21. septembra 2013

Video: Ako si upravujem obočie / How to Eyebrows

Ahojte, ako som v minulom článku spomenula, minulý víkend keď som sa nudila som natočila kratučké video, ktoré mi zabralo asi polhodinu dokopy aj s úpravou :o) Vo videu môžte vidieť, ako si ja upravujem/vyplňujem svoje obočie, je to úplne jednoduchý, rýchly, klasicky postup. Ukazovanie produktov vo videu je to len krátka ukážka, keď tak, si to stopnite. Nič zaujímave, no myslím, že niekoho inšpirovať alebo len tak zo zvedavosti si ho pozrieť :o) Budem veľmi rada :o) Video nie je profesionálne ani nič tomu podobné, no to čo som chcela ukázať, som ukázala a to je hlavné pre mňa :o) Ak by niekoho zaujímalo ako si farbievam obočie (farbou na obočie tak tu je link na starší článok TU !


Nezabudnite si dať video do HD kvality ! :o)

Prajem Vám krásny víkend, ja asi momentálne kupujem jesenné kotníkové čižmy, tak mi držte palce, aby vôbec nejaký výber topánok bol :o) Aké topánky máte vy na jeseň ? :o)


Nezabudnite na GIVEAWAY  :)

10 komentárov:

  1. Máš strašně krásnou barvu očí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, ja som s nou neni najspokojnejšia :D

      Odstrániť
  2. super video. Mám v něm krásně namalované stíny :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelé video :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné video :)) A super hudbu si zvolila, celý čas som si pohmkávala Get lucky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) som rada, že som vybrala správne :D

      Odstrániť
  5. páči sa mi to video, je naozaj poučné, jediné čo by som chcela ja dodať, je že mala by si si dávať dopredu na začiatok trocha tmavšiu farbu aby sa ti to zjednotilo aj s farbou chĺpikov, ktoré máš ďalej .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa páči...no ja si ho robím stále také že začiatok mam svetlejši a pokračujem tmavšim tienom, myslim, ze takto to vyzera prirodzenejšie a nie umelo ale dakujem :)

      Odstrániť