3. októbra 2013

Green make-up / Zelené líčenie

Ahojte !
Dnes tu mám pre Vás znova líčiaci článok, tento raz líčenie v zelených farbách. Musím sa priznať, že zelenú veľmi nenosím na očiach, no tento raz som dostala na ňu chuť a bolo to celkom zaujímavé, keďže mám aj zelené oči.Ako to už u mňa je zvykom, pôvodne som chcela úplne iný odtieň zelenej na očiach no vykľulo z toho toto..:o) Použila som po dlhokánskom čase paletu 168 očných tieňov. Fotiek je zas veľa, neviem si nikdy vybrať, no dúfam, že Vám to neprekáža. Líčenie som mala cez deň aj keď je teda trochu výraznejšie už len vďaka tomu že nie je v hnedých, zemitých odtieňoch. Budem rada, keď mi dáte vedieť, či nosíte zelenú na očiach a ako sa Vám toto líčenie páči :o) Prajem Vám príjemný deň :)

POSTUP

Pleť som vyčistila micelárnou vodou od Biodermy, následne som naniesla hydratačný gélový krém. Tentokrát som zvolila nie BB krém ale kompaktný make-up v svetlejšiom odtieni (je aj tmavší). Mám ho veľmi rada a preto ho používam momentálne celkom často. Pod kruhy pod očami a iné nedostatky som aplikovala kamuflážny korektor, ktorý je vysoko krycí. Pleť som zmatnila a zafixovala transparentným púdrom. Jemne som tvár vykonturovala a dodala trochu farby.

Keď je pleť hotová, na rade sú oči. Ako prvé som si vykreslila a upravila obočie, to je celý základ. Následne som ho zafixovala gélom. Na celé pohyblivé viečko až po obočie som naniesla podkladovú bázu a hneď potom bielu zvýrazňujucu ceruzku,ktorá tiene krásne zvýrazní. Do ohybu oka som naniesla tmavo zelený khaki tieň, ktorý som následne sa snažila jemne rozblendiť smerom k obočiu. Na celé pohyblivé viečko som naniesla jemne zelený tieň a zvýraznila som ho od polovici viečka tmavšou zelenou.Všetko som dobre poprepájala aby bol čo najmenší prechod a pod obočie a do vnútorného kútika som naniesla jemný, biely, rozjasňujúco tieň. Na dolné viečko som k vonkajšiemu kútiku naniesla tmavo zelený tieň, kde som pridala trochu čiernej. Smerom k vnútornému kútiku som naniesla zlato-bronzový tieň. Aby som oči ešte zvýraznila spravila som si linku. Napokon dve vrstvy riasenky, kto nemá pekne vytočené riasy (ako ja) tak sa hodí aj riadny vytočiť klieštikmi :o) Na pery som použila môj obľúbený balzám a o chvíľu matný ružový rúž. 


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

Bioderma Hydrabio Sérum
Bioderma BB krém Sensibio AR
Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzer 001 Sun Kissed
Dermacol Duo lícenka a bronzér
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIE

Alverde gél na obočie (01 Blond)
Essence set na obočie

OČI

Zoeva podkladová báza
NYX Jumbo Pencil ( Milk)
 168 očných tieňov paleta
Essence gelová očná linka (01 Midnight In Paris)

PERY

Carmex lip balm
 Rimmel London Kate Moss Matte Lipstick 101

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Zoeva Eye Definition

Na záver ešte jedna instagramová :)

39 komentárov:

  1. strašne ti to pristane :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, zelená ti neskutečně sluší :))) Skvělé líčení, já bych si ho zkusila v nude odstínu.:)

    Blog Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si strašne krásna, toto líčenie ti pristane :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. ja si na nu aj tak neviem zvyknut, ked ju mam na očiach :)

      Odstrániť
  5. Zelenou mám na očích nejradši! :) Moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa s nou ešte len s kamaratievam :) ďakujem

      Odstrániť
  6. ta zelená barvička ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zelená je jedna z mála barev, která mi (podle mě) na očích docela sluší, takže jí taky občas nosím:) jinak líčení se ti moc povedlo:)
    Ladí ti k očím!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala by som ju aj ja zaradiť k tym použivanejšim farbam, pretože ja sa jej nejako vyhybam :( dakujem :)

      Odstrániť
  8. tebe pristanú všetky možné farby :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkné :) Podle mě ty by jsi mohla nosit snad všechny barvy, které existují :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja uz nemam slov ........ Si dokonala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. velmi pekne:) inak objednala som si z iherb Real Techniques štetce(oranžova sada-tvar a fialova sada-oči) vyhovuju ti RT? A objednávala si z Iherb ak ano za ako dlho ti to prišlo pretože pišu že do 2 tyždnov ale niektorí čakali,že vraj aj mesiace.. Ika <3

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ďakujem :) nie ja som ich dostala ako darček a objednané boli z e-shopu Plum Foolery takže no neviem ti povedať :) A vyhovuju mi velmi, sú perfektné, radšej mám tu sadu na tvár :) Dúfam, že ti budu služiť a čoskoro prídu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tebe zelena velmi pristane k ociam :) ja ako modrooka hnedovlaska zelene tiene velmi nenosim, skor take mint v kombinacii so sedou, alebo striebornou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musim ju teda častejšie nosit :) mint odtieň milujem na očiach :)

      Odstrániť
  14. Prostě nádhera! Nic víc k tomu ani nejde dodat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak toto líčenie sa ti vážne podarilo a tá zelená ti velmi sedí.Ten rúž je taký krásny ;)

    TheLittleBlackStar

    OdpovedaťOdstrániť
  16. velmi pekne, okolo toho ruzu z Rimelu chodim neustale v drogerke, asi si ho najblizsie kupit, je velmi pekny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pisala som recenziu pred par dnami ak si nevidela a ak ti nebude vadit že vysušuje a zvyraznuje šupinky, vrásky tak určite do neho choď :)

      Odstrániť
  17. Nádherné, Tvé líčení mě vážně zaujalo:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jeeej krásne ako vždy! Milujem tvoje líčenia! Vždy ma niečim prekvapia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ty oči jsou naprosto, ale naprosto dokonalé, to se mi mooooc líbí a sluší ti to!

    OdpovedaťOdstrániť