5. októbra 2013

Halloween make-up inspired by Ariel Little Mermaid

Ahojte :o) Pred pár dňami ma zas pochytila líčiaca nálada a chcela som niečo extravagantné a napadlo ma, že by som mohla pomaly začať aj s halloweenskými líčeniami, takže toto je moje prvé tohtoročné, dúfam, že mi vyjde spraviť čo najviac a hlavne budem mať fantáziu, nápady :o) Toto je zo začiatku jemné, veľmi jednoduché aj keď dosť dôležité sú červené vlasy. Ide o Arielu malú morskú vílu, tú rozprávku aj postavičku milujem a hneď ako článok dopíšem, pôjdem si to aj pozrieť :o) Teda celkom som sa s tým pohrala vo Photoshope aby to bolo čo najlepšie, aj keď nikdy nie som so svojím výsledkom spokojná najviac :) Riasy som si zvýraznila v Photoshope, ako aj vlasy atď.. Dúfam, že sa Vám táto inšpirácia páči a prajem Vám príjemný deň :)

Nezabudnite sa zapojiť do giveaway, ktorá stále beží (do 10.10.) TU !

23 komentárov:

  1. Tak tohle je boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je nádherný . Moc se ti to povedlo :)

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádne..už na fb som obdivovala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj keď je trošku upravené vo photoshope, páči sa mi to ako inšpirácia:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezky nalíčené i hezky upravené :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. musim povedať že sa mi to viac pači ako ariel original super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako skutočná Ariel ;) Nádherné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné. Nemám čo vytknúť. Dokonalosť sama o sebe :-* Líčenie sa ti veľmi podarilo, tie farby sú úžasné :) No proste nemá to chybu. A tie riasy na druhej fotke sú dokonala, vôbec nevyzerajú, že sú zvýraznené cez PS. Dúfam, že spravíš viac takýchto halloweenskych líčení. Veľmi by ma to potešilo :-)
    Bebé

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krááásne ! Budem sa snažiť, čo najviac :) :-*

      Odstrániť
  9. super to vyzerá! dúfam, že z obočia zišla červená bez problémov :)

    tajdza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť