9. októbra 2013

Halloween make-up inspired by Snow White

Ahojte ! :)

Dnes tu mám pre Vás ďalšie halloweenské líčenie, no ale zas také normálnejšie a myslím, že v pohode na každodenné nosenie. Rozprávku Snehulienka a sedem trpaslíkov asi všetci poznáte, Snehulienka má jednoduchý make-up a ja som sa dnes podľa nej inšpirovala..:)
Základ je krásna, zjednotená, bledá pleť, výrazne červeno-oranžové pery a jemné oči s linkou. Obočie som si spravila čierne a následne som vo Photoshope ztmavila vlasy do čierna, ale zas len tak, aby to vyzeralo prirodzene :) Líčenie som mala za chvíľku spravené, vlasy má Snehulienka krátke, čo bol u mňa problém :D Ona ich má tiež objemné a zvlnené, čo ja tiež nemám, takže berte s rezervou vlasy :D  Ale tak, hádam, sa to niekomu aj na Snehulienku podobá :o) Dúfam, že sa Vám táto inšpirácia páči :)
Príjemný deň :)

18 komentárov:

  1. Jeee, to je nádherné! Hned bych chtěla jít někam na párty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krása! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to obočí je mooc:-/ kdyby ses tvarila normalne tak by se mi liceni si i libilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo je s mojim obočim ? :( to že je čierne ? tento look je inšpirovany Snehulienkou(ako si si mohla vyvodit z textu) takže je to niečo iné ako normálne líčenie a fakt neviem ako je tvarit sa normalne, keďže "duckface" nehadžem :DD

      Odstrániť
    2. tady to na mě působí jako pěst na oko ale je fakt, že to je halloween.líčení O:) zkus usmev místo duckface nebo pootevrene pusy :)

      Odstrániť
    3. mysliš že usmevovych fotiek tu je uplne najviac tak som si myslela, že je to už nudne no..:D a duckface nerobim preboha :DD

      Odstrániť
    4. usmev je vzdycky hezky, a na tobe obzvlast:) sak ja nerikam, ze delas duckface, reagovala jsem na to predtim:D

      Odstrániť
  4. Naozaj krásne :) Radosť pozerať na tvoje Halloweenske líčenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to super.apon si ma inspirovala ako sa namalovat na Halloween♥
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak toto je vážne super Snehulienkovský Makeup :) Tie pery a linky sú dokonalé :O :)

    Pozývam teba a tvoje čitatelky na moju The LittleBlackStar :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasná si! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. NO úúúúúúúža :D
    Super Sněhurka! ;))
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veď to obočie je dosť podstatné a úplne sa ti stvárnenie snehulienky podarilo, až len pozerám čo urobí jedno líčenie...ja neviem čo anonymovi vadí, ale mne aj tá pusa pasuje celkom do toho príbehu, ktorý z fotky srší :) úplne mám chuť pozrieť si takú kreslenú snehulienku :D

    OdpovedaťOdstrániť