7. októbra 2013

Dermacol recenzia: Duo lícenka a Love Lips balzamy

Ahojte !

Už je to nejakú dobu čo spolupracujem so značkou Dermacol a testovala som niektoré produkty, ktoré Vám dnes aj predstavím. Úprimne, nafotené ich mám asi mesiac aj viac, no dostať sa k dokončeniu ( k písaniu) je niekedy dosť ťažké. Na testovanie mi prišla Duo lícenka s krásnym krajkovaným vzorom a 3 veľmi známe a mnoho krát preberané na blogoch balzámy Love Lips. Ak chcete vedieť môj názor čítajte ďalej :)
Táto duo lícenka ma veľmi zaujala vďaka krajkovanému vzoru, ktorý je úplne perfektný. Od Dermacolu som ešte lícenky neskúšala a myslím teda, že majú len tieto duo lícenky vo viacerých farebných kombinácii.  Ja mám 01, ktorá sa skladá z jemnej, ružovej so studeným podtónom, ktorá mi príde úplne skvelá na zimné obdobie :) Aspoň teda zimu vo mne evokuje :) Druhá časť je oranžová, musím sa priznať,že doteraz som to brala že to je bronzér, ale keďže to je duo lícenka tak aj toto sa ma považovať za lícenku...moja chyba..Ako lícenku som ju ešte neskúšala, ale myslím, že bude veľmi prirodzene a pekne vyzerať v jemnej vrstve. Ako bronzér vyzerá pomerne neprirodzene a dosť oranžovo, čo sa mi veľmi nehodí, nižšie prikladám fotku, kde je použitá ako bronzér(dúfam, že retuš nebude vadiť, ale myslím, že to je pekne vidieť ). Čo sa mi páči je ich pigmentácia, ktorá je naozaj skvelá. Ružová lícenka obsahuje jemnnučké trblietky, ktoré sú na pleti skoro neviditeľné, obidva odtiene sú vynikajúco pigmentované. Dajú sa pekne vsrtviť pre dosiahnutie prirodzeného vzhľadu.  Krajkový vzor sa ešte nestratil z povrchu,tak dúfam, že mi ešte dlho vydrží. Používam skoro každý deň ružový odtieň, občas to jemne skombinujem. Výdrž je taká priemerná, vydrží 5-6 hodín a potom už to nie je také ako ráno a väčšinou si to neupravujem a nenanášam na WC-kách znova :D Žiadne mapy ani nič podobné som nepostrehla. Celkovo ale lícenku hodnotím pozitívne, hlavne teda vďaka studenej, ružovej, ktorá sa mi zdá na nadchádzajúce obdobie úplne ideálna a nič podobné nemám.
8,5 g /4,99 € v e-shope
Love lips už nie sú žiadnou novinkou, už nejaké tie mesiace sú v predaji a myslím, že veľa ľudí ich aj vlastní, ja som o nich veľmi rozmýšľala, keď sa mi práve Dermacol ozval o spoluprácu, takže som to nechala tak. Odvtedy vlastním tri Love Lips balzamy,spolu ich je myslím že šesť. Sú to vlastne balzámy so SPF 15, na leto ideál, aj keď na leto mám ja radšej silnejšie SPF na pery. Slniečko však nie je iba cez leto, ale stále takže SPF sa zíde po celý rok. Ako ďalšia výhoda je, že sú to tónujúce balzamy, takže Vám aj jemne zafarbia pery. Každý tento balzám má inú vôňu, inú farbu a  iný názov - slovo láska v inom jazyku, čo je úplne milé :)) Čo je ešte rozkošnejšie je že balzám je v srdiečkovom tvare. Neviem ako u Vás, ale mňa dokážu aj takéto maličkosti ako sú názvy potešiť a dostať :) Love lips už boli na blogoch veľmi ospevované, niektorým zase nevyhovovali, no u mňa sú na tej lepšej strane, aj keď nájde sa aj niečo, čo mi na nich vadí
.
Obal je klasický plast, niektorým sa už aj pokazil, no mne zatiaľ pekne drží, aj keď nie je to bohviečo, nemôžem napísať nič zlé. Páči sa mi aj potlač na obale. Do kabelky je to úplne skvelá vec ! Myslím, že Dermacol sa s tým pekne vyhral, nič extra ale je to zlaté a páči sa mi to.
Vône u jednotlivých balzámoch mi príde z časti umelá ale dá sa cez to preniesť a zacítiť aj peknú, jemnú vôňu. Kamarátke to vonia, mne zas nie, takže to je asi individuálne, každý máme iný nos na to..:D Veľmi mi vyhovuje pigmentácia, ktorá je jemnejšia, keďže ide o balzamy a ich cieľom je niečo iné, ale páči sa mi že pery jemne zafarbia, že sa dá aj vrstviť, no pozor aby už to nebolo veľmi, pretože vtedy už sa robia jemne hrudky, čo je nižšie na fotkách, aj trošku vidieť, keď sa poriadne zahľadíte. Pery dobre hydratujú, no myslím, že by mohli aj o niečo viac. Čo ma mrzí, je mizerná výdrž, nič nevydržia u mňa a do pol hodinky zmiznú z pier, aj keď nič nepijem a nejem, ale tak je to taká univerzálna vec, ktorý zas môže vadiť niekomu že farbí, že nevydrží a podobne, každý chce niečo iné, každému niečo iné ulahodí. Ako kabelková, školská záležitosť je to fajn vec..Treba dávať pozor aj nato, aby ste ho veľmi nevysunuli, pretože sa môže zlomiť . Rozhodne dopoužívam, aj keď to bude ešte strašne dlho, keďže mám tri ale ta porozdávam, jedno dám do jednej kabelky, druhé do druhej kabelky a som zabezpečená.:D Balzámov nie je nikdy dosť a musíte so mnou súhlasiť že záhadne rýchlo zmiznú a potom sa ťažko hľadajú..:D
Objem 3,5 ml / 2,99€ v e-shope
-s vitamínom E, SPF 15, bez parabénov
04 Amour (jahoda)
-pery zafarbí najvýraznejšie, červený odtieň s vôňou jahôd
06 Láska (višňa)
- do školy pre mňa najideálnejší, nosím ho v kabelke, pekný ružovkastý nádych

03 Amore (čokoláda)
-čokoladková vôňa, pekný hnedo-ružový odtieň

Vlastníte tieto Love Lips balzámy alebo duo lícenku? Ako ste s nimi spokojné ? :)
Prajem krásny deň s úsmevom na tvári :) 

12 komentárov:

  1. tá lícenka je krásna! hlavne vzor :) a nevedela som že tie balzámy tak pekne farbia :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá lícenka je krásna :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú lícenku ja osobne milujem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně teda ty balzámy nesedly... nic nevydrží a balení je hrozně nekvalitní, takže se mi zlomily :(


    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě tyto balzámy nějak extra nezaujaly :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lícenku mám aj jeden z balzamov.Mozno bude o nich recenzia na mojom blogu☺
    http://stylpetky.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z balzámů mám broskev a čokoládu a tvářenky jsem měla tři - 01, 02 a 04 a patří k tomu lepšímu, co v drogerii je

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi dobrý príspevok :) Tiež mám ten višňový a čokoládkový :)
    Ak sa smiem spýtať tak ako si sa dostala k tej spolupráci? Oni ťa oslovili či ako ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ano, oni ma oslovili cez e-mail :)

      Odstrániť
  9. :) tie balzámy sú úplne úžasne

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta tvářenka mě hodně zaujala. Má krásnou barvu ! :)

    Můj blog .http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť