je taká slabá, vodovo-oranžová, takže je fakt o ničom. Ale čo už :)
A ešte jedna fotená webkou, vôbec neupravená :)
Aký je Váš obľúbený halloweenský look ??? :o)

18 komentárov:

  1. Oh,to je úžastné
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velice povedené! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkný! ;-)

    wonderfulinfinity.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalý.! na halloween jak dělaný ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wo-o-ooow! To je super. Děsivé a hodně autentické. Ale přesto Ti to mooc sluší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá posledná fotka úplne super! Ja sa tiež chystám nejaký look spraviť, tak dúfam, že tento víkend mi už vyjde čas, ale ešte neviem, čo vymyslím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wáu ! :) je to skvelé a najviac sa mi páčia pery :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ide z teba strach :D ale ved to je ucelom..vydarilo sa, nazov je vystizny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tohle je fakt super a ty čočky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super! Ďakujem za inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vyzerá to super, ja som sa pokúšala minule tiež o niečo halloweenske, ale dopadlo to trošku skôr ako líčenie na karneval :D pozri kludne :)

    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nice makeup! This totally rock! I was looking for great and awesome Halloween makeup ideas and I found this one and I totally love it. thanks for sharing. Keep it up~!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Neeeee fuj, tak já si to tu tak projíždím, jak mrknu na další posty a bum, jsem se fakt lekla:)) No pěkné, povedlo se ti to!:)

    OdpovedaťOdstrániť