28. októbra 2013

Bioderma Nodé S recenzia

Ahojte, dnešná recenzia bude zameraná na vlasovú kozmetiku Bioderma a konkrétne na produkty z rady Nodé S. Táto rada je určená na suché a poškodené vlasy. Rýchla charakteristika mojich vlasov: rýchlo mastiace sa(na druhý deň sú mastné), končeky suché, rozštiepené, jemné, bez objemu. Asi nie práve vlasy snov že ? :) Aj keď teda mám vlasy rýchlo mastiace sa, rozhodla som sa tieto dva produkty práve z tejto rady vyskúšať ako prvé. Mám ešte dva produkty vlasy od Biodermy, tak o tých Vám zas poviem niekedy nabudúce..:) Na tieto produkty som si zo zvedavosti prečítala recenzie a niektoré boli pozitívne ale našlo sa dosť aj negatívných čo ma celkom prekvapilo, prejdem k mojím skúsenostiam :)
Šampón Nodé S ma hneď pri prvom použití prekvapil, konzistencia je riedka a krémová, takú som ešte pri iných šampónoch nemala. Vôňa niekoho by mohla tiež odradiť, pretože nie je práve najvoňavejšia, je to taká lekárska vôňa, mne stále pripomínala lepidlo na papier :) Ale pri stálom používaní som si na ňu úplne zvykla a nebolo to také strašné, žeby som kvôli nej prestala používať produkt. Balenie je 200 ml a pri skoro každodennom používaní(zväčša každý druhý deň) mi vydržal mesiac aj týždeň, čo je podľa mňa dobrá doba, nečakala som, že mi vydrží tak dlho, už len kvôli tej riedkej konzistencii, takže som si myslela, že mi dlho nevydrží. Čo sa týka penivosti, tak som čítala že kvalitný a dobrý šampón by nemal veľmi peniť, čo si určite z mnoho z nás nemyslí, skôr si myslíme opak, no a práve tento šampón slabo pení, takže to mám asi chápať ako dobré znamenie :) Účinky a výsledný efekt ma veľmi potešil, vlasy vyčisti, dobre umyje, krásne hydratuje, dodá im na objeme a vlasy sú hladké a lesklé. Takže som s ním bola naozaj spokojná, pretože takúto službu mi šampón z drogérie ešte nepreukázal. Vlasy po použití sa mi veľmi páčili, aj keď je pravda, že keďže je na suché vlasy tak moje vlasy pomerne zmastnil ešte viac, takže skoro každý deň bolo potrebné umytie, čo ma dosť hnevá..Cena je 13,69 €, čo sa mi zdá na šampón priveľa, ale kvalitovo je super a kto je ochotný si trochu priplatiť za kvalitu tak nech sa páči, ja sa k nemu určite vrátim v budúcnosti :) Inak je hypoalergénny,
 Maska Nodé S - Konzistenciovo tak isto ako šampón - je krémová, no pomerne dostačujúco hustá pre mňa pretože nemám všeobecne rada riedke telové produkty. Obsah je tiež 200 ml, mám ju doteraz(tretí mesiac), prvý mesiac som ju používala tak často ako aj šampón, teda každý druhý deň, no v poslednom čase pomenej, skôr keď má napadne, snažím sa ju trocha šetriť aj keď zachvíľu už v nej nič nebude. Na moje extra suché končeky, je to zázrak. Nepoužívam ju po celú dĺžku vlasov. Stačí malé množstvo a nechávam ju pôsobiť cca 2-3 minúty, niekedy aj dlhšie. Vlasy sú po nej hydratované, jemné, lesklé, vôbec nie suché a to už po prvom použití, som cítila že sú lepšie. Ale pre dlhodobý efekt ju treba používať pravidelne.Som s ňou veľmi spokojná, je to zatiaľ najlepšia maska pre moje vlasy, akú som vyskúšala a možno aj vďaka jej skvelým účinkom je tá cena vyššia stojí presne 16,69 € takže je ešte drahšia ako šampón. Ja ju môžem ale len vrelo doporučiť, ak by bola nejaká akcia na toto duo tak by som si ju hneď kúpila znova, možno na Vianoce.


Určite mi dajte vedieť či máte skúsenosť s vlasovou kozmetikou od Biodermy.
Ak niekto pozná nejakú skvelú masku na suché končeky určite mi dajte vedieť, hlavne ak by to bola lacnejšia varianta :) Ešte sa chcem poďakovať zato že ma sledujete, pretože už Vás tu je 600, číslo, o ktorom som len mohla zdať pred pol rokom :) Ďakujem :-*
Prajem Vám príjemný deň :o)

18 komentárov:

  1. Biodermu zbožňujem ale uz ju moc nepoužívame :/ je dosť drahá a používam masku od Pantene :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od Pantene som ešte asi nič nemala :)

      Odstrániť
  2. mám presne také vlasy ako ty mastniace sa ...ale zároveň strašne suché končeky vlasov + strašne sa mi lámu...a doteraz som nenašla šampon, s ktorým by som bola spokojná :D

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som nevedela že bioderma ma ešte aj kozmetiku na vlasy fiiiha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Biodermu jsem ještě neměla čest vyzkoušet :/
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám taky takové vlásky, o téhle řadě jsem přemýšlela a byla mi doporučena, ale pořád jsem váhala, jelikož v tu dobu jsem neměla zbytečné peníze na to si toto kupovat a pořád jsem nevěděla ano či ne, jelikož jsem nikde nenašla tu správnou recenzi. Je tomu tak měsíc, a ty jsi dnes sluníčko napsala skvělou recenzi která mi v rozhodování pomohla! Přeji si k svátečku a gratuluji k číslu 600! :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak teda dúfam, že budeš spokojná :) ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Skvělá maska na suché vlasy a poškozené konečky je Intense Repair od L'Oreal Professionnel. Celkově mám na vlasy kosmetiku L'Oreal asi nejraději a jsem s ní nejspokojenější.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto som ešte neskúšala, určite ju skusim, ja som mala od Lorealu takú čierno-fialovú a teda tá mi vôbec nevyhovovala.

      Odstrániť
  7. ako spomenulo dievča nadomnou, tiež som nevedela, že Bioderma ma aj kozmetiku na vlasy...ten šampón by som určite vyskúšala, ale asi by som to skôr začala u vzoriek :) Mimochodom gratulujem k odoberateľom, dúfam, že aj mne sa raz splní takýto sen :)
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte asi nikdy nemala šampón vo vzorke :D ďakujem :)

      Odstrániť
  8. ja som bola velmi spokojna, aj ked masku som uz aj lepsiu mala.. jedine odradzujuce, co si aj pisala je cena a mne sa nepacilo, ze sampon som minula po par pouzitiach..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A akú si mala lepšiu ? :) Aj ja som si myslela že sa mi hned zminie a vydržal mi vyše mesiaca skoro pri kazdodennom používani :)

      Odstrániť
  9. very nice :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. za pol roka nazbierať 600 ľudí, to je dosť :) gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha to nie,za pol roka som tolko "nenazbierala "..:)

      Odstrániť